Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 865 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| redhy | 2010-11-25 22:19 | |
![]() | Bhå du skriver som om du er en skribent for mulla krekar og ikke medlem av en norsk kirke. Trodde ikke at det var så ille i tankemåte hos den kristelige befolkningen. Huff nei nå gjør jeg jo som deg og rakker ned på dine meninger. Beklager. Vel hadde dere ikke brukt skattepengene til å være en egen sekt så hadde jeg ikke vært misfornøyd, men så lenge kirken skal representere folket bør den også akseptere mangfoldet. NB ! At dere har slik måte å fremstille på, gjør dere ikke til onde mennesker...jeg ønsker bare at vi mennesker skal akseptere hverandre bedre.....ikke bli så aggresive i ordbruken Liver har plass til oss alle og til våre tanker | |
| ave - Administrator | 2010-11-25 22:58 | |
![]() | Den dagen trossamfunnene må bære kostnadene for tullevirksomheten sin selv, skal champagnekorkene smelle i taket her! For meg er dette den mest utrolige posten i statsbudsjettet; finansiere folks feberfanatasier... Hallo!!! og nå er det jeg som sier :Våkn Opp! | |
| Mariti | 2010-11-26 01:43 | |
![]() | Vel ,mesteparten av det norske folk er kristne og betaler skatt for det. Men hvorfor skal kirken ha en dobbelmoral om sex,når det er en del av livet. Vi trenger prester som Gelius ,som ikke fordømmer fakta..det vil si er ærlig | |
| kebabhjørnet - Ikke medlem lenger | 2010-11-26 02:00 | |
![]() | Når ble Einar Gelius sexy? | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-11-26 02:04 | |
![]() | Takk til Ave. Signerer tidobbelt!! | |
| Bhå | 2010-11-26 03:06 | |
![]() | Ave, du og jeg betaler for det idiotiske faktum at folk drikker seg fra gård og grunn også, og dreper i fylla. Skal vi ikke bare la den personen få svi selv, og betale alle kostnader med opprydning, det som fengselet koster samfunnet, den hjelpa som pårørende må ha og så videre. Kan vi ikke liksågodt forby brennevin og øl i dette landet? Skal jeg fortsette? Tror ikke det. | |
| Bhå | 2010-11-26 03:07 | |
![]() | Og til den/de som måtte tro det. NEI, jeg står faktisk IKKE i statskirken. Den meldte jeg meg ut av for 25 år siden. | |
| Bhå | 2010-11-26 03:14 | |
![]() | Mariti, mesteparten av det norske folk er IKKE kristne. Men de er kanskje medlem av statskirken. DET gjør dem ikke mer kristne enn hvis de stiller seg i en garasje og forventer å bli en bil. Å være en kristen, krever et aktivt valg. Du VELGER å følge Jesus, tror på det Jesus gjorde for deg på Golgata, døde, og sto opp igjen for dine synder. Du velger å la deg døpe, som et gjensvar på det som skjedde på korset. Du tror faktisk på at Den Hellige Ånd er en person. Og du tror at Gud er Herre og skaper av ikke bare dette universet, men også skapte deg og meg. En kristen er lydig mot Guds ord, Bibelen, og velger å stå på det som Bibelen sier er rett. Uavhengig av om han/hun blir uthengt i et forum på Ordspill.no. Om muslimene får det slik de vil, (slik som skjer i England) kan vi om noen få strakser vinke farvel til vår selvbestemte rett til å leke et kristent samfunn, der alt skal være så rundt og tolerant. Kommer sharialovene inn i bildet i Norge..... vel..... gudd løkk ! | |
| Bhå | 2010-11-26 03:22 | |
![]() | Sitter også å lurer på hvordan i all verden Mullah Krekar kom inn i bildet her? Tror du har lest noe jeg ikke ser å ha skrevet, Redhy. Men nok om det. Dette er forøvrig en HERLIG diskusjon, synes jeg, med mange meninger. Slikt er godt for tankene, for da må en i det minste forsøke å sette seg inn i de andres ståsted og tenkemåte. Kanskje flere enn meg får noe å tenke på da? | |
| Bhå | 2010-11-26 03:27 | |
![]() | www.kirken.no/?event...;f amID=230 Bare for å se hva Kirken selv sier. | |
| Cygnus | 2010-11-26 12:43 | |
![]() | KEBABHJØRNET - SVARET ER: HAN BLE IKKE SEXY! (MEN WHO CARES! ) | |
| kjefta | 2010-11-26 18:12 | |
![]() | Sier med Arne Berggren; den dagen en svart Lyn-supporter kan sette seg med klanen uten å få tenna slått inn, DA kan vi snakke om toleranse... | |
| sommerfugl | 2010-11-26 18:56 | |
![]() | Finnes det Lyn-supportere?!? Uansett så hadde det vel ikke vært på grunn av hudfargen h*n hadde fått tenna slått inn. Klanen har i mange år profilert MOT RASISME og hvis du ikke vet det så finnes det spillere med alle hudfarger i Vålerenga. | |
| LeifSvein | 2010-11-26 22:19 | |
![]() | Den oppsagte presten fra TV kan føre det opp på sin CV at om snoppen ble varm, og biskopen harm, så vil boken hans likevel leve... | |
| LeifSvein | 2010-11-26 22:38 | |
![]() | Så var det den presten fra Agder som viste frem alle hans bragder men èn står igjen du visste`ke den: han har baller som grønne smaragder... | |
| tombola | 2010-11-27 03:11 | |
![]() | Gelius er en villstyring i prestekjole(?), som skriver bok om sex i Bibelen, i et ærlig forsøk på å belyse noe som i visse kretser ikke er ansett å tåle dagslys. Vel og bra for dem som likevel måtte være interessert i materien. A4 er et format som ikke passer for Gelius. Skal vi tro mediene er han velsett i menigheten på Vålerenga, og holder han seg innenfor læren han representerer, er det synd takhøyden i Oslo bispedømme ikke er høy nok til å tåle en slik liten friskus. | |
| keram | 2010-11-27 16:41 | |
![]() | Den norske statskirka er gammeldags og fordømmende. Etter mange år i samme sporet trengs det modernisering også der. Ja til flere prester som Gelius,kansje det blir flere folk i kirka att også. | |
| Cygnus | 2010-11-27 17:22 | |
![]() | Kanskje enda bedre : kast hele kirken ut av staten! | |
| benni2009 | 2010-11-27 18:00 | |
![]() | Tjenesteforsømmelse er noe annet enn å være "friskus" og "moderne". Du får være så frittalende du bare vil, men når du bryter stillingsinstruksen gang på gang, må du regne med bråk. Man kan ikke være vakthavende prest for så å legge tjenestetelefonen i bilen mens man er på fotballkamp, bli oppringt av politiet på sin private mobil og si at det passer dårlig å gjøre jobben sin som prest. Da får man heller si fra seg ansvaret akkurat den dagen. Det gjør ikke saken bedre at det var et dødsfall han ble oppringt om. Kirka er mer åpen enn mange vil ha det til, og hvorfor skal de ikke få lov til å sette grenser for hva som er akseptabel oppførsel av sine ansatte? Gelius-saken er langt eldre og mer sammensatt enn bokutgivelsen i høst. | |