Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| tombola | 2011-11-29 00:40 | |
![]() | På You Tube finner du Odd Børretzen med 'Redd og med god grunn'. Fantasi er allmenngyldig og hjelper godt også når man vil være irrasjonell. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-11-29 12:51 | |
![]() | Heisan der kom jeg visst med et lite bidrag til debatten likevel :-) Skal forsøke svare noen kort. wstine: Det jeg har sett er helt tydelig og ingen innbildning. Og disse fotskrittene jeg hørte var det flere andre som også hørte. Vi gikk opp på loftet og sjekka, men der var ingenting. Boubou: Det er ikke sånn at jeg og noen andre Tror. Vi Vet mye. Mye av det paranormale vi har opplevd er skråsikkert. Miamaria: Jeg har hørt og lest at folk som har sett gjenferd har noen ganger sett dem like solide som man ser vanlige folk i fysisk form. Men de få gangene jeg har sett slikt har de vært gjennomsiktige og det er nok det aller mest vanlige. Seier: Jeg skulle gjerne forklart mer om atomfysikk relatert til paranormale fenomener, men dette er et stort og innviklet emne og jeg føler sånn høvelig at jeg må lese meg opp på dette før man ev. begir seg ut på å skrive om det. Men jeg tror det er sannsynlig at forskerne i fremtiden vil kunne bevise at det eksisterer dimensjoner der bevistheten kan eksistere uten fysisk kropp. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-11-29 16:51 | |
![]() | Selvfølgelig alt dette jeg tidligere har skrevet om utenomjordisk kontakt, henviser til UFO-tråden, ja dette setter jeg jo på kontoen drømmer og fantasi, med en liten mulighet for at noe annet relevangt kan være tilstede. Det er tross alt 200 milliarder stjerner bare i vår galakse og flere hundre milliarder stjerner i vårt univers, så sannsynligheten for at det skulle finnes intelligent liv på andre planeter er jo matematisk sett stor. Og herunder intelligent liv som bruker telepati som kommunikasjonmiddel. | |
| piaf | 2011-11-29 18:06 | |
![]() | Jon Bing på P3 her om dagen: "Selvfølgelig tror jeg det fins intelligent liv på andre planeter. Spørsmålet er om det fins intelligent liv på _denne_ planeten!" | |
| snubi | 2011-11-29 18:17 | |
![]() | Hahaha, knall, piaf! ;D | |
| rolig | 2011-11-29 18:54 | |
![]() | Mitt eneste ønske for gjenfødelse er å.........bli BRIKKEMAJOR! Da kan jeg i ro og fred - og helt usynlig - dele ut WJFIIIJD- varianter til alle som fortjener det!- og samtidig følge med på paranormale diskusjoner i Forum. For husk - får du slike kombinasjoner- har du gjort deg fortjent til det! Har du servert svidd middag, sparket etter naboens katt, tissa på offentlig sted eller kjørt for fort......ja, da kommer Brikkemajoren og gir deg be bokstavkombinasjonene du har fortjent! Så følg med folkens - går ranken brått nedover, kan det være at det er noen på den andre siden som sitter og passer på at rettferdigheten skjer fyldigst. Og er ikke det en god tanke da? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-11-29 19:02 | |
![]() | Ja. Tror vi kan si at definisjonen på intergalaktisk intelligent liv må være at dette er en art som ikke utrydder seg selv og som lever i harmoni med sin egen art og andre arter. I så fall har menneskene et stykke igjen før man når dette kvalifiseringsmålet. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-11-29 19:04 | |
![]() | Ja ranken min har synket raskt med 600 poeng like etter at jeg skrev startinnlegget, så du er nok inne på noe der rolig.... | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-11-29 19:07 | |
![]() | Nå skrev jeg feil ovenfor, det skulle stå at det er flere hundre milliarder galakser i vårt univers, ikke stjerner.. | |
| giggsy | 2011-11-29 19:10 | |
![]() | jesus gikk på vannet og stod opp etter tredje dag , vi mennesker har en forkjærlighet til tro i en eller annen retning , en felles nevner er at vi ofte ønsker å overbevise andre | |
| lunefulle | 2011-11-29 19:34 | |
![]() | I psykosekroken kan man oppleve ett og annet, og det virker virkeligere enn virkeligheten. | |
| Cygnus | 2011-11-29 20:45 | |
![]() | bra, rolig! | |