Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2011-03-05 18:41 | |
![]() | Senere nå i mars kommer Randi til Norge - kjent avslører av spiritistisk juks etc - Bergen og Oslo er på programmet, kanskje andre steder også | |
| Cygnus | 2011-03-05 18:42 | |
![]() | James Randi | |
| sinecera | 2011-03-05 19:13 | |
![]() | Så spørs det om Jerryen og Picassa våger å høre på ham. Der blir kanskje ikke svarene helt riktige for de "åpne sinnene". DEt passer vel best for oss med lite "energikommunikasjon" (som ikke på noe vis må forveklses med å ha lavfrekvent energikommunikasjon - men det er jo elemtært) | |
| picassa | 2011-03-05 19:34 | |
![]() | jeg tror jeg ta ren samtale med et medium som en opplevelse,hverken mer eller mindre.det kan jo bli en god historie. hvorfor se saa alvorlig paa dette? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-05 21:14 | |
![]() | Helt enig picassa. Hensikten min var bare å påminne om at det finnes mange i alternativbransjen som er for ustabile i sine tjenester og dermed får man ikke de beste svarene og så finnes det de som bare er omtrent rene svindlere og bare er inne i bransjen for å jatte med folk og tjene penger etter min oppfatning. Det er vel få som har en slik utstråling som skyver unna /eliminerer paranormale fenomener som James Randi..... sinecera: Hvor i all verden har du det fra at under 1 promille opplever paranormale fenomener, tenker vi sier at ca 80 % av befolkningen over 30 år har opplevd noe paranormalt en eller flere ganger....Det gjelder bare å tenke seg om, nå skal jeg ikke gå inn på noen lengre diskusjon om dette her. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-05 21:19 | |
![]() | neivel, ingen lengre diskusjon på jerry1, så her må vi tenke sjøl :-). Vardøger har vel de fleste opplevd? Hva nå det kan komme av. L.W. er som sagt en smart businessdame som tjener fett på andres behov for å snakke med døde. Hva nå det skulle være godt for..... å snakke med de døde mener jeg. Hun kjører et smakløst show, mener jeg. Og publikum vil bedras. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-05 21:24 | |
![]() | Vardøger ja, har du oppled det wstine ? Husker en gang jeg var på besøk hos en kamerat i ungdommen, vi storspiste przza og satt i stua og så på TV, så plutselig hørte vi vardøger ute i entreen med lyder som om det var folk der.... noen minutter seinere ankom foreldrene til kameraten ....... Han kameraten av meg hadde opplevd veldig mye gjengangere og kunne fortelle en del historier. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-05 21:27 | |
![]() | Egentlig så er vel denne prosenten større enn 80% som nevnes ovenfor om man tar med de enkleste paranormale fenomener som det at man føler at noen ser på en og man ser på andre og merker at de snur seg fordi du ser på dem. (Har jo lest noen av JamesO`s tråder) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-05 21:33 | |
![]() | Har opplevd vardøger noen ganger ja, det har vel de fleste? Dagligdagse episoder som at personer "kommer" hjem en stund før de faktisk kommer. Det merkelige med det er at flere opplever vardøger samtidig. Mao, ikke fantasien som spiller en et puss. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-05 21:41 | |
![]() | Interessant det du sier der w. Det er også mine erfaringer. | |
| sinecera | 2011-03-05 22:49 | |
![]() | Jeg har merket at nesten alltid hvis jeg ser på noen med ryggen til, så snur de seg ikke. Jeg har merket at jeg aldri kan merke at noen ser på meg. Jeg har merket at folk legger merke til det spesielle men ikke det vanlige. Jeg har merket at jeg har veldig lite "energikommunikasjon". Jeg har merket at jeg tror på vitenskap og det som kan bevises. Merkelig, ikke sant? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-06 00:18 | |
![]() | sincera, er sikker på at om du bruker spesielle metoder så kan du også komme til å oppleve mye paranormale greier kan vel komme med forlag til treningsøvelser, men det passer vel ikke i et forum som dette.., så jeg skal ikke si noe der Faktisk er jeg mye som deg, jeg er også sterk tilhenger av vitenskapen og forholder meg til den, men når man også har paranormale opplevelser så er det jo uvitenskaplig å se bort ifra disse. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-06 07:59 | |
![]() | Nå har jeg aldri vært tilhenger av at man skal gjøre øvelser for å oppnå paranormale opplevelser, og det bør man jo unngå, men om man har en positiv og sunn grunnholdning til det så kanskje... | |