Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 301 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ljusnan | 2010-03-21 13:24 | |
![]() | De bedriver en type humor som går ut på å drite ut andremennsker, i tilegg har de med seg tiss, bæsj og promp humoren de lærte i barnehagen. Pausefiskene i gamledager var bedre tv en disse to påståtte komikerne lager. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 14:03 | |
![]() | Ljusnan: Humor som går ut på å drite ut andre er for enkelte god humor. Men denne mobbekulturen er vel mer fremtredende hos for eksempel Otto Jespersen, som dog gjemmer den bak et skinn av ironi? Men Harald og Bård har også sitt synderegister på dette området. Tiss og promp og sånt kan være kjempemorsomt. I den rette sammenhengen. Lo du ikke en gang av skrukket til Harald? HanneIL: Ikke heng deg opp i teite innlegg. | |
Lene T | 2010-03-21 14:22 | |
![]() | Ja - å like tiss og promp-"humor", "humor" som går ut på å drite ut svake og "humor" som går ut på å vise frem kjønnsdeler og romper sier noe om intelligens. Helt klart! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 14:34 | |
![]() | Gleder meg veldig til å se forskning som viser at de som liker tiss/bæsj-humor er mindre intellignete enn andre. Virker jo som noen mener flere menn liker denne humoren, og ettersom menn er beviselig mer intelligente enn kvinner, tyder jo det på akkurat det motsatte....men hva vet vel jeg?? Et godt tips er av hvilken humor man liker sier absolutt ingenting om din intelligens. Det er derimot mer sannsynlig at mennesker som mener noe annet enn dette er mindre intelligente. Ha en ellers fin dag. Kjøtthuer. | |
Cygnus | 2010-03-21 14:45 | |
![]() | hybris, baltez, hybris! | |
Kirsti | 2010-03-21 14:56 | |
![]() | Cygnus, da. Nå må han slå opp et ord igjen. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 15:04 | |
![]() | Rett temperatur her nå:-) Det å drite ut enkeltmennesker kan være morsomt. For den som ikke er offer. Moralsk forkastelig? Ja. Noe å le av? Tydeligvis for enkelte. Men har moralister egentlig lov til å sette standarden for hva man skal kunne le av? Personlig liker jeg blondinevitser, noe nynazistene ikke gjør. De foretrekker negervitser, noe jeg ikke gjør, kanskje fordi jeg er farget selv? Og her har vi noe av kjernen: Enten ler man ikke fordi man ikke har forstått poenget (intelligensrelatert/feil kjønn), eller så ler man ikke fordi det rett og slett ikke er morsomt, eller så ler man ikke fordi man føler seg truffet (altså selv om det objektivt sett er morsomt). | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 15:06 | |
![]() | Kirsti: Noe du slapp? Fin måte å vise intelligens på Kirsti, samtidig som du driter ut Baltuz, fremhever du deg selv:-) | |
Kirsti | 2010-03-21 15:19 | |
![]() | Hang Hung: Ja, jeg slapp det. Og hvis du tror jeg forsøker å drite ut baltez, undervurderer du både meg og ham. | |
Cygnus | 2010-03-21 15:25 | |
![]() | i det hele tatt har visst hang hung det med å undervurdere - | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 15:35 | |
![]() | kirsti: Spørsmålet er hvem som er mottaker, når du skriver åpent i et forum vil det være forskjellige tolkere der ute. Cygnus: Bare hvis du ikke leser mellom linjene. Føler du deg undervurdert? | |
Cygnus | 2010-03-21 15:40 | |
![]() | jeg føler meg ikke undervurdert, personlig, men du ytrer deg jo ganske undervurderende om kvinner, gjør du ikke, og det på et relativt uvitenskapelig grunnlag, får en si! men gutter har det jo med å kjekke seg litt, så vi bærer over med det, selvsagt. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 15:51 | |
![]() | Cygnus: Bra svart. Seriøst vil jeg hevde at vi Norge har mange gode kvinnelige komikere og jeg ser ingen grunn til å verken tro, eller mene, at kvinner på noensomhelst (orddelingsdysleksi) måte er underlegen mannen når det kommer til humor. På andre områder derimot.. | |
Cygnus | 2010-03-21 16:25 | |
![]() | Et tysk ordtak faller meg inn her, men skal holde meg fra å sitere det! Ikke desto mindre, HaHu, ha en fortsatt god søndag! | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 16:33 | |
![]() | Ah, jeg elsker ordtak, send det i en PM i det minste! Trodde jeg skulle klare å tirre deg opp med siste setning, men riktig god søndag til deg og! | |
bertefin | 2010-03-21 20:37 | |
![]() | den som snakker stygt om sin kone, fornærmer seg selv. Tysk ordtak | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 20:57 | |
![]() | Her burde det være mye inspirasjon å hente for Eia & co. Makan. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 21:56 | |
![]() | bertefin: Tankevekkende scapegoat: Makan! | |
bertefin | 2010-03-21 22:39 | |
![]() | så sur kommentar fra scapegoat | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2010-03-21 22:47 | |
![]() | Kjempesur. Tenk å si at det er inspirerende innhold i tråden. | |