Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 329 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 14:15 | |
![]() | At du ligner Otto Jespersen, er vel kanskje å ta litt store ord i munn da... Han er jo faktisk morsom. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 14:19 | |
![]() | liselotta: Hvis du mener mine innlegg har likheter med GULL sine, og eller at vi har samme humor eller meninger, tror jeg du bør enten søke hjelp til å lese, eller hjelp til å forstå hva som blir skrevet. Hjelp trenger du iallefall. | |
liselotta | 2009-05-13 14:27 | |
![]() | javel? jeg trenger hjelp til å svi av noen kilo, en ting om gangen. vel vel. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 14:36 | |
![]() | baltez, jeg kunne nok om jeg ville tjent penger på å produsere OJ`s avslutningstaler i Torsdagsklubben på TV2. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 14:54 | |
![]() | GULL: Da synes du skal ville det, siden du mener det er så enkelt. Elsker å høre folk som; jeg kunne spilt i premier league hvis jeg hadde giddi, jeg kunne hatt 6 i alle fag på skolen hvis jeg hadde giddi, jeg kunne vært best i ordspill hvis jeg hadde giddi, jeg kunne vært pikenes jens hvis jeg hadde giddi...osv.... Hvorfor gidder ikke disse menneskene? Eller; kanskje de ikke er som gode som de selv tror.... Hvis du synes du er samme type morsom som OJ; hvorfor synes jeg han er vanvittig morsom, mens jeg ikke synes du engang er halvveis litt mikro-morsom engang?? Det kan vel ikke stemme? liselotta: Det er særs mye viktigere å kunne lese enn å være slank. En ting om gangen? -Begynn i andre enden! | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 16:13 | |
![]() | baltez: For ordens skyld. Jeg har forøvrig faktisk skrevet flere greier som ligner mye på OJ`sluttkommentarer i Torsdagsklubbens Tv2. Og fått svært positive tilbakemeldinger på dette. Ellers har du helt rett, jeg orker ikke drive på med omfattende skriving her i dette forum. Og jeg har ingen kommentarer videe angående dette. | |
tombola | 2009-05-13 16:18 | |
![]() | Alfa 93 anbefalte at vi skulle 'le masse'. Det er kjent fra før at en god latter forlenger livet. Men man kan angivelig også le seg i hjel. Latteren blir av og til sittende fast i halsen. Da er det ikke like bra hvis man vanskelig kan distansere seg. :) | |
Alfa93 | 2009-05-13 16:39 | |
![]() | Da dør du jo i alle fall med et smil:p Neida, nå var jeg slem... | |
tombola | 2009-05-13 17:45 | |
![]() | Nei, nei; slett ikke slem, Alfa. Når man tenker seg om, hvem ville ikke dø med et smil om munnen? Men først bør en trene litt og slanke seg. Og for noen av oss - i det minste greie sin første bingo ... | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 17:57 | |
![]() | ok, GULL! Jeg har i likhet med Fritjof Nansen, gått mye på ski, så jeg sammenligner meg stort sett med ham. Har vanskelig for å se at han kan vært noe bedre enn meg. Husk at OJ har en meget bra jobb i TV2, og at han er en meget populær figur i Norge (dog omdiskutert), mens du sitter og tvinner tomler oppe i det fortapte nord. Det er liksom ikke helt det samme. Mange i norge vet hvordan man bruker penn og papir til å skrive, men de færreste sammenligner seg med Henrik Ibsen av den grunn. God selvtillit skal du få for, men er ikke alltid det lønner seg å ha for mye av det! | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 19:58 | |
![]() | Jeg liker Otto Jespersen svært godt. Han er en hyggelig kar. Humoren hans bidrar til å bryte ned mange barrierer mellom grupper av mennesker i samfunnet. Han er modig, står i front i samfunnsdebatten og er med på å ufarliggjøre betente tema gjennom bruk av humor. Akkurat når det gjelder det å spøke rundt området radikal islamisme så synes jeg Otto J har vært for "snill". | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 20:24 | |
![]() | Trodde ikke du hadde noen videre kommentarer til dette jeg, men da må jeg vel ha tatt feil. Klødde godt i fingra nå tenker jeg! | |