Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 780 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-01-18 23:30 | |
![]() | Problemet skyldes noen som vil ha data- informasjon . Og dette gjøres ved å produsere falske profiler som utøver kontinuerlige regelbrudd, med hensikt å endre interne regler for å oppnå mer datainformasjon. | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2013-01-19 00:00 | |
![]() | Dette må du forklare nærmere USA, for jeg forstår ikke bæra av ditt siste innlegg... Når noen vil ha DATAINFORMASJON...hva ligger i dette? | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-01-19 00:02 | |
![]() | Unngår foreløpig noe mer forklaring..... | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2013-01-19 00:11 | |
![]() | På min imaginære ,falske profil skal jeg altså være ufin mot motspiller, for å framtvinge endring av interne regler ...slik at jeg kan oppnå mer datainformasjon???? Hvor er logikken her??? | |
| fredslilje | 2013-01-19 00:32 | |
![]() | Ble utsatt for en ufin spiller og meldte fra til spillvært uten på kunne ta kopi av samtalen igjennom spillet. Iløpet av kort tid var spilleren slettet fra ordspill😊var imponert. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-01-19 00:40 | |
![]() | Red: Det er en bestemt gruppe som higer etter mer datainformasjon med hensikt å utøve mer makt. I denne gruppen er det noen som med viten og vilje bryter regler med hensikt som forklart. Trenger jeg si mer ? | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2013-01-19 00:42 | |
![]() | Ja... | |
| ave - Administrator | 2013-01-19 01:31 | |
![]() | Det var da voldsomt til konspirasjonsteorier, USA. Og ellers har du det bra? Ingen andre som plager deg? | |
| rbm | 2013-01-19 01:39 | |
![]() | Kjeder seg sikkert....det er vel tomt for nøtter!! :-P | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-01-19 16:55 | |
![]() | USA: nå må du pokker meg ta ansvar og opplyse oss andre om HVA, HVEM, HVORDAN og ikke minst HVORFOR? Er du mann eller amøbe? Ta ansvar og tegn og forklar. Jeg vil vite om jeg er i umiddelbar fare, bør jeg holde meg hjemme eller som jeg hadde tenkt; gå på kino og se Les miserables. Er det fare på ferde? Er noen uten etter en vanlig, dødelig, uskyldig ordspiller med mange panikk-tilfeldig spill, utallige forumsinnlegg, men ikke så riktig mange bingoer. Svar meg usa, svar meg. Jeg stoler på deg. | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2013-01-19 19:49 | |
![]() | Jepp,USA, er medlem av denne BESTEMTE GRUPPEN, og kan overhøvle folk ,men ser ikke vitsen , da jeg har for lite datakunnskaper til å hacke for mer datainfo etter overhøvling, så jeg ber på mine knær: Fortell meg hvordan! På vegne av vannvittig mange maktglade RØDE! BØ! | |
| Skorpion1958 | 2013-01-19 21:13 | |
![]() | Var ikke dette et innlegg på ei som ikke tålte å tape? Nå ble det masse rart her. Slapp av folkens! Dette er et ordspill og ikke diskusjonsspill. Kos dere med de som spiller dette for hva det er og kutt ut de som er leie mot dere. | |
| sinecera | 2013-01-20 00:19 | |
![]() | Jeg - og Jarle - tror det er snuten som er ute etter datainformasjon www.youtube.com/watc...qD zJ5C6PTk | |
| Audioman | 2013-01-20 00:26 | |
![]() | Er det Anonymous som er i ferd med å knekke ordspill??? Tenkte jeg det ikke..... | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-01-20 00:29 | |
![]() | Vil ikke utdybe noe mer, sorry folkens. Men om jeg utdypte, så ville folk tenke:, Jaha, selvfølgelig sånn er det.... | |
| Cygnus | 2013-01-20 00:35 | |
![]() | Nå skuffer du oss, USA! Du kan ikke trekke deg nå. , prippent, er det! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-01-20 00:37 | |
![]() | Det er direkte ondsinnet å spre tåkete prat kun for å skremme. Det er sårt! Det er forvirrende. Det er ....ja, skremmende. Tenk hvor mange ordspillere som ligger våkne om natta nå og lurer. Lurer på hva som er i gjære. Ordene svirrer rundt i hodet; datainformasjon, falske profiler, regelbrudd, kontinuerlig, bestemt gruppe, maktutøvelse...... Selv nekter jeg å legge meg. Tenk hvor mange innlegg jeg kommer til å skrive bare for å holde meg våken! foreløpig takk! - ses i en annen tråd! | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-01-20 01:24 | |
![]() | Du kan få svar wstine, men da må du kontakte meg i et annet forum, du vet nok hvilket og hvem. | |
| Audioman | 2013-01-20 01:25 | |
![]() | hehe | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-01-20 10:39 | |
![]() | Forum for fåreskaller? Facebook? Saltdalsposten? Nei, jeg vet ikke det USA. Hjelp meg! ps Har Sølvpilen noe med dette å gjøre? Jeg er nok vakker og yndig, men noen Månestråle er jeg ikke. (tilfelle du faktisk legger an på meg her) | |