Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 841 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| innocenta | 2010-11-11 18:44 | |
![]() | sommerfugl: jeg fleipet bare da, jeg vet at katter er renslige. :p Jeg syns det er litt fisefint å syns at hunder lukter vondt, men dere om det. Siden jeg liker både kuer og hester og menn skal det vel sies at jeg tåler naturlige dufter. | |
| roannima | 2010-11-11 18:45 | |
![]() | minimalt med røyting! og, de aller fleste som er allergisk mot katt tåler denne rasen . både min far og min bror er allergisk, men denne rasen tåler de. meeeener der har noe med underpelsen og gjøre.....disse har knapt underpels. størrelsen varierer mye, hunner er som regel mye mindre. mammas ho katt er ca 2 kg, mens ene hannen er noe over 6 kilo...... :) | |
| filipjo | 2010-11-11 19:52 | |
![]() | Har ikke vært i Devon, og levde heller ikke da. ikke har jeg katt heller, men jeg har en devonsluk. ikke riktig like fin som denne men.... :-) www.abru.no/bilder%5...%C 3%A5.jpg | |
| snubi | 2010-11-11 20:10 | |
![]() | Hohoho det er første gang jeg er blitt kalt fisefin ;D Men kan gå med på at jeg har en litt fisefin (eller overaktiv) luktesans....hmm kanskje jeg var en sporhund i mitt forrige liv ;) | |