Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| stumpeguri | 2011-12-04 14:17 | |
![]() | Hehehehehe linglingen...søøøta mi Tusen takk...ja helt enig med dæ!!! | |
| stumpeguri | 2011-12-04 14:18 | |
![]() | Vi trenger og glede hverandre...:-))) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 14:19 | |
![]() | skulkekalenderen har sine fans landet over. hilsen vestlending med sans for artig, underfundig, bisarr og annerledes underholdning. trykker liker og amen på linglingens innlegg! | |
| stumpeguri | 2011-12-04 14:41 | |
![]() | Hurra wstine!!!Jaa æ har slltid vessta at vestlendingan har god humor!! | |
| Texbrus | 2011-12-04 17:54 | |
![]() | Red: Jeg syns det er tøysete å påstå at det ikke er mobbing når du går aktivt inn med negative kommentarer i en smal tråd for folk som liker det tråden innebærer. Personlig er jeg antakelig av samme oppfatning som deg hva gjelder innholdet, men jeg ser ingen grunn i å rakke ned på folk bare for å markere meg. | |
| stumpeguri | 2011-12-04 18:16 | |
![]() | hurra texbrus!! | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 18:40 | |
![]() | Jeg har da ikke rakket ned på noen person,men jeg sier ærlig at kvaliteten på produktet her ikke er noe særlig. Det er heller ikke pga. markeringsbehov jeg kommenterte dette, men fordi jeg rett og slett ikke fant det morsomt. Hva er dine grunner for å kommentere dette da,texbrus? Synge med koret av"ja-dette er-så-flott-og-morsomt"?- --eller har du kanskje et markeringsbehov som du ser igjen hos andre?? | |
| stumpeguri | 2011-12-04 18:56 | |
![]() | det er vel for fan ikke noe produkt??!!!hæææ...du red...dette var ment som en morsom greie...så ka e d du driver med? det her er det reneste vissvass...kutt ellers legg æ ned hele tråden...dette blir for dumt!!! | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 19:01 | |
![]() | Ja, dette blir for dumt...så siste innlegg fra min side i denne tråden....men jeg mener fortsatt at jeg..(og andre)...må ha lov til å mene at det du skriver ikke er noe særlig bra,artig,kunstnerisk...u ten å bli tatt til inntekt for alt mulig annet av den grunn (nevner i fleng : surpomp,uten humor osv.) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 19:20 | |
![]() | Hvor er utlending når man trenger ham? For NÅ kunne det være på sin plass med en "har du mensen-tråd"..... stumpeguri; gi balla i negative tilbakemeldinger og gi deg i kast med luke nr 5 heller. Går ut fra at disse som ikke tåler tråden holder seg borte, tror du ikke? Hvis ikke, så blir det noe machosistisk over det, egentlig. - Tåler ikke tråden, men MÅ bare innom og kvittere...... | |
| stumpeguri | 2011-12-04 19:46 | |
![]() | ja wstine du tenker helt klart som vanlig,,,godt og ha dæ her...absolutt..:-))såkla rt æ skal fortsette:-))det ble bare litt mye på en dag dette her:-)) | |
| ave - Administrator | 2011-12-04 20:45 | |
![]() | Da stopper vi alle opp og trekker pusten dypt, spenn av, og ta på solskinnsbrillene. Det er den typen vi bruker når vi skal velge å se på verden med et lyst og positivt sinn, veldig passende nå i førjulstiden. Stumpeguri har i år, som i fjor, laget i stand en alternativ julekalender, også kalt skulkekalenderen. Den kan de som vil forlyste seg med, og det bestemmes herved at de som kommenterer her uten å ha på seg solskinnsbrillene får fjernet innleggene sine. Noe av glede og barnlighet blir borte da, så derfor må det bli sånn. Alternativt kan jo noen starte en grinebitertråd og skrive de sure innleggene der..... Snart God Jul! | |
| Fiskemann | 2011-12-04 21:01 | |
![]() | Da var det fastslått :) Le deg skakk av "skulkekalender" eller vær en grinebiter :) | |
| picassa | 2011-12-04 21:11 | |
![]() | Kalenderen som skulle faa oss til aa skulke,fikk flere av oss nesten til aa hulke. Fordi det var noen faa,som syntes Stumpeguri var litt raa, ville hun ta juleferien allerede naa. Hun skrev om kjerringa som lagde sylte og gubben som laa og remja og hylte om at han midt i julestria ville forgaa. Jeg er vel baade frekk og slem naar jeg paastaar at dette kan skje i de fleste hjem. Aa bake 12 kakeslag og stryke damasken,blir her i huset prioritert foer likvasken. Staa paa Stumpeguri!! | |
| Happy4You | 2011-12-04 22:10 | |
![]() | Jeg synes diktene dine er SÅÅÅÅÅÅ morsome :D ! Jeg gleder meg til å lese diktet i morgen :D !!!!!! Stå på videre..... og ave takk for at du redder kalenderen :)! | |
| ordknapp | 2011-12-04 22:12 | |
![]() | Liker denne kalenderen :-) Anbefaler at de som har noe negativt å komme med heller sier det høyt til seg selv, og lar være å poste det. Og dersom noen bare må øse ut negative kommentarer, er det beste om trådstarter og vi andre bare ignorerer dette og lar være å svare. På den måten vil tråden bli mer hyggelig lesning. Alternativt kan de som ikke er fornøyd heller starte en egen kalender, hvis de mener de kan gjøre det bedre. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 23:09 | |
![]() | ja, kan man håpe på en kalender fra fiskemann? red? habibi? andre? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-12-04 23:31 | |
![]() | "Alternativt kan de som ikke er fornøyd heller starte en egen kalender, hvis de mener de kan gjøre det bedre." sitat ordknapp klipp, lim, inn med teskje-metoden. Løft blikket fiske og happy...... eller er det slik at dere kun leser siste innlegg??? sic | |
| stumpeguri | 2011-12-05 00:11 | |
![]() | 5.DESEMBER Å DU RÅTNESTE SATAN KOR SUR FOLK KAN BLI I DENNE SØTE JULETID. DE SKJENNER OG KJEFTER OG KAVER OG RÅR.... PEPPERKAKE-PRESSA GÅR.... | |
| Texbrus | 2011-12-05 03:02 | |
![]() | Hehe, interessant. Jeg har jo allerede skrevet at dette slett ikke er min stil, og av nettopp den grunn lar jeg mine tanker om det være for meg selv. Det eneste jeg har kommentert er at det er dårlig tone å komme inn i en tråd å være negativ når kritikk ikke er etterspurt. | |