Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 836 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ave - Administrator | 2010-10-31 00:50 | |
![]() | Syns bingo er kult uansett,jeg:) Og for den som legger den så er det jo en bonus som oppnås! VI gratulerer vel like gjerne den? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-10-31 18:05 | |
![]() | Bingoer må overhodet ikke gratuleres! Hvor ellers i verden gratuleres motstanderen underveis i kampen? På fotballbanen? Når motstanderen detter om og får et frispark som kan resultere i et mål? Gratulerer med frisparket! Neppe. Neste øyeblikk får de corner. Gratulerer med corner! Neppe. Å spille, kjempe, knives er ALVOR. Gratulasjoner underveis ødelegger rytmen, tar broddet av spillet rett og slett. Nei, la oss alle gjøre vårt til at ordspill får den status det fortjener! Snikksnakk, gratulasjoner, small talk og ene med det andre er med på å undergrave spillets status. Bonus meg her og bonus meg der. | |
| Odaagud | 2010-10-31 20:23 | |
![]() | Totalt uenig med wstine. Bingoer er ikke for alle lette å få til. Hvis min motstander hadde klart å få to-tre bingoer iløpet av et spill så hadde jeg rett og slett fått en slags respekt for motstanderen min. Gratulasjoner tas imot med takk fra de fleste. Hva med å huske på at dette bare er et spill og at en vennlig tone er viktig både her og i det virkelige liv? Nei, glem stoltheten deres, pakk den bort og gratuler for bingoen. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-10-31 20:50 | |
![]() | klarer ikke dy meg: tilbake til fotballbanen og mitt utrolig gode eksempel derfra....og koble det til handcocks innspill; Mål er ikke lett å få til. Hvis min motstander hadde klart å få to-tre mål i løpet av en kamp så hadde jeg rett og slett fått en slags respekt for motstanderen. Gratulasjoner tas imot med takk fra de fleste. ....osv Nei, glem stoltheten, pakk den bort og gratuler for målet! :-) | |