Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 270 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ø N | 2009-06-29 01:49 | |
![]() | Jeg ser klart sammenhengen mellom tildelte E,er og utfallet på kampen GULL og mitt inntrykk er at i de periodene som E,ene uteblir så får jeg alt det rasket som jeg helst ikke vil ha som er i posen. Det som ergrer meg mest i slike kamper er at det ikke engang nytter og bytte brikker da en får tilbake noe annet rask som ligger i posen men fortsatt så glimrer E,ene med sitt fravær. At jeg brukte utrykket unnskyldning var bare ment humoristisk så hvis du føler deg støtt av dette så beklager jeg spøken. Hvis en lager en formel for det enkelte spill så kan du som du sier måle en kamp ut fra hvor heldig / uheldig en var i denne kampen. Jeg sitter også innimellom og lurer på hva jeg har gjort galt siden jeg tydeligvis bare skal få bokstaver jeg helst ikke vil ha. Tanken om at ett eller annet datastraffeprogram har nok streifet meg noen ganger må jeg innrømme men trasser litt til og vips så er jeg venner igjen med brikkeposen. :) | |
HanneH | 2009-06-29 09:56 | |
![]() | Det hjelper fint å ha gode drømmer om brikkemajoren :) I går gikk jeg opp fra ca. 2700 i rank til ca. 3170 alt så lovende ut og følte meg som veldig god kompis med brikkemajoren. Men så ble han tydeligvis fornærmet for ett eller annet for i løpet av kvelden så vips var jeg nede på 2500 igjen. Akkurat da passer det Ø N nevnte veldig bra, fikk alt det rusket i posen som man helst ikke ville ha i runde etter runde og bytter hjalp ikke, da begynte jeg virkelig å lure på hva jeg hadde gjort for å fornærme ham slik :) Men spiller man lenge nok så snur det, og jeg fikk litt pluss igjen på de siste kampene i går. Så alt er forbigående heldigvis. Bare å spille som fy, så går det fortere over :D | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-06-29 17:09 | |
![]() | Tror nesten da at vi kan konkludere med at økning/reduksjon i ranking for de fleste, som har spilt la oss si over 1000 kamper, over en kort periode oftest og i hovedsak skyldes brikkeutdelingen og ikke dagsformen. Unntak for slike som har fått treig pc slik som undertegnede, disse forstyrrelsene ødelegger noe av tankevirksomheten spesielt i starten, men man blir mer vant til tregheten og viftesnurringen etterhvert. Vurderer å få meg bredbånd. | |
jafalch | 2009-06-30 12:30 | |
![]() | Jeg skrev i et tidlig innlegg at det trymare bedriver er flaks og ikke har noe med dyktighet å gjøre. Jeg begrunnet det med at han har vunnet de fleste spill mot meg. Jeg trodde dette var skrevet på en måte som ikke var mulig å tolke feil, men har fått flere tilbakemeldinger som tyder på det motsatte. Jeg vil derfor presisere; Jeg spøkte, utdeling av brikker er flaks, trymare er usedvanlig dyktig. | |
angry-shoes - Ikke medlem lenger | 2009-06-30 15:13 | |
![]() | Jeg er svineheldig. Får bare E-er og R-er. Legger bingoer. Smiler fornøyd. | |