Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 732 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| fluehue | 2012-07-05 21:47 | |
![]() | Er det ingen som er ansvarlige for regler og oppfølging som kan svare? Så lenge ingen som kan gjøre noe med dette gidder å ta tak i problemet, kan vi andre diskutere dette til vi blir blå i tynet uten at det hjelper oss det spøtt. | |
| twiver | 2012-07-05 23:14 | |
![]() | Viser igjen til denne tråden (som er henvist til i andre lignende tråder): www.ordspill.no/foru...ea did=6270 Gjør samtidig oppmersom på, at hvis/når det er noe galt med Ordspill-serveren, så detter samtlige ut, ikke bare noen . | |
| ljusnan | 2012-07-06 06:56 | |
![]() | Jeg har ingen store problemer med dette - det hender iblant. Når dette hender stenger jeg hele spillebrettet og går inn i det rommet jeg var i på nytt og spiller videre. | |
| fluehue | 2012-07-06 07:28 | |
![]() | Skjønner at samtlige detter ut når det blir stopp i spillet, men fortsatt oppfatter jeg det slik at det ut til at det er den som skal legge som blir taperen de gangene det skjer. Greit å sjekke alle de punktene som er nevnt i linken, men det får man jo ikke gjort under et spill? Det er ikke det største problemet som ljusnan sier, men ergelig når det skjer for man mister så uhorvelig mange poeng unødvendig. | |
| ljusnan | 2012-07-06 07:37 | |
![]() | Steng spillerommet eks krokodille. Gå inn fra startside ordspill i samme rom du var i. Da får du spørsmål om du vil fortsette spillet. | |
| twiver | 2012-07-06 08:22 | |
![]() | fluehue....ikke under spill, men før ! For kanskje å unngå at man blir "kastet" ut :) | |
| fluehue | 2012-07-06 14:27 | |
![]() | Til ljusnan. Jeg forstått at det er mulig å starte opp et spill igjen dersom jeg har blitt kastet ut av en eller annen grunn. Det er ikke det problemet jeg og andre sikter til her. Og til twiver. Ikke for å kverulere, men det kan vel ikke være meininga at man skal gå igjennom denne prosedyren hver gang man logger seg inn. I minst 99% av tiden går det greit, men det er de få gangene at noe skjærer seg og som oppfattes som at det er spillserveren som "hakker" jeg og andre stiller spørsmål om. | |
| kreta65 | 2012-07-06 18:34 | |
![]() | Bekymre deg om det du kan påvirke. inrett deg etter det du ikke kan påvirke. Jeg blir sliten av å være irritert. | |