Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 619 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Lille-fix | 2009-07-26 11:11 | |
![]() | Synd... | |
MyRuin | 2009-07-26 11:14 | |
![]() | jaha,- hva skyldes denne avgangen da? Denne diskusjonen?? | |
MyRuin | 2009-07-26 12:09 | |
![]() | Noe som jeg etter å ha lest alle innleggene igjen, ikke kan forstå,- at det skal være grunnen.. Noen er uenige, men det må man da få lov til å være.. Synes det er lite peronangrep her, som det ofte er andre steder.. men kanskje det har blitt slettet?? | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-07-26 13:25 | |
![]() | Lobotommy: Nei, nei og nei :( | |
Holger | 2009-07-26 16:54 | |
![]() | Nei, Lobo! Håper du gjør som Jesus og returnerer snart! Dagen blir ikke den samme uten... | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-07-26 17:04 | |
![]() | Baltez Ø N har mange gode poeng her. Støtter innleggen dine | |
Kuppon - Ikke medlem lenger | 2009-07-26 17:13 | |
![]() | Virkeligheten traff Lobotommy midt i trynet. Ærlighet er en ensom ting (i tillegg til kjærlighet). | |
Smarten T | 2009-07-26 19:44 | |
![]() | veldig dumt du sluttet lobo:( mindre humor fra nå av tror jeg;) | |
SuperPølse - Ikke medlem lenger | 2009-07-26 19:53 | |
![]() | Veldig enig med Myruin! | |
Rabiaz | 2009-07-28 20:57 | |
![]() | Lobo? Kommer du ikke tilbake? :( | |
Akebrett | 2009-07-29 02:19 | |
![]() | Så trist at du valgte å forlate oss, LoboTommy. Jeg vil savne dine innsiktsfulle innlegg og jeg vil savne dine morsomme kommentarer. Jeg var ikke alltid enig med deg, men jeg hadde respekt for dine standpunkter. Og oftest var vi jo samstemte. Og takk for boka du har skrevet. Jeg har lest den. Og jeg likte den. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-07-29 03:43 | |
![]() | Det var stusselig å komme hjem fra ferie og oppdage at LoboTommy ikke var medlem lenger. Men jeg har hørt at det er mulig å komme tilbake med samme nick, hvis man ber pent... Håper du gjør det, LoboTommy - når du begynner å savne oss! | |
piaf | 2009-07-29 11:00 | |
![]() | Jeg synes også det er synd at noen velger å melde seg ut fordi det settes spørsmålstegn ved rankingsystemet. Jeg har likevel større sans for Lobotommys reaksjon enn personen som per idag leder poengligaen. Vedkommende har så vidt jeg vet ikke deltatt i diskusjonen i det hele tatt. Han har ikke spilt hverken ranket eller uranket siden 1. mai, men logger seg inn ofte nok til å bli liggende på listetoppen. Og han har latt Lobotommy slåss mot vindmøllene sine helt aleine. BUUUU. Tiden er overmoden for nye regler! | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-07-29 17:41 | |
![]() | Poengligaleder e den beste!!! | |
1-A - Ikke medlem lenger | 2009-07-29 20:43 | |
![]() | Man kan like godt si at den beste er den som har scoret mest poeng på et ordlegg. Hva vil det egentlig si det å være best ? Jo, den etterlengtede egenskapen hos flertallet som de fleste ønsker å inneha. Dvs, ganske primitivt her på ordspill ? | |
1-A - Ikke medlem lenger | 2009-07-30 07:31 | |
![]() | Kjære lobotommy. Man kan sikkert være verdens beste forfatter og samtidig være dårlig i ordspill, men du var jo god i ordspill. Veldig god. Hvorfor slutta du ????????? Ble det for kjedelig ? Ble det for mange ekle bedrevitere ? | |
bris1 | 2009-07-30 09:07 | |
![]() | Dette begynner å ligne på en begravelsessermoni hvor man i minnetalen henvender seg direkte til den som har gått bort! Lobotommy er ikke lenger medlem, kan han da gå inn for å lese forum? Hvis ikke, så blir denne tråden bare mer og mer tullete. Hvor var alle disse klakkørene da diskusjonen gikk før Lobotommy forlot? | |
matias | 2009-07-30 10:40 | |
![]() | jeg er helt sikker på at LoboTommy leser det gjennom en annen bruker eller får rapporter fra andre spillere, så helt tullete er det ikke. | |
bris1 | 2009-07-30 12:59 | |
![]() | Det er din mening, Matias. Og min mening er fortsatt at dette er tullete. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-07-30 13:57 | |
![]() | bris1: Det finnes spillere her inne som synes personangrep er morsomt, og som griper enhver anledning til å avspore debatter. Det er flere enn LoboTommy som har blitt utsatt for denslags. Men siden han har slettet profilene sine, kan man ikke lenger sende ham pm. Derfor synes jeg det er helt i orden å sende ham en hilsen i forum - ihvertfall så lenge den er oppriktig ment. De som startet diskusjonen rundt rankingsystemet, ønsket å beholde LoboTommy som aktiv spiller. Intrigemakerne ga antagelig blaffen. Jeg er helt sikker på at LoboTommy selv klarer å skille mellom disse. | |