Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| dole | 2010-12-15 15:43 | |
![]() | forts. på nissebesøket.. Du vet sa nissen, hvor jeg bor et iskalt sted så langt mot nord og du har vært så raus mot meg så jeg vil gjerne skjenke deg en natt med nissemor | |
| stumpeguri | 2010-12-15 16:05 | |
![]() | forts.på nissebesøket: da ble far i trynet stram nei æ har hørt ho e så klam og at ho veier 200 kilogram så æ holder mæ tel mor ho har ekte julesvor! | |
| Fiskekroken | 2010-12-15 16:20 | |
![]() | Er imponert;-)) Tusen takk alle bidragsytere generelt, og trådstarter spesielt! | |
| dole | 2010-12-15 16:52 | |
![]() | Takk for meg, sa nissen og for må besøke en dame jeg traff i fjor så tok han sin Rudolf og for i vei nå vet snart alle han skal besøke deg stumpeguri - i Tromsø bor | |
| stumpeguri | 2010-12-15 22:18 | |
![]() | hahahaha dole...hehehehehe.....ha en rektig god rimejul:-)) | |
| dole | 2010-12-15 22:24 | |
![]() | tusen takk, og det samme til deg:-)) | |
| stumpeguri | 2010-12-15 23:44 | |
![]() | heeia fiskekroken:-))ja ikke sant...litt spik og spel må jo tell!hyggelig og høre at du liker ka vi finner på her med våre dikt!!god jul davel;-)) | |
| stumpeguri | 2010-12-16 00:04 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 16 Desember Gid æ va en nisse ... god og feit.... En freakernisse rett og slett med sekken full av gaver som æ sku gi til jordas slaver og i sekken lå det frihet,likhet og rettferdighet!! | |
| stumpeguri | 2010-12-17 07:29 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 17 Desember Julekaker søte måtte dokker likøren møte! En juledeit så heit så feit, og en ribbebit telslutt rompe sier prutt prutt prutt..... | |
| stumpeguri | 2010-12-18 09:29 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 18 Desember Til jul skal æ ligge på sofaen og sløve sa kjerringa henrykt i julestøvet, mens gubben på kne lå og gnukka på gulvet -nei nu må du pinade slutte og tøve, æ nekta og være din juleslave da må du iallfall sette ner kravet!! -åhå,smilte kona så lurt og gjespa.... da trur æ at æ skaffa mæ ei traktorlespa!! | |
| stumpeguri | 2010-12-18 09:40 | |
![]() | heiii allle sammen!! vil benytte sjansen til og selge mine tekster her . lager låter og dikt og tekster og taler på bestilling til begravelser,bryllup og bursdager..... ta kontakt her på ordspill eller skriv til lenanerg@hotmail.com har eget band med selvlagde låter og stiller gjerne opp musikalsk også. hilsen lena marie | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-18 11:23 | |
![]() | 18. men da sa gubben, da vil jeg ha en pusehomse som gjør meg glad han pusler rundt meg, ja, svinser og svanser og steller til fest med homser og transer Champagne og jordbær på menyen står Og etter festen vi så går til himmelseng med silke, sateng myke dyner og puter i fleng Så kommer nissen og sier God Jul! Vi ender kvelden med alternativt ........ | |
| mymlen | 2010-12-18 14:55 | |
![]() | stumpeguri - du er så rå at jeg ville aldri tatt sjansen på å bestille et begravelsesdikt av deg... :-DD Men hylende morsom rå! Jeg har humret og ledd meg gjennom kalenderen din! :) | |
| sismoon | 2010-12-18 15:29 | |
![]() | Kjempeartig! :) | |
| stumpeguri | 2010-12-18 17:28 | |
![]() | hahahahah wstine...hehehe åja di hadd ikkje lagt inn åran nei...hahaha....mymlen... æ har noen dikt og triste sanger som passer i begravelser:-))du kan godt få noen smaksprøver på epost...d er helt utrulig kor allsidig æ er...:-)) | |
| stumpeguri | 2010-12-19 11:08 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 19 Desember Se stjernen står og lyser vår vei se stjernen står og lyser mildt mot meg og se guds engler trådte ned til jordrikets folk og omfavnet alle med vinger så hvite ,så hvite....og sa; -vi elsker alle sorte får vi elsker de hvite og... vi elsker de røde de gule de blå vi elsker de redde,de store, de små! se stjernen står og lyser klart.... | |
| stumpeguri | 2010-12-19 23:59 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 20 Desember Tine ekte smør i kaken legger sæ på kjerringbaken, nu blir det trim førr alle penga og trimruta går mellom benken og senga!! | |
| stumpeguri | 2010-12-21 00:08 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 21 DESEMBER 21 Desember o akk ove æ ser jo d at skjettenkoppan bare får flyte æ trur æ må syte! skure og vaske tiske og taske bake og stake og pusse og gni æ gleda mæ tel jul da får æ vel fri? Men akk o ve da huska æ d varte og farte ete hos margrete tenne og skjenne og koke og stå æ gleda mæ tel nyåret og kverdagen grå! | |
| bris1 | 2010-12-21 10:51 | |
![]() | Tel tråss førr ijnnebygd motstand så må æ tel pærs, no spælle radjoen juleværs Æ pusse og gnikke, går ijnn førr saken Mainn' i huse sei: Gløm no ikke staken! | |
| cammie | 2010-12-21 12:32 | |
![]() | Hihihi | |