Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 210 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Rabiaz | 2009-06-16 21:35 | |
![]() | Kult da, andermg :) | |
mcerisier | 2009-06-17 01:18 | |
![]() | Jeg har dette nicket mange steder, i utgangspunktet valgt fra et dikt av den store franske dikter Jacques Prévert: La vie est une cerise, la mort est un noyau l'amour un cerisier Livet er et kirsebær, døden er en kirsebærsten, kjærligheten et kirsebærtre. Jeg var åpenbart ung og romantisk da dette ble til, og måtte legge til en m da nicket var opptatt første gang jeg lagde en yahoo-ID på det. | |
Ignita | 2009-06-17 02:44 | |
![]() | Ignita? Ephemeralla Ignita, ei lita døgnflue. Er fluefisker på min hals. Ignita gjør som andre døgnfluer og hopper over puppestadiet. (Ikke jeg. Er fremdeles litt på det stadiet.) Lever et år som nymfe før den bestemmer seg for å klekke. Svømmer da opp til overflaten og krabber ut av nymfehuden der. Da skjer det noe magisk: Den blir en av naturens vakreste skapninger, samtidig som det lille vidunderet får ørret og harr til å gå av skaftet når det gjelder vaking. | |
nalo | 2009-06-17 09:34 | |
![]() | Nalo er ein del av farsarven min. Det var kallenamnet far min brukte på meg. For at namnet ikkje skal gå i gløymeboka, brukar eg det som nick når eg treng eit nick....som her på ordspill | |
FizZ | 2009-06-17 22:36 | |
![]() | Her er forklaringen på FizZ, for de som måtte tro det er en drink; Katta mi heter FizZ, fordi den er en fin pus, altså en pun fis = FizZ fordi fis kanskje er litt belastende;-) | |
Ignita | 2009-06-18 02:11 | |
![]() | Har hatt noen potte fluser jeg også. Holte stunder og helte haster har det vært enda flere av. Nå har jeg fått kvann i neet og hødvin i rodet. Trengte den, etter akkurat ha lest om utenriksministerperioden( !) til Våt Knullebekk. Du kan lage verdens beste passord på den måten, FizZ. Tar du den på røverspråket i tillegg, altså FoffizossZoss, er det sikrere enn amerikanernes kodemeldinger på Navajo under andre verdenskrig;-) Jostein | |
tombola | 2009-06-19 00:48 | |
![]() | Monsieur mcerisier, livet, døden og kjærligheten. Det var vakkert! | |
rotsen | 2009-10-06 08:44 | |
![]() | rotsen betyr nestor baklengs- fint navn som jeg lærte at det var norsk da nestor kong olav V døde. jeg var stolt at det. | |
Bakerboy | 2009-10-06 09:21 | |
![]() | mitt nick sier seg selv:) | |
FizZ | 2009-10-06 15:28 | |
![]() | Morsomt å vite nickets opprinnelse. Kanskje det sier endel om oss....? Mitt er den ene katta mi. Den er en FIN PUS, altså en PUN FIS = FizZ for å få litt schwung over det. Fant ut at fis kan være belastende når han henger med kattevennene sine :o) | |
Lille-fix | 2009-10-06 18:45 | |
![]() | Jeg valgte lille-fix fordi jeg er liten og ganske fix | |
ka-ramella - Ikke medlem lenger | 2009-10-06 22:05 | |
![]() | Min onkel, som var sjømann, hadde med seg ei dokke til meg da jeg var lita. Hun fikk navnet Karamella. Hadde litt "teint" såvidt jeg husker. Dokka var utrolig heldig med navnet, syns jeg : ) | |
fredmol | 2009-10-07 09:54 | |
![]() | fredmol var det som sto foran @ i den første private epostadressen min. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2009-10-07 17:50 | |
![]() | For å være ærlig så valgte jeg USA fordi det alltid har vært mitt ønske at Norge skal bli en stat i USA. | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2009-10-07 18:03 | |
![]() | Jeg får alltid skylda... | |
akric | 2009-10-07 19:13 | |
![]() | Ville egentlig hete Cirka, for det har jeg brukt andre steder, men så var det opptatt (merkelig, for jeg har aldri sett noen Cirka her!), så ble det baklengsvarianten:-) | |
Læfsa | 2009-10-17 02:47 | |
![]() | Læfsa- Fordi jg har blitt kalt det så lenge jeg kan huske av de jeg gikk barne/ungdomsskolen med... HVORFOR? Fordi min bestermor baker "læfse"..... | |