Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 603

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Smalhansen2011-12-14 01:42
Antall innlegg: 48

Mye kunne bli annerledes hvis vi i stedet for "grt" skriver "I love you".

Skal prøve det neste gang det har seg slik.

YesYes2011-12-14 04:23
Antall innlegg: 137

Må bare innrømme at når jeg har lagt en ordinær bingo, dvs 19 av 20 bingoer for å bruke ghompedyrets forholdstall, så sitter jeg å håper på at min motspiller ikke gratulerer meg, men dessverre så vil ca 60% av de jeg spoiller mot plompe ut med bokstavene grt og sannsynligvis så sitter ca 90% av disse 60% å tenker at de skulle ønske de ikke behøvde å slenge ut grt i tide og utide.

Så om vi skal skrive noe til hverandre under spillets gang, la det bli noe mer interessant enn grt ....

Samtidig har jeg jo forståelse for at dem som mer sjeldent legger bingoer ønsker en gratulasjon og da er jeg jo ofte slik at jeg gratulerer dem med bingoene sine...,

Men i hovedtrekk, la oss droppe grt om ikke bingoen er eksotisk, spennende, rar, uvanlig, spesiell osv .... :-)

Zygote - Ikke medlem lenger2011-12-14 11:12
Antall innlegg: 30

For meg som ikke er så "inne" i de sosiale kretser her på Ordspill...
Kan noen forklare meg hvordan jeg skal skjelne en spiller som blir fornærmet over "grt" fra en som ønsker det?

Torill2011-12-14 11:33
Antall innlegg: 3668

Zugote -Jeg tror ikke det er mange som blir direkte fornærmet over grt. Men det er vel en del av oss som synes en grt er helt unødvendig. Hvis noen tror at de er nødt til å si grt hver gang det kommer en bingo, så er det altså ikke sånn..si det slm føles naturlig for deg.

Zygote - Ikke medlem lenger2011-12-14 11:57

Storm i et vannglass, altså. :-)
Godt å gøre.

Zygote - Ikke medlem lenger2011-12-14 11:58

øhh... -høre.
Sånn går det når kleptopølsene trenger tastaturpause. :-)

Porthos2011-12-14 11:59
Antall innlegg: 120

`Så om vi skal skrive noe til hverandre under spillets gang,la det bli noe mer interressant enn grt..`Du tror visst du er en slags scrabblerektor du yesyes. Makan til påtatt ovenfra og ned person.

LaBarca2011-12-14 12:00
Antall innlegg: 644

Vi kan heller skryte av oss selv etter en bingo. Da får alle det i kommentarfeltet som de ønsker. Kommentaren går da heller ikke utover konsentrasjonen til motspilleren som først måtte sjekke hva motstpilleren ønsket av gratulasjoner for deretter å skrive ønsket forkortelse eller smiletegn eller lignende ;) :) :-)

Det hender jeg er så oppslukt av spillet at jeg ikke ser på kommentarfeltet i det hele tatt. Da går fort en grt ellet et :-) i glemmeboka.

Det eneste jeg gjør, uten unntak, er å skrive Heia før jeg legger første ord. Ikke for å heie på noen som helst, men det er den vesterålske måten å si hei på :-)

pandemonium - Ikke medlem lenger2011-12-14 12:00
Antall innlegg: 82

En bingo kan også åpne spillet, da er det heller på sin plass å takke..

Bhå2011-12-14 14:55
Antall innlegg: 232

Det må være FORFERDELIG slitsomt å bøye seg over tastaturet for å skrive disse tre utrolig utilgjengelige bokstavene GRT.... Det er nesten så de som passer på oss her inne, burde rekvirert fysioterapeut minst et par ganger i uka for de som sliter som mest med å skrive grt og tfs. For ikke å nevne de ekle bokstavene HEI. Jeg gremmes ved tanken på at jeg kanskje en dag kommer til å glemme å la være å skrive grt om noen skulle være så uheldig at de fikk en bingo på f.eks. ordet BAKENDE. Noe som forøvrig minner meg på at det bare er 10 dager igjen til jul..... så HEI, TFS, GRT og lots of <3 <3 <3 (i denne sammenhengen: julehjerter) til alle... så kanskje jeg rekker å starte enda et spill til før jul... i motsetning til hvis jeg må plages med rygghaill hver gang jeg strekker mitt feite legeme over tastaturet... det kunne jo bli tatt for å være arbeid og DA kommer NAV og tar fra meg trygda mi.... Jepp. Godt å få det sagt. !!!

Cygnus2011-12-14 15:30
Antall innlegg: 44845

Bhå: LOL!

budbundy2011-12-14 17:09
Antall innlegg: 47

ordspill-snobber som får så mange bingoer at det irriterer dem når de får gratulasjoner ......... det er bare å grattulere!

jeg loller sjukt mad mye på dere ass. full lollings LOL LOL LOL

Zygote - Ikke medlem lenger2011-12-14 18:58

Apropos storm og vannglass synes jeg det begynner å bli mye søl her nå, jeg...

Noen har fabelaktig teken på bingoer og må legge lista høyt. Når de spiller seg i mellom tipper jeg de finner hverandre og kan roe honnørene.

Personlig har jeg møtt et par av dem som ønsker å dempe tonen over brettet, og når jeg har tilkjennegitt min respekt for deres bingoer har INGEN av de såkalte snobbene vært arrogante. De har takket pent og gjengjeldt komplimentet om jeg fikk bingo.

Så det å kalle dem snobber er skivebom.

Bare så det er sagt også.

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?