Spillrom
| Sjiraffen | 19 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 756 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| USA - Ikke medlem lenger | 2010-06-14 06:46 | |
![]() | Merkelig verden vi lever i når fotballspillere tjener like mye penger på en uke som statsministeren gjør i løpet av 1 år. På den annen side så ville sikkert Morten Gamst Pedersen sikkert gjort en bedre jobb som statsminister enn Jens Stoltenberg ville gjort som fotballspiller, tror jeg. | |
| potet | 2010-06-14 08:00 | |
![]() | Er helt enig i at det er alt for mye penger i fotballen, det er jo helt hinsides hva som blir utbetalt i lønninger. Men når det er sagt - fotball er gøy og spennende - særlig for oss som tipper. | |
| Pappi | 2010-06-14 13:30 | |
![]() | Det her er spot on, Gardinstang! Det er så utspilt å komme drassende med dette "artige" eksemplet om 22 mann som springer etter en ball for å putte den i et nett. Hva faen er poenget med dette egentlig? Sånn kan man jo bagatelisere enhver idrett og gjøe narr av ting man ikke forstår eller rett og slett ikke vil forstå. Som du poengterte er friidrett mye det samme, men her springer man ikke etter en ball engang... hva skal all løpingen være godt for da? ;) Lønningene er som sagt så høye pga pengene innen fotball. Markedsverdien er høy, tv-selskapene spytter inn mye penger, eiere fra fjern og nær, sponsorer, og selvsagt, fansen som kjøper drakter, skjerf osv osv. Er lønningene enorme i forhold til andre mer A4-jobber her i verden? Selvsagt. Er de skyhøye i forhold til pengene som omsettes innenfor fotballen? Nei, ikke nødvendigvis. Ellers så hadde Norsk Tipping (Oddsen) en veldig fin reklame for litt siden angående fotball. De oppsummerte herligheten med ord som; Lidenskap, Galskap, Følelser, Glede, Sorg, osv. Det er nettopp dette det handler om, hele følelsesregisteret, fra bunnløs sorg til vill glade. Og det er det som gjør det så moro! | |
| innocenta | 2010-06-14 15:21 | |
![]() | Som nevnt tidligere: man er ikke avhengig av å like fotball for å bruke hele følelsesregisteret sitt. (Jeg HAR vært ihuga supporter, så jeg vet hva det handler om.) Men dette er jo Nei takk-tråden, så det er vel naturlig at vi som ikke er interessert i fotball uttrykker det her? | |
| Sander123 | 2010-06-14 18:10 | |
![]() | Norge er ikke ned i gruppespillet de røk ut i fjor, haha! Du skrev at du i det minste for håpe norge vinner :P | |
| innocenta | 2010-06-14 19:11 | |
![]() | Hvem skriver du til, Sander123? | |
| Vattnisse | 2010-06-14 19:20 | |
![]() | Fotball er gøy, spesiellt da de kjipe Danskene taper...Jippiiii | |
| trymare | 2010-06-14 21:33 | |
![]() | Jeg tror Sander123 skriver til meg, ettersom jeg sa noe om at jeg håpet at Norge skulle vinne :-) | |
| trymare | 2010-06-15 10:36 | |
![]() | Er Norge med, egentlig? Jeg trodde de var det, men noen sier de ikke er det! :( | |
| Cygnus | 2010-06-15 13:18 | |
![]() | Norge er ikke med, de røk ut !! Ikke desto mindre føler Drillo at de tross alt spiller best! Det minner meg om studenter som føler at de skrev til en A om de aldri så mye fikk en D! eller strøk! | |
| kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-06-15 13:31 | |
![]() | Skrev nå i alle fall til en B! | |
| Cygnus | 2010-06-15 13:42 | |
![]() | B-bra, kjell-t-ring!!! | |
| Cheatah | 2010-06-15 14:02 | |
![]() | Drillos gjorde da jobben i kvalifiseringen. Åge Fritjof sitt mannskap som feila. Dessuten sier ikke Drillo at Norge er verdens beste lag. Kvinnfolk bør holde seg til matlaging, ikke plapre om ting de ikke har greie på. | |
| Pappi | 2010-06-15 14:07 | |
![]() | "Er Norge med, egentlig? Jeg trodde de var det, men noen sier de ikke er det! :(" Denne måten å fremstille et poeng på er også veldig utslitt. Trymare driter i fotball, men ønsker å vise sin innstilling med å virke dummere enn han er, og eventuelt få stilt litt dumme spørsmål som han egentlig vet svaret på, men som understreker hans innstilling til det hele. Det blir litt som å si at man ikke vet hvem Jan Thomas er, eller hva han gjør, når man likevel har Se og Hør-bilder av han og Christoffer festet til tapeten på gutteværelset med tegnestifter, og daglig besøker Parkveien i Oslo for å kanskje få en glimt av helten. | |
| Cygnus | 2010-06-15 14:10 | |
![]() | Kjære cheetah - dukket opp etter søvn siden middelalderen?? han sa: når det gjelder måten å spille fotball på, er vi blant de beste i verden hvordan vet forøvrig du hva jeg vet eller ikke vet om fotball - eller matlaging - eller om jeg er en mann eller dame, mye kan skjule seg bak signaturen cygnus! Iallefall - noe så barnslig er det lenge siden jeg har hørt! (Baltez revived!) | |
| Cheatah | 2010-06-15 14:21 | |
![]() | Og beste (mest effektive) måten å spille fotball på er den da også bevist å være både vitenskaplig og i praksis. Mye kan skjule seg bak din "signatur", og det driter jeg egentlig. Men skal jeg likevel tippe så tyder mye på at du er en dame: Du oppgir deg til å være dame (dette er min sterkeste indikator), du virker ikke helt til å forstå fotball (denne indikatoren har jeg også brukt til å danne meg en mening om at du ikke vet så mye om fotball) og glimtet i øyet er erstattet med bitterhet (tantesyndromet.) | |
| Cygnus | 2010-06-15 14:34 | |
![]() | men det er det å være med i VM som teller til sist, ikke sant??? | |
| Cygnus | 2010-06-15 14:35 | |
![]() | det skal du forresten ha, cheetah - du gav meg en god latter, og det forlenger jo som kjent livet!!! | |
| Torill | 2010-06-15 14:39 | |
![]() | Av og til (uhyre sjelden dog) blir vi tantene drit lei av matlaging. Da hender det vi åpner kjeften. Kanskje veldig provoserende. Men du får prøveå være litt overbærende, Cheatah. (Jeg har forresten på følelsen at du er mann. Ikke helt typisk for den tida vi lever i kanskje. Men likevel.) | |
| Cheatah | 2010-06-15 14:46 | |
![]() | Og Cygnus, du fortsetter å bevise din manglende fotballkunnskap. 1) Spillestil er ikke eneste avgjørende faktor. Spillemateriale er vel så viktig. 2) Hadde Norge fått samme resultater i hele VM-kvalifiseringen som i den korte perioden med Drillo som sjef hadde Norge kvalifisert seg for play-off. Er det utypisk å være mann i den tiden vi lever i? Jeg er forøvrig veldig overbærende når det gjelder damer i samfunnet. Men framfor å plapre om ting de ikke har greie på bør de lage mat. Det gagner alle. | |