Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 724 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-10 15:40 | |
![]() | JT er uinteressant. Men ordet "krypp" derimot. Dialekt? For min del ville jeg sagt "kredle". Å få kredlå, kredles. | |
| baltez2 - Ikke medlem lenger | 2011-02-10 15:47 | |
![]() | Enig, aquarius. Sjeldent jordnær. | |
| gompedyret | 2011-02-10 17:36 | |
![]() | Mitt inntrykk: Den seriøse voksne befolkningen som har sans for bærekraftig kultur er ofte dørgende kjedelig. Jan Thomas er entusiastisk og positiv. Presentert med tilstrekkelige mengder entusiasme kan selv de mest fjollete og knusktørre ting bli interessante. Se bare på hva en viss Knut Jørgen har gjort for astronomi i Norge. | |
| annhetty | 2011-02-10 17:39 | |
![]() | Jeg synes JT er fargerik og tør å være seg selv. Selv om selve programmet kunne vært bedre, synes jeg han gjør en god jobb. Vi må lære oss til å akseptere mennesker som ikke er som oss selv, utvide horisonten og goddta forskjellene. | |
| aquariussoul | 2011-02-10 20:03 | |
![]() | Vi trenger smilende, glade, positive mennesker som tør by på seg selv, JT er en av de. Knut Jørgen, ja, jo han er ikke redd for å være seg selv i alle fall :))) Vi må heller ikke glemme Truls og Klaus, hva hadde "Gullfisken" 2011 vært uten dem??? Ikke noe annet enn et program fullt av reklame, og reklame er det nok av på tv. www.youtube.com/watc...pa uZ6blG7k Til sammenligning så jeg "Idrettsgalla" 2011 med Erik og Haddy som programledere, så alvorlige, stive og dørgende kjedelige, rett og slett pinlig!!!! Nei, la oss applaudere de som tør by på seg selv :))) Smil, det er gratis :)) | |
| beritsen | 2011-02-10 21:52 | |
![]() | Så glad jeg blir når jeg leser innleggene til dere ovenfor! :) Så bra at vi har åpne mennesker her på ordspill som forstår at det at mennesker er forskjellige er et pluss. Kanskje JT har et annet alias her inne og spiller ordspill hver kveld før han legger seg :P tror han hadde blitt glad hvis han hadde lest det dere skriver:) | |
| LaBarca | 2011-02-10 22:23 | |
![]() | I går så jeg en bryllupsdokumentar på TV3. Terje og Paolo giftet seg. Terje som kvinne i lekker brudekjole og Paolo elegant i flosshatt og full pakke. Det var en tankevekkende dokumentar. Masse vissvass og et sykt pengeforbruk, men når det var skrella bort, så jeg et helt vanlig brudepar. Sterke følelser og høy lykkefaktor. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-10 23:37 | |
![]() | Det er en slik overfladiskhet som Jan Thomas står for som skaper så mye ulykke i verden. Om vi skal jakte på denne overfladiskheten og tro på at den gir lykke som vil konfrontasjoner og kriger oppstå. Derfor er det positivt tross alt at JT oppviser slikt humør og positivitet i dette TV-programmet. Jeg og mange med meg synes likevel at programmets tema og det som der diskuteres er i seg selv dørgende kjedelig og mest appelerer til kvinner og menn med homofile tendenser ? | |
| Mariti | 2011-02-11 01:45 | |
![]() | Er enig med USA. JT er sikkert en bra person, men det blir overfladisk når alt skal dreie seg om det ytre.Som om det var veien til lykke... | |
| Magne Suim | 2011-02-11 15:04 | |
![]() | I samme ånd vil jeg gjerne rette skarp kritikk mot alle programmer som omhandler modelljernbaner. Det er en uting når alt skal handle om tog, og å bygge sin egen lille jernbane liksom er veien til lykken. | |
| aquariussoul | 2011-02-11 20:15 | |
![]() | Mange artige kommentarer her :)) | |
| Maielin | 2011-02-11 20:17 | |
![]() | JT virker på meg som en person som virkelig brenner for sitt yrke, og DET syns jeg er fasinerende! Jeg syns han er en fantastisk mann, som tør å være seg selv :) Jeg syns forresten det er utrolig at folk i 2011 fortsatt tror at menn som interesserer seg for utseende er homofile. | |
| HanneIL | 2011-02-11 22:24 | |
![]() | Fikk lyst på min egen lille jernbane. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-11 22:55 | |
![]() | Maielin: Om det ble foretatt en poll over andelen homofile menn som likte dette sminkeprogrammet til JT sammenlignet med andelen av de heterofile menn som likte dette programmet så er jeg temmelig sikker på at tallene vlle tale for seg selv .... Alle vet jo at homofile menn liker rosa skjorte bedre enn heterofile menn og at homofile oftere menn vipper lillefingeren opp når de drikker te fra en kopp, og at homofile menn ofetre sitter med bena i kors... osv..., enkle velkjente fakta det ikke er noen grunn til å gjøre narr av eller håne dem som kommer frem med slike fakta. | |
| frankieboy | 2011-02-11 23:02 | |
![]() | Interessant utgreiing om hva homofile liker og ikke liker. Kunne også vært interessant med kildehenvisning? Eller vent litt, det kan kanskje bli litt vanskelig. Myter, fordommer og klisjeer trenger vel ikke kildehenvisninger! | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-11 23:06 | |
![]() | Myter, fordommer og klisjeer forteller ofte sannheten..... | |
| frankieboy | 2011-02-11 23:13 | |
![]() | Sannheten om de som holder de i live ja. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2011-02-11 23:23 | |
![]() | Nå må jeg jo si at mine beskrivelser av homofile menn her er mest å betrakte som fakta og kan ikke komme inn under kategorien myter, klisjeer eller fordommer ... og om du synes disse beskrivelsene er negative om mennesker frankieboy så er det jo du som har et problem, ikke jeg, for jeg synes det er supert og helt greit at menn jåler seg til og sminker seg, selv om jeg personlig ikke har slike interesser... | |
| frankieboy | 2011-02-11 23:32 | |
![]() | Det jeg etterlyser er kilder. Du starter friskt opp med et "alle vet jo at...". Negativt å sitte med bena i kross? Neppe. Negativt å vippe lillefingeren opp når man drikker te? Neppe. Negativt å bruke rosa skjorte? Neppe. Men ved å trekke fram disse punktene, tilkjennegir du et klisjepreget, fordomsfullt og mytebelagt syn på homofile. | |
| Alfa93 | 2011-02-11 23:33 | |
![]() | Men når man presenterer påstander som fakta på den måten, kan det jo være kjekt å henvise til kilder, slik at det ikke blir oppfattet som myter, klisjeer og fordommer. Jeg for min del venter i spenning på å bli overbevist om at det er fakta at homofile sitter i rosa skjorte med beina i kors og drikker te med oppvippet finger mens de ser på JTs sminkeprogram :) | |