Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 850 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| picassa | 2010-10-13 16:45 | |
![]() | Vet dere at folk med stor mage(uten aa vaere gravide)har en forsinket forstoppelse.Til tross for at de har avfoering hver dag er de forstoppet.Utenom alle metrene med tarmer som er fylt opp med mat de spise i dag ,i gaar ,og dagen foer der,har de jo bare vanlige indre organer som vi alle har.De baerer paa opptil 4 kilo raatten mat.Ikke hyggelig aa tenke paa. Naa var jeg ikke snill. | |
| picassa | 2010-10-13 16:46 | |
![]() | Jeg tror det ble enda mer krivelig her naa. | |
| tante g | 2010-10-13 16:48 | |
![]() | Først vil jeg komme med en rettelse. Det ER faktisk sosialt akseptert å kommentere (mobbe) feite mennesker. Som feit selv kan jeg skrive under på det. Jeg skrev litt i røyketråden om mobbing av røykere, men det er et faktum at jeg har fått mange flere kommentarer og gode råd, både ekle og direkte ondskapsfulle, opp gjennom livet fordi jeg er feit enn fordi jeg røyker. Jeg vil fortelle om min far, han er og har alltid vært smellfeit. Men du verden så lett på foten og sprek. Han har gjennom hele livet vært veldig aktiv, drasset kiloene med seg gjennom skogen sommer som vinter, en virkelig habil danser osv. Han har aldri vært syk en dag før han fikk hjerneslag 75 år gammel. I høst blir han 80 år, er like feit, lam i ene siden, men fortsatt etter forholdene veldig aktiv. Mora mi er slank, var tidligere mer mager, har alltid vært opptatt av kosthold og helse. Jeg har vokst opp ved et mye sunnere matfat enn de fleste tror jeg. Allikevel er jeg feit. Men det skal sies at da jeg for et par år siden sluttet med medisinene jeg hadde måttet bruke lenge (for en ikke fedme-relatert sykdom), så gikk jeg ned 20 kg. Nå er jeg ikke smellfeit lenger, jeg er bare feit. Jeg går i fjellet med tung sekk og fiskestang, jeg føler meg på inge måte handicappet, føler ikke at fedmen hindrer meg i noe jeg vil gjøre. Jeg har adoptert min mors matlaging og er veldig bevisst når det gjelder kosthold. Jeg liker ikke noe særlig hamburgere og annen fast-food, jeg spiser aldri potetgull og ting i den gata, jeg kjøper en krokanrull av og til for å ha til kaffen, en slik rull varer 14 dager hos meg. Allikevel er jeg altså feit. Iflg KJ skulle jeg være slank, det er helt klart. Selvfølgelig skulle jeg gjerne vært slank. Men det er kun for at det hadde vært morsommere å handle klær, og for at jeg da hadde sluppet alle kommentarer. Og alle de gode rådene ikke minst. Det er ikke få mennesker, hovedsakelig ukjente og slanke, som har oppskriften på hvordan jeg skal bli kvitt kiloene mine..... Diskuter det gjerne, etter så mange år med kommentarer og gode råd blir man tykkhudet, jeg sluttet å bli såret i 30-årsalderen. Men jeg får fortsatt veldig vondt når jeg ser feit ungdom, for de tar seg fortsatt nær av det og kommer til å gjøre det lenge. Mitt hjerte blør for dem. | |
| cod - Ikke medlem lenger | 2010-10-13 16:55 | |
![]() | Ja haha en røyk til kaffen om morgenen og man slipper det. Men nu har jeg bare to innlegg igjen før jeg blir et sosialt dyr, gud forby røyker og alltingen. | |
| cod - Ikke medlem lenger | 2010-10-13 17:00 | |
![]() | Stå på tante g. Med fine innlegg, krokanrull og fjellturer. | |
| rbm | 2010-10-13 17:08 | |
![]() | Man kan godt være LUBBEN , GOD OG RUND, til og med Feit og ha et godt og aktivt liv!! Men det er klart enklere å handle klær hvis man er innenfor det alle andre kaller normalen.Enig med tante g der. | |
| stabur - Ikke medlem lenger | 2010-10-13 17:09 | |
![]() | Jeg liker og dreiningen på tråden her - kropper i alle former og fasonger er bra :) Og både for mye og for lite av det gode er usunt. | |
| Tengil | 2010-10-13 17:16 | |
![]() | Her for et par år siden satt jeg på den lokale Burger-king sjappa her i byen, og på bordet bortenfor meg satt to damer som tydligvis var stamgjester på junkfood-plasser, dem slafsa og spiste som griser rett og slett, og plutselig datt det ut fra hun ene: Nå har jeg gått på dette Grethe Roede opplegget i 3 mnd og jeg blir ikke noe slankere. og hun andre sa at ingen av di slankekurene funka på henne heller. Hadde så lyst å bare gå bort til dem å si: Man blir hva man spiser! | |
| cod - Ikke medlem lenger | 2010-10-13 17:27 | |
![]() | Mitt inntrykk er at tykke spiser veldig pent. Ja man blir hva man spiser bokstavelig talt. Rart å tenke på at ingenting av kroppen vår utenom ryggmargen er mere enn 4 år gammelt. Alt det andre er reprodusert av det du har spist siste 4 år. | |
| cod - Ikke medlem lenger | 2010-10-14 08:41 | |
