Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 780

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
twiver2013-01-20 18:37
Antall innlegg: 3469

Regner med at selv du trymare, bruker motstanders leggetid som tenketid og legger dine bokstaver klare på brettet. Motstander har her brukt 4 minutter og 5 sekunder. Total spilletid blir da 5 minutter og 4 sekunder. Dette er den reelle tiden du har hatt spillet framme på skjermen din.
Men at du er superkjapp til å tenke og legge, ja det skal du ha all ære og honnør for !!

Valpen2013-01-20 18:44
Antall innlegg: 448

trymare: jeg er flink, slutt

Dette skrev trymare etter nesten å ha blitt slått av meg:

Så denne trådstarteren er ikke ute for å fortelle hvor flink han er?

trymare2013-01-20 18:44
Antall innlegg: 871

Hehe, jors på å være litt ekstra kjepphøy når enkelte her inne forsøker å vippe meg av pinnen ;)

trymare2013-01-20 18:48

Står det i det hele tatt noe om i reglementet at det ikke er lov å skryte av seg selv her inne på ordspill? Utenom janteloven da, som dere er helt gjennomsyret av.

Jeg driter i hvor mye dere måtte klage, det gir meg bare lyst til å skryte enda mer!

Ellers kan jo jeg skryte av disse andre, saklige, ikke-misunnelige medspillerne her inne, som er utrolig hyggelige å ha med å gjøre inne på forumet! Dere er gode :)

trymare2013-01-20 18:49

Men jeg ber folk om å holde seg innenfor tema - har noen greid å bruke bortimot et minutt i løpet av et spill?

Valpen2013-01-20 18:49

Hehe ja det kan du si Trymare - jekk deg ned

Valpen2013-01-20 18:53

Nei, det var aldeles ikke deg jeg siktet til, Valpen. Intensjonen med innlegget var ikke først og fremst å skryte, men å se andres prestasjoner på samme område, så du tar fullstendig feil i alt det du sa.

Dette var det du svarte meg da jeg kalte deg skrytete. Nå spør du om det står noe sted at det ikke er loiv til å skryte!!!

Nå må du Trymare bestemme deg for hvorfor du startet denne tråden

Du er selvmotsigende så det holder

trymare2013-01-20 18:58

Nei, det er du som er misunnelig! :D

Det skinner jo gjennom at jeg ønsker å dele en bragd med dere, men jeg ønsker at folk skal dele sine bragder på samme område! Og om du tar et dypdykk i mine tidligere innlegg, har jeg som tradisjon å være noe kjepphøy. Ikke alle følger Janteloven vet du.

Hvis du bare har negative ting å si, foreslår jeg at du holder deg unna trådene mine.

Valpen2013-01-20 19:01

Takk - sannheten satt langt inne

trymare2013-01-20 19:06

Nei, jeg har alltid sagt sannheten. Greit at du er en bedreviter, men jeg har sagt fra første stund at intensjonen ikke først og fremst var å skryte, da utelukker jeg heller ikke det.

To intensjoner; skryte og ønske om andres rekorder på samme område. Det har jeg alltid sagt. Sånn, ferdig med en unødvendig, negativ diskusjon.

Cygnus2013-01-20 19:10
Antall innlegg: 44845

Det er lov å snakke om sine bragder, trymare! Ikke hør på negativt tull!

bris12013-01-20 19:12
Antall innlegg: 2601

Trymare har hatt en del innlegg i forum, og nesten uten unntak har de fortalt om egen fortreffelighet. Flink er han, men svært kjepphøy!

Cygnus2013-01-20 19:16
Antall innlegg: 44845

Men alle idrettsfolk får lov til å beskrive sine bragder, hvorfor ikke Trymare? Dessuten, bris1, tidsnok kommer voksenlivets ymse skyllebøtter! : )

trymare2013-01-20 19:16

Hehe, halvparten av innleggene mine har vel vært om min bragder. Kjepphøy har jeg alltid vært!

Ellers har jeg jo krydret forumet med noen politiske debatter også, særlig i 2009 da forrige stortingsvalg sto på agendaen.

Er vel med andre ord 50% bragd og 50% politikk jeg deler her inne. Men eg veldig åpen for å lese andres bragder også - vil gjerne se andres prestasjoner!

Audioman2013-01-20 19:22
Antall innlegg: 244

Ser dere jobber iherdig med å bagatellisere ordspillbragden min,... skrev du da jeg kun kom med et saklig innlegg. Forstår at du har fått litt motstand her inne ut fra tidligere innlegg i tråden, men jeg kan love deg at jeg ikke er ute etter å bagatellisere hverken ordspillbragder eller andre bragder her. Men du bør være så stor som bragden i seg selv å innrømme at 59 sekunder lyver litt...

wstine - Ikke medlem lenger2013-01-20 19:22
Antall innlegg: 2369

Å skryte av sine egne bragder er bare bra!

Jeg har nå gjennomført en times Tabata-trening. Himla heavy greier. Blå time (som er den tyngste varianten). Gjorde så godt som jeg kunne, og det er bra nok for meg.

Ikke steng tråden bare fordi jeg brakte Tabata-treningen på banen da please! Det er ment som et eksempel fra virkeligheten.

trymare2013-01-20 19:25

Det var veldig bra gjort, wstine! Selv forbinder jeg den blå time med førjulstid og skumring, men i treningssammenheng er det sikkert rimelig heavy greier ja :P

USA - Ikke medlem lenger2013-01-20 19:29
Antall innlegg: 1252

Å skryte av egne bragder er bra for selvtilliten og en selv om denne selvtilliten av ulike årsaker er dårlig fra før. Å skryte av egne bragder når man har stor selvtillit gjør en til en usympatisk og lite likt person.

En dose elementær psykologi fra meg. Veldig forenklet . Værsågod.

Persilleblad2013-01-20 19:48
Antall innlegg: 174

Skryting er så mye bedre enn klaging :)
Liker kjappe spill på appen og, selv om det ikke er helt det samme.

wstine - Ikke medlem lenger2013-01-20 19:50
Antall innlegg: 2369

hehehe, nå var du mandig og myndig, usa

men likefullt klingal!

Jeg elsker deg, usa

hjertelig hilsen ;-)

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?