Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 316 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:33 | |
![]() | Harpo: Er du nødt til å forstå alle mennesker? Noen av oss er bortenfor logikk, hvorfor ikke bare akseptere det? | |
Poffity - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:34 | |
![]() | New World Order, sikkert. De som skal ta over verden, med mindre nok mennesker våkner opp, så klart. :) | |
Harpo - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:36 | |
![]() | Ah...takk ,Poffity! | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:36 | |
![]() | Fisk er kult, Harpo, hvordan vurderer man om en fisk er god når den ligger på is? | |
SuperA | 2010-03-12 21:43 | |
![]() | Hang Hung: Sjeldent jeg går inn i blinde veddemål :-) og du er vel strengt tatt ingen believer uansett? ;-) men spytt gjerne ut! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:44 | |
![]() | no.wikipedia.org/wik.../G j%C3%B8k | |
Harpo - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:44 | |
![]() | Hang Hung: Du kjenner det på konsistensen når fisken har ligget for lenge på is\frosset..ellers snakket jeg her om klippfisk(beklager,sa ikke det)..og filet..altså ikke frossen fisk..hehe..morsomt at dette skulle snike seg inn i denne tråden..Ellers tror jeg du har et godt poeng: Enkelte ting er bortenfor logikk...og østenfor måne,men jeg prøvde virkelig her...seriøst..å forstå...men nå gir jeg opp. Takk for meg i denne tråden. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:46 | |
![]() | Hehe, tror det er det klokeste du kan gjøre, Harpo;-) | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:50 | |
![]() | SuperA: Jeg setter en god slump på at trådstarter har hatt, eller vil få, trøbbel med barnevernet. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 21:50 | |
![]() | Tro hva dere vil - men det er ikke lenge igjen før alle vil måtte innse hvilke enome endringer som kommer...jeg har iallefall forsøkt... | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 22:00 | |
![]() | Helheten: Det finnes to muligheter, enten har du, og noen promille til, rett. Eller så tar du og dine promiller feil. Hvis du hadde stått utenfor (som en annen Alien), og skulle vurdert hvem som hadde rett, hva ville du tippet? | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 22:10 | |
![]() | Hang Hung: Du aner ikke hva du stiller spørsmål om....fordi du aldri har sjekket ut fakta. Gjør det - sjekk solen, et ok sted å begynne. Du finner alt på www.godlikeproductio...om /forum1/ eller www.abovetopsecret.com/ Dette vil komme i norske nyheter - langt om lenge - men da kan det være for sent til å forberede seg... Jeg er ikke som "alle andre" - har aldri vært det heller...heldigvis, kan jeg si nå. Mine barn har det utmerket - de er forberedt og vet hva som kan hende. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 22:12 | |
![]() | Helheten: Du svarte ikke på spørsmålet. Og jeg tviler ikke på at dine barn har det utmerket. | |
Antonie | 2010-03-12 22:19 | |
![]() | Ærlig talt: Blir man gal av å spille Ordspill? Er det tilfeldig at det faste treffstedet heter Asylet? Er det tilfeldig at ognib baklengs er BINGO? Hvor er medaljen for graden av paranoia blitt av? Er Ukens Rakett en UFO? Hjelp! Jeg går for en Stress Normal før jeg risikerer å bli både normal og stressa! | |
bakko | 2010-03-12 22:21 | |
![]() | vi skal ikkje tru alt vi les helhet1 - det blir tilnerma misjonering det du bedriv. Vil tru at då landet skulle kristnast så møtte det motstand det også, men vi veit jo alle no at utan kristendommen så hadde det ikkje vore olje på Norsk sokkel....... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 22:35 | |
![]() | Jeg har gitt dere svar og spor videre - kan ikke gjøre mer. Jeg tror ikke på alt jeg leser - iallefall ikke det vi får servert i msm - men uansett...: Vet nøyaktig hva som vil hende...synd ingen her ser ut til å være våkne nok - håper dere alle har gode venner, slekt og naboer... | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 22:39 | |
![]() | Lykkelig er den som alltid har rett:-) Eller..? | |
medea - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 22:42 | |
![]() | HVA er det som skal hende da? | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 22:46 | |
![]() | Sjekk med NASA...det bør da være ok info? Tom The Sun i England begynner å rapportere...men forvent ikke sånt fra våre medier... | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-12 22:49 | |
![]() | Hva skjedde egentlig 11. september, etter din oppfatning, Helheten? | |