Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 482 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Scrabla | 2010-05-20 19:41 | |
![]() | Ja til en viss grad. Ikke tro at jeg ikke ler av en god vits. Jeg kan hylskrike av mange vitser uten å mene noe vondt med det. Men allikevel tror jeg at vi til dels ler av ulike ting ut fra hvem vi er. Og før jeg forteller vitser videre, vil jeg gjerne prøve å huske å tenke som dette fritt omskrevne ordtaket: "Ingen spøk uten ild." | |
Glory | 2010-05-20 19:44 | |
![]() | Akkurat det er vel ganske innlysende, May Lene? Det er allikevel ikke slik at man ikke kan synes noen vitser er morsomme på tross av egne holdninger, men da er man gjerne litt flau eller beskjemmet i tillegg. | |
Oheidia | 2010-05-20 19:52 | |
![]() | Jeg føler meg kanskje litt for voksen for slike vitser. Men at andre finner det morsomt er helt greit for meg. Men, kan ikke fordra vitser som handler om barn på en grov måte - det er en uting! | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 20:25 | |
![]() | I tråden "Vitser som ikke er morsomme" fins det bl.a. noen som "hetser" Mannen (vi tar det en gang til: i tråden for vitser som IKKE er morsomme). Underforstått syntes ikke innsenderne selv (helt sikkert av svært ulike grunner) at vitsene var morsomme - derfor postet de dem i den tråden. Likevel ble USA (initiativtakeren til "Mora di er så feit"-tråden) fornærmet. Hans reaksjon: "dere kvinner kan skrive slike groviser uten konsekvenser, men så snart en mann skriver noe liknende så blir han automatisk katagorisert som en gris som kansjhe blir ekstra påpasset av kvinnelige feministforkjempende spillverter. Er ikke dette urettferdig så vet ikke jeg. Likestilling NÅ..." Og så går det et par uker, og så starter han denne tråden fordi han har sans for vitser "som gir anledning til fantasi og overdrivelse"! GJESP!!!! Hvor inkonsekvent kan man bli? Og hvor spennende er det å diskutere humor under så vinglete forhold? Le dere skakke av hva dere vil! Hvert enkelt menneske bestemmer uansett selv hva de synes er morsomt (bortsett fra sauene blant oss, da. De har som kjent en tendens til å følge "flokken") | |
Magne Suim | 2010-05-20 20:31 | |
![]() | Jeg synes dette vitner om forskrekkende grov diskriminering. Hvor er fedrene i alt dette her? De er minst like flinke til å være feite enn mødrene. For ikke å snakke om besteforeldre, onkler, kjærester, kjæledyr, felespillende kjendiser og diktatorer i fremmede land. Makan. Faren min er så feit at toget som kjørte på ham forsvant innimellom valkene hans. Så det så. | |
bestemamma - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 20:34 | |
![]() | Hva om det er slik at jeg er den mora???? | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 20:49 | |
![]() | Nei det ble bare surr for meg etter å ha lest denne tråden skjønner du Gloryhole. Mye rart folk skal bli fornærma av nå til dags. Håper det går bra jeg kaller der Gloryhole fra nå av :) | |
Pappi | 2010-05-20 21:30 | |
![]() | Morra di er så feit at tre menn kan ha sex med henne samtidig uten å møtes. | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 21:43 | |
![]() | Morra di er så feit at når hun går på gata med grå genser ringer folk dyrehagen og spør om de savner en elefant! | |
Amygdala | 2010-05-20 22:50 | |
![]() | Morra di er så feit at etter sex, når jeg ruller rundt, er jeg fortsatt oppå henne. | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 23:10 | |
![]() | Jo, Scrabla. Det hadde vært spennende å høre, dersom du hadde noe å komme med. Det hadde du imidlertid ikke, noe jeg hadde mistanke om. Ord som "...selvhevdelse, manglende selvtillit, kulturell rasisme, homofobi..." gjør ikke akkurat inntrykket av tynn analyse svakere. Kanskje dette sier like mye om deg som det sier om vitsemakerne. Kness: Inkonsekvens? Kanskje. Eller kanskje trådstarter fikk fram sitt poeng veldig effektivt? Nei, nå skal jeg jaggu tenke ut en riktig nedring "morra di er så feit..."-vits! Så skal vi se at det skakkjørte egoet mitt får seg en liten forbigående opptur. | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 23:11 | |
![]() | (nedrig) | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 23:13 | |
![]() | Forp**te m**kaforum, som ikke en gang åpner for å rette skrivefeil! F@@@@@@@@@@n! &#%$%&/&%%&am p;/#&$&%$%&! Dødningehoder og makrell i tomat!!! | |
miamaria | 2010-05-20 23:24 | |
![]() | leser dette som rentenedgang. | |
myst2 - Ikke medlem lenger | 2010-05-21 00:20 | |
![]() | Hva med "mora di er så teit"-vitser? | |
ave - Administrator | 2010-05-21 00:39 | |
![]() | mora di er så teit at hu ikke ser at hu er feit, lissom? | |
Torill | 2010-05-21 00:45 | |
![]() | Jeg er så feit at det er utrolig at jeg ikke er mor. | |
myst2 - Ikke medlem lenger | 2010-05-21 00:47 | |
![]() | Haha. Jeg syns egentlig at trådstarters vitseforslag var ganske infantilt. Derfor spørsmålet. Det er "morsomt" å gjøre narr av fedme, men er det like morsomt å gjøre narr av at folk er dumme? Er vi ikke (vi over 12) litt for gamle til denne typen vitser? Hilsen surpompen. | |
mikaelyo | 2010-05-21 01:59 | |
![]() | mora di er så feit at alle her inne er nerder | |
jeykz | 2010-05-21 02:52 | |
![]() | Ja, det er rart hvor mye som skal fornærme. Sånne vitser slår litt mer ann i Amerika vel :p Jeg syns det er ganske morsomt jeg da! Yo' mama so fat her passport photo says 'picture is continued overleaf' | |