![]() | www.5080.no/2010/10/...v- a-trene/ | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-10-16 09:47 | |
![]() | www.tv2underholdning...16 976.html Nettopp! | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-10-16 15:22 | |
![]() | BMI folkens hva med denne ? Har man litt muskler så fyker denne i været og man er per (duste)definisjon feit. Tull. Man skal være fornøyd med den kroppen man har, uansett. | |
| ubestemt | 2010-10-16 15:38 | |
![]() | Jeg har vært i toppform og i str 38. Jeg spiste som en liten fugl. Jeg har vært i dårlig form og i str 54. Jeg spiste som en meget stor fugl. Jeg foretrekker å være i str 42 og få i meg nok mat og muligheten til å slappe av innimellom. | |
| gompedyret | 2010-10-16 20:35 | |
![]() | Du blir ikke i toppform av å spise som en liten fugl. Like lite som å "spise fuglefrø" (som noen nevnte tidligere i tråden) er en forutsetning for å holde seg slank. | |
| Harro | 2010-10-16 23:53 | |
![]() | Mitt beste råd er nok å slå av både TV og PC. Da blir ihvertfall jeg så rastløs at jeg må ut og finne på noe. Gå en tur/skitur om kvelden sammen med noen. Du får ikke lyst til å gå hjem og stappe i deg etterpå da. Ellers vil jeg si at jeg kunne ønske usunn mat var litt dyrere slik at den subsidiere mat som er sunn. Det for enkelt å spise usunt. | |
| fortogsakte | 2010-10-17 07:09 | |
![]() | Å være feit kan vel oppfattes som belastende men hva med en feit, røykende neger? Kanskje spørsmålet blir oppfattet som så drøyt at det blir sensurert? | |
| MyRuin | 2010-10-17 11:04 | |
![]() | feit, røykende og neger.. Av de 3 tingene er det 2 du velger selv, det å være neger er det vel ganske vanskelig å gjøre noe med.. | |
| ubestemt | 2010-10-17 11:18 | |
![]() | gompedyret, man kan i meget utmerket grad bli i toppform av å spise som en liten fugl. Jeg går ut fra at du har sett program a la "biggest looser"? Det dreier seg om å trene og utnytte egne fettreserver samtidig som man trener styrke for å øke/stoppe reduksjon av muskelmasse. Og jo, jeg var ekstremt fit i en periode - både sterk og meget utholdende i følge tester utført på NIH. Men jeg spiste som en liten fugl. Metabolismen min fungerer ikke helt normalt dessverre. Til tross for mye trening kunne jeg ikke spise mer enn det folk gjør når de slanker seg. Spiser jeg som folk flest, øker vekta. Derfor har jeg landet på at for meg er det bedre å være litt større og kunne spise noe samtidig som jeg lever et normalt aktivt liv. Kari Jaquesson har ikke fått noe oppmerksomhet i media på ei stund og er ute med noen nye bøker... Et godt regissert PR-stunt. Det er det det er. | |
| gompedyret | 2010-10-18 17:10 | |
![]() | Jeg har ikke sett noe tv a la biggest looser, men er relativt godt kjent med prinsippene du beskriver. Ikke desto mindre er trening (og spising) for å forbrenne mest mulig fett og for å få maksimalt forbredret fysisk yteevne svært forskjellige ting. Man kan ikke nå toppform, i noen som helst definisjon, av å spise som en liten fugl. Da definerer jeg det kostholdet som (en i hovedsak karbohydrat- og kornbasert) diett med kaloriunderskudd som går ned mot eller tilogmed under det som dekker hvileforbrenningen, og regner med at denne dietten vedvarte over en tid. Korriger meg gjerne her, så vi er enige om definisjonene. Jeg betviler ikke at du var i svært god form, men det var i så fall på tross av, ikke på grunn av kostholdet. | |
| Stigende | 2010-10-18 22:55 | |
![]() | Hva kan det ha seg at ingen noen gang stusser på utsagn ala "Jeg var sååå mager selv om jeg spiste som en hest, klarte ikke å legge på meg uansett hva jeg spiste", og samtidig seriøst mene at overvektige "må bare spise litt mindre"? Og hva kommer det av at det er et problem for hele befolkningen om noen er overvektige? Jeg kan skjønne at det kan være et problem for den overvektige, men et samfunnsproblem? Narkotika, ja. Kriminalitet, svart arbeid, helsekøer og barnehagemangel er samfunnsproblemer jeg kan forstå, men andre folks overvekt??? Hvis det er helsekøene som er samfunnsproblemet her så må vi nesten se litt på statistikk, og da kommer overvekt laaangt ned på listen over "samfunnsproblemer". Jeg nevner i fleng: Høy alder, stor overlevelsesprosent ved alvorlig sykdom, graviditet og fødsler, idrett, arbeid, trening... Jeg mener, det er da folks egen skyld om de får unger, driver idrett, overlever sykdommer eller blir gamle! Se til å ta ansvar for eget liv, altså. Makan! Helst er det vel sånn at det er så greit å ha noen å snakke dritt om som driver med noe man ikke gjør selv, i hvertfall ikke så folk ser det. Man skal ikke tåle så inderlig vel, de vaner man ikke har selv! | |