Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 483 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Edro | 2009-03-31 20:39 | |
![]() | det var realt:) | |
Rabiaz | 2009-03-31 20:40 | |
![]() | HEY DER ER JO DEN SVÆRT SÅ OMTALTE ULFEN....!! :) Har ventet på svar fra deg...men må bare si at jeg støtter deg, og syns det er dumt du må slette noen av profilene dine. Men som trøst kan jeg si at du er jo så flink med den ene profilen, så det holder i massevis, det :) Lykke til videre, og håper vi får spilt en dag! | |
HanneIL | 2009-03-31 20:52 | |
![]() | Jeg synes at Ulf bare burde beholde alle sammen. Hvorfor ikke? | |
Liddell | 2009-03-31 20:55 | |
![]() | Helt enig med Torill, en topp 100 liste bør selvsagt vise de 100 beste spillerne. Flott at du sletter dine andre profiler Ulf, håper de andre dobbelnickerne i toppen gjør det samme. | |
solur - Ikke medlem lenger | 2009-03-31 20:59 | |
![]() | angryshoes: Jeg har ikke sagt at det er lov, men at man kan. Juks foregår mange steder hvor det gjelder å vinne, men jeg har aldri påstått eller ment at slikt foregår her. At dere skulle følge med på rankingen min var forøvrig et forsøk på å være morsom, men den slags er ikke lett når en ikke kjenner sitt publikum! | |
Ø N | 2009-03-31 21:01 | |
![]() | For meg må han gjerne beholde de. Med dagens regelverk så er ingenting galt skjedd eller gjort. Så for min del så ønsker jeg nesten han beholder de da det setter fokus på svakhetene i Ordspill.no sitt regelverk. Alle har samme muligheter inntil nytt regelverk foreligger. | |
sovi | 2009-03-31 21:10 | |
![]() | Enig med Rabiaz og Predikanten. Det er ikke noe som tyder på at noen har gjort noe galt her. Ulf; er svært imponert over at du har klart å komme helt til topps på lista. Gratulerer med det! For øvrig burde tråden vært stengt for lenge siden. Vanligvis tillates jo ikke negativ omtale av andre i forum (noe som selvsagt er en svært god regel). | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-03-31 21:18 | |
![]() | Folk som syns det er greit med to profiler, har virkelig ikke vært særlig lenge aktive på nett og div. nettsider der poeng og andre rankingsystemer brukes. Man er virkelig egoistisk, viss man må ha en profil for å øve, en annen for å spille sterkt, og den trendje, bare for å spille mot lavere stilte folk på rankinglista. Hva med å gjøre som oss andre. SPILLE!!!! og ikke tenke så fordømt mye på rankingen >< omg jeg er gla jeg ikke er ansvarlig for denne sida. Stakkars, stakkars moderatorer som må godta å sitte å se på at slikt tull godkjennes!! | |
Octavia | 2009-03-31 21:19 | |
![]() | Etter hva jeg kan se eksisterer det nå kun en profil av de fire. De andre tre er lukket. Derved burde jo diskusjonen være over for denne gang. | |
angryshoes - Ikke medlem lenger | 2009-03-31 21:21 | |
![]() | Forresten: Til den SENSURERT som rakket ned på hjemmesiden til Ulf: DU har dårlig humor du. Hjemmesiden er i grenseland mellom jævlig bra og genial, med enkelte krumspring innom det sublime og sanne, for ikke å nevne fjollete. Som Tonje sier: Elgen er løvenes konge. Du har en fan. | |
angryshoes - Ikke medlem lenger | 2009-03-31 21:24 | |
![]() | May Lene: Hvis det er tull du tar sikte på å eliminere burde du se til dine egne innlegg. | |
sovi | 2009-03-31 21:30 | |
![]() | May Lene; denne tråden dreier seg ikke om det skal være lov å ha flere profiler. Det har vært diskutert mange ganger før (og for min del kan man gjerne ha begrensning på antall profiler). Men så lenge dette er lov, kan ingen kritiseres for å benytte seg av det. Trådstarter antydet at her måtte det være noe muffens, og flere andre fulgte opp. Man kan få inntrykk av at det er ok å ha flere profiler (jf. tidligere diskusjoner), så lenge man sørger for å holde seg på behørig avstand fra toppen :) | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-03-31 21:32 | |
![]() | å herregud som dere ragerer! tråden handler nettop om det å ha mange profiler! now shut up | |
Scrabla | 2009-03-31 21:39 | |
![]() | Denne tråden var vel over da ulfepult svarte. Stenger den derfor nå. Debatten om ordspillregler tas gjerne opp igjen i andre tråder, men husk å unngå navn på spillere (nåværende eller tidligere). | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2 3