Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 472 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Duppedingser | 2010-05-27 12:11 | |
![]() | Hovedsaken er jo å støtte lokale leverandøtren uansett hvilken matvare det er snakk om. Og på den måten redusere transport mest mulig. Fisk blir jo transportert til Kina for å bli filitert, fiskepinner etc. for å så bli transportert tilbake til det norske markedet. Da bør man begynne å se galskapen og at det kanskje ikke er kjøtt alt dreier seg om når vi skal "redde miljøet" | |
Magne Suim | 2010-05-27 15:25 | |
![]() | Det ER mandig!! Men mest mandig er det så klart å klubbe ihjel byttet ute i naturen, røske av et passende lårstykke og steke over åpen flamme. | |
Per M | 2010-05-28 04:56 | |
![]() | - Yo! Nå nærmer det seg mandag alle kjøttetere.... Hmmm! Da vet vel alle hva de har å gjøre i helgen! Nemlig finne oppskrifter til mandag!! Yeah!!! <3 - | |
miamaria | 2010-05-28 08:52 | |
![]() | ingen oppskrifter funnet??? foreslår: gå inn på REMA1000.no. velg folkekokkene. voila! masse herlige oppskrifter du kanskje aldri har hørt om før! fra folkedypet! (nei, jeg er IKKE ansatt i rema1000...) men: jeg vant en gavesjekk på NOK 400 for en av mine oppskrifter som jeg la inn der! bon apetite! | |