Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 724 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Lilu76 | 2011-02-16 21:55 | |
![]() | Krim (til både menn og kvinner som setter pris på en god thriller!): Alle bøker av James Patterson! Start med Kiss the girls - og om du liker en grøsser så blir du garantert hekta :-) Bøkene følger ulike "detectives" så om man vil så kan man følge samme mann gjennom mange historier. Selv foretrekker jeg de med Alex Cross, men de andre er også verdt å lese :-) Geniale bøker på stranda, bussen, flyet og på ferie, med korte, spennende kapitler. Selv foretrekker jeg den engelske utgaven, men de funker bra på norsk også. Happy reading! :-) | |
| HanneIL | 2011-02-17 10:26 | |
![]() | Boktips er supert :) Men tror ikke at det nødvendigvis er sånn at noe passer for kvinner og noe for menn. Er det først og fremst kvinner og menn vi er? | |
| aquariussoul | 2011-02-17 14:15 | |
![]() | Litt dyp den HanneIL, men jeg kjøper den :) | |
| Maloh | 2011-02-17 14:16 | |
![]() | Her var det mange spennende boktips! Jeg tror ingen har nevnt den svenske boka,"Meg eier ingen", av Åsa Linderborg, som jobber som kulturredaktør i Aftonbladet. Hun skriver om oppveksten sin med en alkoholisert far, som hun har dyp kjærlighet til, samtidig som hun skammer seg. En sterk og tankevekkende bok. Aftenpostens anmelder anbefaler den til "alle som vil rokkes". Den settes forøvrig opp med Riksteateret i vår. | |
| aquariussoul | 2011-02-17 14:30 | |
![]() | Supert tips Maloh, dessverre mange barn som opplever det denne boken tar opp, jeg løper og kjøper.... | |
| cherry - Ikke medlem lenger | 2011-02-17 17:43 | |
![]() | Janet Frames selvbiografi: En engel ved mitt bord anbefaler jeg på det sterkeste!! En fantastisk bok!! Kjære Agnes- Håkon Nasser! :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-17 18:59 | |
![]() | Definer "klissete bøker" da aquarius! Ellers liker jeg tråden din..... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-17 19:00 | |
![]() | ps: boka om jamesO/jerry/usa kommer garantert til å hete "klipp, lim, kopier". | |
| Monnor | 2011-02-17 19:19 | |
![]() | Nå har Mammut salget startet! En fin mulighet til å kjøpe gode bøker til en rimelig pris. I dag kjøpte jeg Snorres Kongesagaer for 199,- kr!! Den har jeg ønsket meg lenge :o) | |
| kamillec | 2011-02-17 22:37 | |
![]() | Kjøpte meg "Lollipop-skoene", gleder meg til å begynne:-) | |
| mornorge | 2011-03-02 10:44 | |
![]() | da har jeg jobben resten av livet, jeg som bruker 1 mnd. på en dagsavis | |
| Lynge | 2011-03-02 11:14 | |
![]() | Bienes hemmeligeliv er meget bra. Leser nå En dåre fri. | |
| linnki | 2011-03-02 11:57 | |
![]() | Jeg ser at begynnelsen på tråden/sjangeren burde inkludere Isabell Allende. Jeg har til gode å lese en dårlig bok av henne - og jeg har lest alt. :) Og liker du henne, så skal du lese alt av Cecilia Samartin. :) ØYA! Folkens! MÅÅÅ LESES! DEN ER FOR ALLE! Victoria Hislop www.bokklubben.no/Sa...Id =2926848 Ellers har dere forhåpentligvis lest de viktige, gode bøkene til Khaled Hosseini - Drageløperen og Tusen strålende soler. Og ellers er krimkongene Stieg Larsson, Liza Marklund og Jo Nesbø - har du ikke det, så har du virkelig gått glipp av noe... :) | |
| brille - Ikke medlem lenger | 2011-03-02 13:33 | |
![]() | Hva gjør en bok viktig? ;) Øya var bra den, likeså mye annet som er nevnt i tråden! For de som liker samfunnskritiske mursteiner som driver deg gjennom teksten er Tom Wolfe forfatteren! Alle tre: En helstøpt mann, Forfengelighetens fyrverkeri og Jeg er Charlotte Simmons - fantastiske! :)) Dessuten må vi ikke glemme Murakami! :) digger denne tråden! :) | |
| rime | 2011-03-02 15:03 | |
![]() | Murakami er fantastisk :-) ! Ellers vil jeg anbefale Paul Auster med Illusjonisten for meg er gode bøker de gode historiene som gjerne har mange lag eller er underfundig på en eller annen måte.. | |
| cruella23 | 2011-03-02 16:26 | |
![]() | De 40 dage på Musa Dagh - Franz Werfel Siderhusreglene - John Irving Mye å lære - mye å oppleve.....for kvinner og menn. | |
| Høst | 2011-03-02 17:17 | |
![]() | Innsirkling og Innsirkling2 av Carl Frode Tiller. | |
| Cygnus | 2011-03-02 17:27 | |
![]() | Er det ingen som har falt for Knausgård? Jeg iler med å si at jeg ikke har lest ham, så vet ikke om det er verdt å lese - ! Min yndlinger for tiden er faktisk å returnere til to gamle forfattere - Olivia Manning (bl a The Balkan Trilogy) og Scott Fitzgerald (flere - Tender is the night, great Gatsby, osv) - morsomt å lese igjen etter 20-30 år! | |
| Høst | 2011-03-02 18:55 | |
![]() | Knausgård, selvfølgelig | |
| Cygnus | 2011-03-02 18:57 | |
![]() | Har du lest alt? | |