Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| jonpiversen - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 20:32 | |
![]() | Nivået er SKYHØYT i damehåndball. | |
| jonpiversen - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 21:43 | |
![]() | at Norge vinner med 22 mål i mellomspillet i et sluttspill i EM (de dårligste lagene er allerede slått ut) det er like latterlig som at randomgeneratoren (den står for bokstavfordelingen/bytte av bokstaver) fungerer slik den burde i ordspill.Jeg har sett på ,og blitt underholdt av den totale mangel på ferdigheter sluttspillslaget Nederland har vist. | |
| gompedyret | 2010-12-15 21:59 | |
![]() | Jeg for min del har blitt underholdt av de gode norske prestasjonene som gjorde at Nederland etterhvert ble både utpsyket og utspilt. Folk er forskjellige, gitt. | |
| tombola | 2010-12-15 22:30 | |
![]() | De norske damene spilte enormt godt i de to første kampene. Vi har det ypperste av individualister, men i angrep kommer vingene bare til sin rett i kontringer, og ellers skal man helst prøve å spille igjennom til kjempegode Heidi Løke på streken. Får vi ikke mer variasjon i angrepet, tar danskene kaka til tross for våre suverene målvakter. De fleste pessimister kaller seg realister. Er likevel optimist. | |
| jonpiversen - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 22:32 | |
![]() | Javel - både Nederland og Norge (Ukraina ,Slovenia osv) holder et høyt nivå -- ja ja jeg er vel bare dum og lite opservant da. | |
| jonpiversen - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 22:33 | |
![]() | skulle vært B ikke P | |
| gullai | 2010-12-15 22:35 | |
![]() | heia norge | |
| jonpiversen - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 22:46 | |
![]() | Nesten like god underholdning å se på maling tørke. Du slipper ihvertfall dårlige dommere og regler som overhodet ikke blir håndhevet. | |
| tombola | 2010-12-15 23:11 | |
![]() | Har vondt for å tro at randomgeneratorer er mer underholdende enn damehåndball, jon p :). Men jeg må medgi at jeg også har problemer med å forstå hvilken funksjon dommerne og håndballreglene har i disse forestillingene. | |
| Fiskekroken | 2010-12-15 23:12 | |
![]() | Hvis det er så dårlig underholdning, er det jo bare å la være å se på kampene jonp! La nå oss andre, som lar oss imponere, få nyte at det norske laget både klarer å sette andre ut av spill og være gode med ballen selv. | |
| gullai | 2010-12-15 23:21 | |
![]() | sunn norsk ungdom er bedre enn surmaga gamle menn! | |
| gompedyret | 2010-12-15 23:43 | |
![]() | Svært høy sutrefaktor på innleggene dine i kveld, jonp. Verken tombola eller jeg har påstått at Nederland holder noe nivå som er i nærheten av Norges, derimot tok vi til orde for et annet (og IMHO sunnere) fokus enn deg. For å snakke om noe mer interessant: Jeg er redd Danmark kan bli skumle i semien. Norge har rett og slett ikke god nok trening, eller kanskje også psyke, til å møte skikkelig gode lag etter rekken med middelmådigheter. Forhåpentligvis må jeg spise ordene mine på fredag. Kanskje brikkemajoren kan hviske noen ord i øret på Håndballoberstinnen? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-12-16 09:25 | |
![]() | Kondisjonen er vel ikke bra nok hos de norske håndballspillerne. Hvor raskt springer de 800 meter ? Neppe under 2.20 ............ | |
| tombola | 2010-12-16 10:12 | |
![]() | Skjønner du løper mellomdistanse, Jerry1, men disse damene er da spreke som lopper! Herlig gjeng f.ø. | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-12-16 12:51 | |
![]() | Jeg er av typen som er svak for sport, men bare på skjermen og bare når vi vinner. Så dette er et perfekt EM - you go, handballgirls! Vet ikke om det var jonpiversen, gompedyret eller gullais bemerkning om "sunn, norsk ungdom og surmaga gamle menn" som ga meg "Her kommer vinteren" på hjernen. Jeg har i hvert fall ikke fått den ut av hodet etter at jeg leste denne tråden! Kanskje vi er mange som har det sånn? Her kommer vinteren! Surmaga gammel mann: www.youtube.com/watc...v0 kycvJ-YE Sunn, norsk ungdom: www.youtube.com/watc...N1 QvTIraeA | |
| DROY - Ikke medlem lenger | 2010-12-16 20:29 | |
![]() | Dette går Norges vei: www.dagbladet.no/201.../1 4744251/ | |
| Magne Suim | 2010-12-18 17:48 | |
![]() | 15-10! Dette ser bra ut. | |
| trymare | 2010-12-18 18:46 | |
![]() | Gratulerer, Norge! Vant med ti mål over Danmark! Vi vinner nok mot Sverige i morgen og :-) | |
| condor | 2010-12-18 20:02 | |
![]() | Tillykke Norge. Det var det bedste hold der vandt semifinalen! Vi håber på at tage bronze i morgen og så må I se at vinde. Det er bedst at have tabt til guldvinderne! Held og lykke i finalen. | |
| egoline | 2010-12-18 20:02 | |
![]() | Heia Norge! Nå blir det revansje over Sverige :) | |