Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 745

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Scrabla2009-12-29 13:20
Antall innlegg: 2275

Det er sant Torill.

mista2009-12-29 15:00
Antall innlegg: 97

Det er bare feigt og ikke tørre og si hvem du er når du er SÅ gammel. Er sikker på at du aldri har slått meg hehe:-)

rbm2009-12-29 15:26
Antall innlegg: 859

Uff...dette ble jo helt feil..syns jeg..synd at det utviklet seg sånn..hun hadde nok ikke tenkt seg dette da hun startet tråden..hadde nok et edelt motiv ..men det tok av i en helt annen retning..dessverre..som så mange innlegg her gjør !

mista2009-12-29 15:46
Antall innlegg: 97

Det går sikkert bra ,ingen vet jo hvem hun er uansett:-)

elinsnupp2009-12-29 18:24
Antall innlegg: 25

For meg er det totalt likegyldig om folk har ørti nick. Jeg spiller mot de som har omtrent samme ranking som meg, og om de skulle være gamle spillere i ny drakt- so be it! Er her for spillet, og leser nesten aldri på forumet. Skjønner egentlig ikke poenget hverken med forum, eller disse spillvertene.
Er her for spillet og koser meg med det- så får de som vil henge seg opp i andre og krangle så busta fyker, gjøre det ;0)

liselotta2009-12-29 18:43
Antall innlegg: 564

velvel, siden verken spilleguri eller dinsin er blant oss lenger, foreslår jeg at tråden skifter navn til minnestund.....

takk for alt og hvil i fred
hilsen alle ordspillerné (for rimets skyld)

rip

Alfa932009-12-29 20:16
Antall innlegg: 7771

Jeg syntes dette åpnet som en fin tråd, det var synd den skled ut som den gjorde.

Det er riktig som det er sagt ovenfor, at de fleste godtar at spillere kommer tilbake i ny drakt hvis de ikke gjør det for å ødelegge, men rett og slett fordi de savnet Ordspill. Kan derfor være lurt å være åpen om hvem man var tidligere.

Det er mange jeg savner. Noen av dem tenker jeg ikke over før jeg ser navnet et sted, andre tenker jeg stadig på.
I våres var det en spiller som alltid vår pålogget når jeg kom hjem fra skolen. Vi hadde mange morsomme spill, og jeg synes det er trist at den profilen døde.
Andre er nevnt ovenfor, og det er ennå mange, mange jeg har spilt med eller chattet med som det hadde vært fint å fremdeles ha her :)

Synd at dette utviklet seg til en så negativ tråd. Håper ikke du forsvinner helt, Guri, men at du kommer tilbake. Tenk over at det kan være vanskelig å uttrykke seg gjennom tekst på et forum, når man ikke har toneleie og ansiktsuttrykk å forholde seg til, og det er lett å oppfatte ting som mer negativt enn de i utgangspunktet er ment.

Spillere er hjertelig velkomne tilbake, det er bare hyggelig om de faktisk savner Ordspill så mye, men kanskje heller la være å stenge sin gamle profil enn å åpne en helt ny.

Helen2009-12-30 00:21
Antall innlegg: 745

Kom på et dikt av Grete Støa Birketvedt

Krøp ned i ei kasse
- kke savnet
krøp fram

Helen2009-12-30 00:22
Antall innlegg: 745

Krøp ned i ei kasse
gjemte meg

- ikke savnet
krøp fram

(slik var det visst)

solur - Ikke medlem lenger2009-12-30 07:42
Antall innlegg: 72

Jeg savnet en stund min mor her selv om som oftest tok poeng fra meg. Så fortalte hun at hun hadde laget en ny profil etter en ubehagelig opplevelse. Hun hadde vunnet en kamp og motspilleren hadde skrevet at hun var for gammel og snart skulle dø.

Kanskje det er grunner for at nye profiler ikke forteller hvem de var før?

Torill2009-12-30 12:17
Antall innlegg: 3668

Solur, synes naturligvis ikke at noen som har blitt trakassert skal la alle og enhver vite hvilken profil man hadde før. Men hvis en jeg har spilt mye med og snakket mye med plutselig forsvinner, synes jeg det er hygggelig å få vite det når vedkommende er tilbake.

Ordspill er lagt opp til at man kan velge om man vil være anonym eller ikke. Det er forsåvidt bra, mange kan ha sine grunner til å velge å være anonym. Men det er forskjell på å ha en stabil anonym profil som deltar i forumsdebatter og som vi andre kan bli litt kjent med (uten å kjenne den virkelige identiteten), og det å lage en ny profil hver gang man har lyst til å slenge ut av seg et eller annet i forum. Det siste synes jeg er en uting, selv om det er lov. På samme måte som jeg synes det er en uting å lage en ny profil fordi man ønsker å ødelegge andres ranking.

Hils mor, Solur! Fint hun ikke lot seg mobbe vekk fra ordspill for godt!

kness - Ikke medlem lenger2010-01-03 13:29
Antall innlegg: 1134

Jeg savner baltez!

kness - Ikke medlem lenger2010-01-03 13:30
Antall innlegg: 1134

Og LoboTommy.

twiver2010-01-03 15:07
Antall innlegg: 3469

Og jeg savner Sjøløva :(

mysteria - Ikke medlem lenger2010-01-03 15:35
Antall innlegg: 1124

Savner baltus.

Kirsti2010-01-03 15:48
Antall innlegg: 1946

Jeg savner også baltez. Men han svever nok over vannene, kjenner vi ham rett.

bris12010-01-03 15:53
Antall innlegg: 2601

Jeg savner LoboTommy jeg også. Lærte masse av ham.

andermg - Ikke medlem lenger2010-01-03 16:09
Antall innlegg: 212

Jeg savner Mooseman, eller hva han het...

Og seff Spilleguri og Din Sin.

bris12010-01-03 16:23
Antall innlegg: 2601

Nå ser jeg at Baltez er "ikke lenger medlem" - hva i huleste har skjedd? Nå ble jeg lei meg, han var storkjefta, men underholdningsverdien var stor når han var på sitt beste. Jeg var aldri helt sikker på hvor seriøse hans tilsynelatende useriøse innlegg var, og det er spennende.

twiver2010-01-03 16:32
Antall innlegg: 3469

Å...baltez er sikkert her, med nytt navn :)

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?