Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| bearo | 2011-07-22 23:47 | |
![]() | Det må jo vere lov til å ha eit minimum av saklighetsnivå i ein tråd, og du bør vel kunne sjå at linken mellom gal, kjempekvit norsk massemordar og innvandring ikkje er den tydeligaste? | |
| Cygnus | 2011-07-22 23:47 | |
![]() | Kanskje noen er gamle nok her til å huske Oklahoma, hvor en 'visste' det var muslimsk terror, men akk, akk - så var det bare timothy McVeigh, totalt amerikansk (for ikke å snakke om opplært av den norske obersten i Michigan!) | |
| Scrabla | 2011-07-22 23:48 | |
![]() | Innvandring er ikke tema i denne tråden Merlin. Spesielt ikke når det tidligere i tråden innstendig har blitt bedt om ikke å benytte denne situasjonen til å ri sine kjepphester. | |
| Magne Suim | 2011-07-22 23:51 | |
![]() | Denne nissen som er tatt etter auf-skytinga har iallefall lagt et bra grunnlag for å bli Norges mest hatede mann. | |
| Happy4You | 2011-07-23 00:06 | |
![]() | det er trist å høre at ca 17 både ungdommer og voksne har måttet bøte med livet på en fredag :'(. og enig med scrabla merlin... du må huske på at det faktisk er en etnisk-norsk statsborger som har blitt observert som "FALSK" politiman på begge stedene... men Hvordan skjedde det så fort?! | |
| Merlin | 2011-07-23 00:17 | |
![]() | Til Happy4You, det er vel ikke mere enn noen poster siden innlegget ditt ble slettet på grunn av at du VISSTE at det var Al-Qaida... | |
| vpq86 | 2011-07-23 00:23 | |
![]() | Tragisk dag for Norge. Uansett hvem som står bak blir ikke vår verden den samme. Hvit etnisk nordmann på 32 år arrestert. Observert i Regjeringskvartalet 2 min før smellen. Lukter mer gal høyreekstrem ensom mann dette, enn organisert "muslimsk" terror. | |
| piaf | 2011-07-23 00:30 | |
![]() | Hmm... www.aftenposten.no/n...23 1455.ece | |
| Scrabla | 2011-07-23 00:37 | |
![]() | Ettersom politiet har gått ut med disse opplysningene, vil slike spekulasjoner selvfølgelig komme, men jeg vil fortsatt minne på om at det er ikke vi som skal "dømme" noen. | |
| kingspencer | 2011-07-23 00:46 | |
![]() | My condolences to all the friends and families of all the dead and injured Norwegians. | |
| picassa | 2011-07-23 03:34 | |
![]() | jeg maa si jeg at jeg trodde det sto en organisasjon bak denne terroren. det var saa voldsomt og raatt. At en person alene kan stelle istand saa mye tragedie er trist. Stakkars alle de paaroerende. | |
| maf | 2011-07-23 03:52 | |
![]() | Vestkantsgutt ja... sånn genser-over-skuldrene-på- pappas-seilbåt-type. Kanskje ikke hva folk flest, inkludert meg, hadde forestilt seg. La oss alle dreie vår fremmedfrykt og hat i en ny retning - mot Oslos vestkant, og gutter med midtskill og lacoste-genser! (Okay, det siste var litt tull da). | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2011-07-23 06:13 | |
![]() | Dette er et menneske som må idømmes forvaring. Det først man tenker på er at han har klare psykopatiske trekk. Uten evne til innelevelse.Kaldt og beregnende.Og ikke sinnsforvirret. Det er heldigvis svært få mennesker som er i stand til å gjennomføre slike ekstreme handlinger. Psykopati er et ord man nødig vil bruke,men i dette tilfellet er det ikke til å unngå. | |
| mymlen | 2011-07-23 08:43 | |
![]() | Her går vi rundt og skjelver for hypotetiske muslimske fundamentalister. Og så er det gang på gang "kjekke norske gutter" fra den ekstreme høyreisda som står bak den råeste, mest kyniske og mest umotiverte volden i Norge. Hadelandsdrapene og Benjamin er tidligere eksempler. Nå en langt mer omfattende, men like ubegripelig likvidering av tilfeldige, unge mennesker. Skremmende! I dag håper jeg alle norske flagg forsvinner fra Facebook-profiler. Erstatt dem gjerne med "ikke mobb kameraten min".... | |
| Fidelma | 2011-07-23 08:53 | |
![]() | Dette er rett og slett en stor tragedie. I går hadde jeg ikke trodd at det som skjedde på Utøya skulle overgå Oslo sentrum i omfang. Helt ufattelig. | |
| bris1 | 2011-07-23 09:37 | |
![]() | Det som har skjedd er så forferdelig at det er vanskelig å fatte rekkevidden av det hele. At en person kan planlegge og gjennomføre noe så rått og brutalt er ufattelig. Mine tanker går til alle som er direkte berørte, men også til alle som jobber intenst i kjølvannet av tragedien for å berge liv, lindre smerter og som skal hjelpe oss videre etter dette. | |
| LaBarca | 2011-07-23 09:51 | |
![]() | 91 er drept og tusener er traumatisert. Dette er så overveldende at det går ikke an å fatte det. Jeg har så vondt av de som er rammet. | |
| Sanka | 2011-07-23 11:36 | |
![]() | I dag tidlig regnet, tordnet og lynte det i Oslo.. Kl. 6.30 var jeg rimlig trøtt og hørte ikke at det regnet. Det første jeg tenkte var: hvor er det bombene rammer nå? Jeg har ikke blitt direkte berørt av dette, i form av at jeg ikke har mistet noen i familien eller venner av meg. Men Gud, så redd jeg faktisk er. Når det braker ute og det første jeg tenker på er bomber. Det er helt uvirkelig og uforståelig at dette skulle skje i Norge. Til nå er det 91-92 drepte. 84 av dem er barn/ungdommer på Utøya. Det er fryktelig vondt å svelge at så mange har blitt rammet. For ikke å snakke om hva de andre ungdommene på Utøya må føle. De trodde de skulle få hjelp, men ble kaldt henrettet isteden. Hvordan skal de klare å stole på nye mennesker i fremtiden? Relasjonsbygging etter denne hendelsen kan bli fryktelig vanskelig for mange. Dette er vondt. | |
| MyRuin | 2011-07-23 11:53 | |
![]() | mymlen,- å vise det norske flagget på profilen vår viser at vi står sammen om dette, mot dette.. Er det så ille? | |
| cruella23 | 2011-07-23 12:43 | |
![]() | Hvorfor har ikke PST fulgt med hva denne typen har forberedt??? En Vestkanfyr med uttalte ekstremistiske høyre-synspunkter som starter GeoFarm????? Yeah, right. Nei, her har nok fokuset vært rettet et annet sted. Skremmende å lese hvilke holdninger ABB har uttrykt, og når man leser alt HATET som kommer til uttrykk¨på VG-nett o.l., så er det ikke det minste rart at noen omsetter det i handling før eller siden. Sender min varmeste medfølelse med ofrene til denne ugjerninga! Håper samtidig at folk i Norge nå våkner opp og lager front mot de menneskefiendtlige holdningene som har fått lov å spre seg. | |