Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 679 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
karmensita | 2009-05-14 15:13 | |
![]() | *sukker tungt* | |
Rabiaz | 2009-05-14 15:17 | |
![]() | Gull, jeg er helt rørt over ditt engasjement for muslimske kvinner i Oslo. Helt utrolig hvor mye sjel og innsats du legger i arbeidet for å øke kvinners rettigheter! Vi ser jo at denne typen bekjempning, slik du driver med her, vil vise store resultater..! Åjada...!! Absolutt!!!! Du fortjener en eller annen form for pris, syns jeg...! PS:I tilfelle du ikke skjønner det selv, faren er jo der, så burde jeg informere om at du må lese mitt innlegg med IRONI!!! | |
Maisen | 2009-05-14 15:20 | |
![]() | Rabiaz, tænker du på GULLmedalje? *S* | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 15:20 | |
![]() | Nei Rabiaz, jeg velger å ta det seriøst. En fin pris kunne være om du og jeg kunne ta oss en Pizza sammen...... Så kunne vi se hva kvelden videre ville bringe.... Men om du har noen slektninger i Young guns eller B-gjengen så hold dem utenfor vår vakre sammenkomst.............. .............. :-) | |
Ruschne | 2009-05-14 15:24 | |
![]() | På tide å sette strek | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 15:26 | |
![]() | Pizza er romantisk, på linje med pølse i brød og McDonalds! | |
Rabiaz | 2009-05-14 15:26 | |
![]() | "Nei Rabiaz, jeg velger å ta det seriøst. En fin pris kunne være om du og jeg kunne ta oss en Pizza sammen......" Ja...jeg hører jo at du tar det veldig seriøst. Pizza med meg kan du bare glemme! Og for fremtidens skyld, vennligst IKKE kom med så lite sjarmerende invitasjoner til meg igjen. Eller noen form for invitasjoner i det hele tatt! Forresten, så er hele slekten min medlem i både A- og B- og young guns og old guns og alt-som-er-gjengen!! Du skjønner, når vi ikke sitter i stuen foran peisen og spiller scrabble sammen, så er vi ute og skyter på tilfeldige nordmenn! | |
Torill | 2009-05-14 15:26 | |
![]() | Gull, tror du har misforstått - jeg støtter ikke deg! Jeg støtter din rett til å ytre deg, men ikke din rett til å ytre deg hvor som helst. Synes Matias sitt innlegg var veldig oppklarende. Ellers Gull, når det gjelder dine sjanser hos Rabiaz, så tror jeg det toget har gått. | |
Ennja | 2009-05-14 15:32 | |
![]() | HERREGUD! FADER! MUHAMMED! og HERRAN JEMINI!!! Har nå lest gjennom halvparten av dette mølet!! Går det virkelig an å være så selvgod/selvrettferdig og nedlatende innbildsk som kjernen til denne tråden er??? Mitt råd: hold for ørene, rist på hodet og si: BLA_BLA_BLA....!!! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 15:35 | |
![]() | Av alle ting jeg hører her i forumet, må jeg si at GULLs pizza-invitasjon til Rabiaz tar kaka, og mer til. Må si jeg kunne tenkt meg å tatt et besøk inni hjernen til GULL, bare for å se hva som egentlig foregår der. Bris1; i og med at jeg antar at GULL er representativ for populasjonen i Nord-Norge, velger jeg å avstå fra et besøk dit. | |
bris1 | 2009-05-14 15:38 | |
![]() | Vi trenger ikke å "bli opplyst" av deg, GULL!! Når vi ikke spiller ordspill eller jobber, så leser vi, deltar i debatter, hører nyheter osv! Og jeg tror jeg har flere med meg når vi sier at vi har tatt våre standpunkter og at vi ikke ønsker å dele disse med deg. | |
bris1 | 2009-05-14 15:38 | |
![]() | baltez - så naiv kan du da ikke være?....... | |
barkebilla | 2009-05-14 15:43 | |
![]() | vi er vel her for å legge ord spill, ikke diskutere religion.?? Det kan vi gjøre andre steder. | |
Scrabla | 2009-05-14 15:47 | |
![]() | Da stopper vi den her. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2 3