Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 836

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Fidelma2010-10-14 17:52
Antall innlegg: 3315

Si fra hvis det skjer, så skal jeg stå klar med kamera:-)

bearo2010-10-14 18:51
Antall innlegg: 888

Tenk om det går då!

wstine - Ikke medlem lenger2010-10-14 19:07
Antall innlegg: 2369

det går, det går. Kom igjen!

toeren2010-10-14 19:39
Antall innlegg: 50

Helt enige med dem som sier at det er ok for barn, men ikke voksne utomhus!! (Crocks er også hjemme- eller jobbsko!! Hvis du har en jobb hvor sånt er ok, da...)

Var veldig skeptisk til heldressen i starten, men innså raskt det samme som ei anna skreiv her tidligere; det er da mye bedre å se dagens unge med en slik enn med 10 cm bar hud mellom bukselinninga og genseren!!! :-) Men alt til sitt bruk, den passer ikke alltid.

Kom forresten over denne fantastiske heldressen som ei dame i Bergen har laga. Den har frambragt mang en god latter hos meg og mine nærmeste! Hun er modig!!

todamer.wordpress.co...-d et-godt/

Hampus2010-10-14 19:43
Antall innlegg: 71

Nå er heldigvis sommeren over for denne gang, men menn i bar overkropp i all offentlighet burde kunne bøtlegges så det svir (med unntak av på stranda og i egen hage (under tvil)), da er faktisk onepiece å foretrekke!
Når det gjelder kvinner er jeg usikker, men det er sjelden jeg blir konfrontert med hårete, svette, toppløse kvinner f.eks. på Rema eller Karl Johans gate.

sigrid-anne2010-10-15 20:27
Antall innlegg: 128

Mhm. I dag kjøpte jeg meg en One piece. hadde tenkt meg en i mørk farge, men det ble en grå en, for de var på salg. De er veldig store så det er lurt og bruke en størrelse for liten. Men de er mega behaglie <3

mysteria - Ikke medlem lenger2010-10-15 20:41
Antall innlegg: 1124

(Hampus: takk for bildet av hårete, svette, toppløse kvinner!)

Onepiece er da ganske søtt på tenåringer! Kos deg, sigrid-anne :)

sigrid-anne2010-10-15 20:46

:) takker mysteria :)

nalo2010-10-15 22:50
Antall innlegg: 356

Ser jo at subbedressen har den fordelen framfor joggebukse at rumpesprekken vert skjult.

Halvfeite mannfolk med joggebukse langt nede på revo - i crocks - på butikken - grøss

mysteria - Ikke medlem lenger2010-10-15 22:58
Antall innlegg: 1124

Gir en god grunn til å velge sølibat ...

gunda2010-10-15 23:50
Antall innlegg: 75

Gratulerer med one piece, Sigrid-Anne.

Rabiaz2010-10-16 13:40
Antall innlegg: 897

Nå er jeg veldig forvirret...

To kosedress, or not to kosedress...that is the question. Ble jo veldig overbevist da det ble nevnt i sammenheng med varm dusj og godis. Men så ble jeg litt i tvil da noen nevnte "drite i buksene kan bli realitet".

Vet ikke lenger :(

picassa2010-10-17 01:46
Antall innlegg: 596

har lest om mange meninger om ONE PIECE,mange mener at men ser ut som babyer med bleie og at dette er ikke plagg for voksne.

hei,dere kan dere huske da taits(hvordan skriver man det?Lange underbukser om du vil,slilongs) kom paa 80-tallet?Alle de feite damene som vrikka seg inn i det plagget.var det vakkert?NEI;NEI;NEI etter min mening.
Naa vagger de samme damene igjen,pluss en ny generasjon rundt og synes det er stilig.
haha

Man bñlir vant til det meste

picassa2010-10-17 03:17
Antall innlegg: 596

Forikke aa snakke om alle roerleggersprekkene jeg uforskyldt/ufortjent/ubed t har faatt sett paa grunn av saggermoten,hehe.

Sigrid-Anne.
Kjoep det du har lyst paa,kle deg i det DU synes er fint.Blaas i alle andres meninger.KLaer er goey!!!Du er ung og slank og kler alt mulig.

Hilsen en misunnelig bestemor:)

BeeJay2010-10-17 04:07
Antall innlegg: 968

Hehe! Mht toalettbesøk, som var nevnt tidligere: går det ikke an å lage denne dressen med sånn klaff med knapper på, som det finnes på enkelte sparkebukser og pysjer til babyer? ;);)

BeeJay2010-10-17 04:12
Antall innlegg: 968

Ellers er det jo smak og behag....det har vært mang slags rare moter og døgnfluer opp gjennom åra. Noen synes det er kult med det andre synes ser teit ut. Jeg skjønte aldri det derre med at det var så stas å vise toppen av underbuksa, f.eks. Men siden jeg bevitnet noen nøye tilpasninger mht hvor mye av den som skulle over buksekanten , antok jeg at det var bare jeg som ikke helt hadde sett lyset. :)
Man får kle seg som man lyster, som man trives med, så får andre synes hva de vil.
Sier hun som nektet plent avkommet å forlate huset med fillete dongeri....og også nektet å betale for bukser som var steinvaska og revna etter to gangers bruk....den gang det var på moten.

sommerfugl2010-10-17 07:30
Antall innlegg: 473

Gratti med onepiece, sigrid-anne! Kan du ikke sette inn et bilde av deg i den nye dressen? Jeg synes de er dødskule og kunne tenkt meg en til hjemmebruk. Husker tiden i russedress, gikk bra det også mtp toalettbesøk!!!

Rikard23 - Ikke medlem lenger2010-10-17 10:21
Antall innlegg: 115

Jeg har kun positive erfaringer med OnePiece. Bruker det stort sett hver dag, unntatt når øver med korpset.

sigrid-anne2010-10-17 19:07

Ja sommerfugl. men da må jeg finne igjen kamerae mitt da. Men det kan være litt vanskelig, har lett etter det lenge nå ;). får bare håpe at jeg finner det igjen da. så laster jeg opp bilde og legger det til brukeren min.

Men den er litt stor, det ser ut som om jeg går rundt i en pose hehe. men den er jo behageli da.

nici2010-10-25 20:30
Antall innlegg: 857

Jeg har en Daffedress med liverpool logoer og skrift, og lillesøstra mi har en lilla Onepiece.
Jeg syns de er kjempe gode og gå med, og over halve skolen har sånne og bruker de ofte på skolen bursdager og mue sænne ting.
Jeg bruker min veldig ofte

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?