Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 570 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| mornorge | 2011-03-22 11:07 | |
![]() | Ja nå har vi jo svaret på hvem som ble storbonnde. Jeg tror ekteparet gjør (LITE) nok til å splere ukesoppdraget | |
| Lilu76 | 2011-03-22 18:04 | |
![]() | Heia Ståle og Siv! :-) | |
| mammakristin | 2011-03-22 18:08 | |
![]() | Til Tinkerbell, konkuranssereglende burde da vært slik at man røk ut med en gang dersom dyra ikke hadde det bra. Dyremishandling kan vi ikke ha noe av. | |
| Lilu76 | 2011-03-22 18:20 | |
![]() | Tipper det er folk rundt på gården der som griper inn dersom dyremishandling skulle oppstå.. Og melking kvalifiserer vel neppe, da er det heller å frastå fra det som kunne plage kua :-) | |
| Apollo - Ikke medlem lenger | 2011-03-22 18:53 | |
![]() | Sku ønske at Ståle viser sin militære side litt mer...Hadde vært artig med militær disiplin fra morra til kveld.... ...hvertfall å se på alle sytepavene som da kommer til syne.... he-he | |
| tinkerbell | 2011-03-22 20:01 | |
![]() | Enig med deg mammakristin - dyremishandling vil vi ikke ha. De passer nok godt på dyrene der, når det skal vises på tv og greier. Ståle har et saftig vokabulær og er en fargeklatt på farmen. Men er det ikke litt dumt og åpenlyst sabotere ukesoppdraget? Han må vel bli førstekjempe med det (det har han vel kanskje regnet med uansett) | |
| Lilu76 | 2011-03-22 21:00 | |
![]() | Han blir helt sikkert førstekjempe.. Men velger han smart så blir han vanskelig å slå da. Har trua på at han eller kona sitter igjen til slutt :-) Sutrejentene slår ikke Siv, og gutta må vel velge kunnskap eller ha en stor porsjon flaks for å slå mannen i kamp..? | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-23 19:30 | |
![]() | Lilu76 det er vel 2.kjempen som skal velge gren om jeg ikke tar helt feil.. Ut med Stålegutten sier jeg. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-24 22:12 | |
![]() | Dusteoppførselen og arbeidsnekten har nevet Ståle til 1.kjempe. Så vi får håpe 2.kjempen velger en gren som sier goodbay til Ståle. | |
| roannima | 2011-03-25 00:56 | |
![]() | byby ståle sier jeg og,,,,æsj.,.... liker ikke sånn oppførsel.... | |
| mornorge | 2011-03-25 08:43 | |
![]() | Ja håper Ståle fprlater åstedet. Jeg synes de er flinke til å velge ut deltagere de som har ansvaret for det, de greier alltid å få med en slik som lager kvalm.... | |
| Bonden | 2011-03-25 08:49 | |
![]() | I en tidligere Farmen -runde var en av hestene mine med i serien. I den runden fikk jeg selv være med som dommer i en konkurranse i finaleuka. Slike realityserier er ikke akkurat min greie, så jeg har ikke fulgt med noe på TV-foreløpig, men må vel stikke innom når det nærmer seg slutten. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-25 09:03 | |
![]() | Lurer på hva du ev. fikk betalt for å leie ut hesten din Bonden ? | |
| Bonden | 2011-03-25 09:13 | |
![]() | For å snakke og svare litt i gåter. Omtrent like mye som jeg kunne fått om jeg hadde solgt den. Den som vet litt om priser på fjordinger vil da vite at det ikke var meg som gjorde serien dyr å produsere. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-25 18:32 | |
![]() | Ok, Bonden, vet ikke hva en slik middels gml fjording går for, men tipper rundt 10.000 kr. Må nå smile av årets farmensame :-) De som så på programmet så hvordan han snakket om enkelte andre som sterkere vinnerkanditadater og om seg selv som en svak vinnerkanditat, derfor regnet han ikke med at Ståle ville velge han som 2.kjempe, fordi han mente Ståle ville velge den beste (av de valgbare) da han mente høylytt at Ståle ville bli kvitt vedkommende så raskt som mulig ...... Selvsagt bare taktikk fra farmensamen sin side , hensikten var jo å la de andre høre at han ikke regnet seg selv som en sterk vinnerkandidat og dermed sikre seg at det vil gå ekstra lang tid før han selv ble valgt til 2.kjempe og dermed ble utsatt for risikoen å kunne bli utslått tidlig som minsker sjansene for seier. Ser ut som lurhet er en medfødt egenskap for samer :-) | |
| bris1 | 2011-03-25 20:37 | |
![]() | Det er vel omtrent like sikkert at alle samer = mannen på Farmen som at alle offiserer i Forsvaret = Ståle. | |
| Lilu76 | 2011-03-25 21:47 | |
![]() | Selvfølgelig er det 2.kjempen som velger gren Jerry1, men han velger jo hvem han skal kjempe mot. Ikke så mange der inne som slår han - uansett gren... tror og håper jeg :-) Liker en som fyrer litt oppunder og lager litt liv... Få heller ut hun der sutredama som ikke vil slakte sier nå jeg! Hei Ståle! :o) | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-25 22:02 | |
![]() | Det er vel 1.kjempen som velger hvem han skal kjempe mot. | |
| Lilu76 | 2011-03-26 06:58 | |
![]() | Riktig Jerry1; - Det var derfor jeg skrev at "Dersom Ståle velger smart..." | |
| tinkerbell | 2011-03-27 22:20 | |
![]() | jaja, så har han valgt samen med ti tommeltotter - får se! | |