Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 766 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
barell | 2011-01-01 22:24 | |
![]() | Så artig! Meningene er forskjellige. I 2010 hadde vi minst to omganger der det ble diskutert om man ikke burde være høflig, hilse og si gratulerer og takk for spillet! Da var de fleste som skrev der enige i at litt høflighet og kommunikajson var ganske ok. Så starter vi et nytt år på stikk motsatt måte. Ja ja, nuytt år nye trender! | |
utlending | 2011-01-01 22:39 | |
![]() | Maa jeg virkelig fortelle om en annen gang jeg satt og spilte med ei gamal roey fra Hedemark? Husker ikke hva hun het en gang saa aapner hun chatten med: "No har vi vaski goelvi og vi har boeri ved............." Og jeg er lizzom "whatever!" Og saa sier hun: "Du burde ha litt respekt for dem som plukker POTTEter for deg og som er eldre enn deg". Ille nok at man maa spille mot folk fra bygda, men saa skjedde foelgende...... Jeg fikk lagt bingoen "juling!" Ingen jul uten juling, spesielt for saanne forferdelige fruentimmer fra Hedemark, right kidz?! Og bare for aa gjoere det klinkende klart: Hennes taktikk var bare for aa proeve aa lure meg, aa jukse! Hun chattet KUN for a vinne tidsfordel! Og JEG - ja JEG - blir beskyldt for aa vaere uhoeflig! | |
Ruschne | 2011-01-01 22:51 | |
![]() | Utlending - trenger ikke flere dumme fortellinger nå - vi har skjønt hva du mener - kvinnfolka er bare så jævlig skravlete | |
Cygnus | 2011-01-01 22:56 | |
![]() | nå baltezer bak hver busk - utlending er kanskje en av hans inkarnasjoner? | |
LaBarca | 2011-01-01 23:14 | |
![]() | Jeg vil også ha 50 poeng ekstra for å skrive JULING!!! | |
Ruschne | 2011-01-01 23:16 | |
![]() | Juling kan umulig gi BINGO Såvidt jeg kan telle består ordet bare av 6 bokstaver | |
annhetty | 2011-01-02 00:26 | |
![]() | Okey, I got it! Lot meg lure jeg, gamle dama fra hutteheita som jeg er. Sitter her nå med eplekinn med julefarge i, egentlig ganske kledelig, men IKKE kødd med alder'n min da please! Inni huet er vi alle like gamle (dvs. jeg stoppa på 28 et sted), tror jeg. Så kom igjen og spill mot meg utlending, så skal jeg fortelle deg at: elle, melle deg fortelle................. . | |
Torill | 2011-01-02 01:07 | |
![]() | Sa jeg at jeg var fra Hedemarken? Eller skjønte du det fordi jeg begynte å sitere Prøysen? Tror jeg må finne andre juksemetoder heretter.... | |
Bhå | 2011-01-02 02:30 | |
![]() | Skjiiiiiiiiiitsækk, drible vekk, fotbailln den e roind ........ | |
kness - Ikke medlem lenger | 2011-01-02 02:32 | |
![]() | Heller tant og fjas enn forstokkede grinebitere som oppfatter seg selv som saklige (eller prøver de å være morsomme?) Utlending: Jeg gleder med til å fortelle deg om alt jeg har opplevd i julen! Og ikke minst om alle varpene jeg har gjort på romjulssalg! Beklager hvis det forstyrrer deg i spillet, men du er den jeg føler sterkest behov for å snakke med, så jeg klarer ikke la være. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-02 04:08 | |
![]() | gamle damer og blablablabla alder er uinteressant. Dessverre er det sykt mange som er født gamle og snusfornuftige...! Slapp av! Slå ut håret! Ta av! Drit i konvensjoner! hilsen 44,5 år | |
Mariti | 2011-01-02 07:43 | |
![]() | Vi er mange slags folk i arken. Det må vi akseptere uten å bli grinete--- | |
indiana | 2011-01-02 09:22 | |
![]() | Herregud, sier jeg bare! | |
pie | 2011-01-02 10:03 | |
![]() | Dette tar jeg som en spøk Godt nyttåa elle sammen | |
claudius | 2011-01-02 10:04 | |
![]() | HA et forferdelig godt nytt år da utlending, håper du finner mye å irritere deg over i det nye året så du slipper å gå rundt og være blid::: he he.. | |
bris1 | 2011-01-02 10:58 | |
![]() | Heia Utlending, du har virkelig lyktes med ditt innlegg, ser jeg :))). Hilsen gammel dame. | |
Bonden | 2011-01-02 11:19 | |
![]() | Apropos gamle damer - og menn: Gammel blir man uansett om en får leve, men det går an å velge å ikke bli voksen. | |
LaBarca | 2011-01-02 11:35 | |
![]() | Hør hør!!! Hilsen DAME fra huttaheiti :-) | |
skoløs | 2011-01-02 11:46 | |
![]() | Stakkars deg utlending! Søk lege snarest!!! Og det haster etter mitt skjønn. | |
Rabiaz | 2011-01-02 12:07 | |
![]() | Ruschne da...jeg har ingen høy hest, og ikke vet jeg hvem andre utlendinger du snakker om. Og arrogansen jeg kunne ha spart deg for?? Aner ikke hva du babler om. Et lite tips: Sjekk profilen til Utlending, så vil du forstå litt mer av innlegget mitt :) | |