Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 619 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
stumpeguri | 2011-04-24 19:12 | |
![]() | god påske frankieboy:-) | |
stumpeguri | 2011-04-25 07:03 | |
![]() | REVOLUSJONENS HESTEHOV Det klukker i bekken en lystig sang Den river seg løs fra kuldens tvang Snart kikker små gule hoder frem Forfrosne men modige takker jeg dem, For de bringer håpet om liv som består Om frihet og glede i menneskets vår! De vet alt om den hastige lykken som rår Blant modige små som kjemper blant gjørme og potteskår. Troskyldig i hjertet på enkleste måte Kjemper de frossen og sulten og våte De vet hvor enkelt det er tro At ingen små blir trampet på med store sko. De husker med skrekkblandet fryd Hvor ondt det gjorde og bli født uten lyd De skimtet et lysglimt langt der framme og dødens harde grep gjorde de til skamme. All natur kan bare hylle dem Beundringsverdig kjempet de seg frem! Nå står de her så sterk ved elvens bredd De ble først for de var ikke redd! Og litt om senn i kraft av deres eksemplariske eksempel Følger andre etter inn til denne jordens storslått frie tempel. Jeg bøyer hodet dypt i skam Mitt hjerte banker og min hånd er klam At jeg kunne tro i blinde Alt hat og mørke skulle vinne. Alt jeg gikk og ventet på Var at andre foran skulle gå. Nå vet jeg bedre hva min hensikt er, Jeg er en hestehov blant store trær. Lena Marie | |
stumpeguri | 2011-04-25 23:54 | |
![]() | PÅSKEHAREN Tror dere påskeharen trofast er? En kjernekar med kone og,barn som hopper rundt i allslags vær. Det er han ikke Sorry to say Han prøver seg på alle inkludert meg.. Han spreller rundt og gjør seg til, finne damer er det han vil. på dagen er han barnas sjokoladehare søt på natten roter han i gud og hver manns ekteskapelige grøt! Det er hans lille hareplan sjarmer først barna så kommer du i moders favn syns du det er creepy? glem nå det I mellomtiden har jeg bedt han innom på litt te..... Lena Marie | |
stumpeguri | 2011-04-25 23:57 | |
![]() | ja dett var dett nu e påsken over rett og slett takk for alle som har lest og kommentert det gleder alltid hjertet til en kvinnelig poet | |
kuami | 2011-04-26 01:05 | |
![]() | Vakkert! Ikke et øye er tørt. Jeg er helt rørt! Fortsett slik! | |
picassa | 2011-04-26 02:30 | |
![]() | Da haaper jeg det blir pinsedikt om ca 40 dager. Takk for alle fine dikt,Lena Marie. | |
stumpeguri | 2011-04-26 06:28 | |
![]() | værsegod picassa:-))æ håper du kunne gledes av noen av skribleriene mine...heheheh pinse...fikk mæ til og tenke på pinsemenigheten og tungetaling....ja det får vi se om æ får tid.:-)) | |