Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 717 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
auau | 2025-06-14 17:00 | |
![]() | I Norge? | |
Kanarifuglen | 2025-06-14 20:35 | |
![]() | I mange land, i hele verden. | |
flak | 2025-06-15 11:52 | |
![]() | Vindmøller. | |
Kanarifuglen | 2025-06-15 14:26 | |
![]() | Nei ikke vindmøller. Grunnen til at jeg tok dette spørsmålet er at en lokalpatriot ønsker å arrangere 9 stykk av "dette"; for å sette en slags rekord. Og på toppen av det så ønsker "lokalpatrioten" å få med andre som han mener er i samme båt. Det gagner nok ikke saken som han prøver å fronte, kan man si... | |
auau | 2025-06-15 17:14 | |
![]() | Selve problemstilligen er, for meg, meget uklar. Er det sånn å forstå at lokalpatrioten du henviser til, er et menneske i ditt nærmiljø? Og at vedk tar opp en ide fra den store verden og vil arrangere ni stk? Bare ett slikt tiltak i hele Norge? Eller? | |
Spar - Administrator | 2025-06-15 17:28 | |
![]() | Et slags mesterskap? | |
Kanarifuglen | 2025-06-15 22:39 | |
![]() | Hehe- jeg prøvde å være litt kryptisk, kanskje. Det er egentlig veldig enkelt. Jeg ble såpass engasjert at jeg liksom skal prøve å formidle det til dere... Ok- prøver å gjøre det mer klart: Dette gjelder en spesiell gruppe; og i tillegg til dem, så vil denne "lokalpatrioten" (som jeg så slemt for meg selv kaller "lokalidioten"); Ja, han vil ha med andre på dette stuntet. Andre er "alle" som ikke tilhører den "privilegerte majoriteten". Disse minoritetene vil han da ha med i prosjektet sitt. Og dette prosjektet mener han er fantastisk for alle dem som "faller uttafor". Man kan le av det hele, og jeg kan le litt av min formulering av denne oppgaven. Hvis dere blir altfor irriterte, så skal jeg gi en ledetråd som ikke er fullt så kronglete! | |
Kanarifuglen | 2025-06-15 22:52 | |
![]() | auau: vet ikke om det er flere forsøk på rekord andre steder i Norge. Tror de fleste har mer vett i hodet enn denne personen. For på dette området så er rekorder egentlig helt dust. | |
Chiraff | 2025-06-16 09:46 | |
![]() | Ja, Kanari, unge Chiraff er i kategorien «irritert» - gjerne en ledertråd til! | |
auau | 2025-06-16 09:55 | |
![]() | Jeg melder meg ut av denne oppgaven. | |
Kanarifuglen | 2025-06-16 11:10 | |
![]() | Hehe- skjønner dere godt! Vel, nå skal der høre, sånn går det: Jeg nevner alle gruppene som han mener skal med i dette stuntet: Først dem som "egentlig" hører hjemme her. Og etter dem kommer: Samer, kvener, funksjonhemmede, nevrodivergente!!! (hehe, skjønte jeg ikke, måtte spør språkgeniet Sambo), romanifolk og norske rom, jøder, mennesker med psykiske lidelser, flerkulturelle, konvertitter og, puh, de som lever i "utenforskap"; herrejesus sier jeg. Han vil da samle så mange som mulig av disse minoritetene, i 9 slike arrangementer i hjemkommunen og flere nabokommuner. Og dette skal da bli en slags verdensrekord. Sikkert noen minoriteter han har glemt... uff. Vel, denne markeringen er først og fremst for den gruppa som maler fotgjengerfelt; og da vil altså denne lokalidioten at alle disse andre minoritetene skal dilte etter. Kanskje de også skal rope HURRA? Ikke vet jeg, men det er en blanding av komisk, overdrevent og artig på en måte, men utgangspunktet er jo egentlig ikke så artg. Så hvilke markeringer er det denne personen vil ha 9 "utvidede" varianter av? | |
Chiraff | 2025-06-16 11:46 | |
![]() | Pass | |
Kanarifuglen | 2025-06-16 13:43 | |
![]() | Chiraff da! I disse dager, i denne måneden som de flagger med dette spesielle flagget. De som synes det er en god ide at fotgjengerfelt skal ha flere farger. Hvem er de? Og hva er navnet på deres markering? Ja, det begynner på P. Og så vil da denne "lokalpatrioten" at alle disse andre gruppene skal dilte etter. Og da skal det bli verdensrekord! Hehe, makan. | |
Krepsefrua | 2025-06-16 15:07 | |
![]() | Prideflagg ? | |
Kanarifuglen | 2025-06-16 16:11 | |
![]() | Pridemarkeringer. Altså tog og flagging og sikkert appeller. Og som sagt så er det ikke bare de skeive som skal toge, men han vil ha med seg alle disse minoritetene som jeg lista opp. Noe komisk er det jo; og enkelte/mange homofile synes der blir vel mye fokus på dem og andre minoriteter. Det viser kommentarfeltet i Lokalavisa. Og jeg skjønner dem godt. Rene fesjå! | |
Kanarifuglen | 2025-06-16 16:23 | |
![]() | Synes du noe om opplegget Krepsefrua? Vel, uansett, du var nærmest, din tur. | |
Spar - Administrator | 2025-06-16 16:54 | |
![]() | Mulig jeg har litt vondt for det, men jeg skjønner stadig ikke dette med antall 9 arrangementer. Kan du forklare? | |
Kanarifuglen | 2025-06-16 17:15 | |
![]() | Han vil ha Pridemarkeringer 9 steder. I hjembyen og i 3 eller 4 nabobyer. Da skal De Skeive ikke gå alene... neida, alle de andre minoritetene som er nevn skal "få lov til" å være med! Hehe. Det er jo selvfølgelig frivillig. Men han har visstnok en tanke om at det er så flott for disse minoritetene å gå i disse 9 togene, til ulike tidspunkt vil jeg tro. Og han skal da sannsynligvis gå fremst... Det trengs et visst antall individer i hvert av disse ni togene for at det skal bli rekord. Tror det var snakk om 20 stykk. Og sikkert ikke de samme folka i lle togene. Jo, og så sier han i lokalavisa at dette hjelper mot hat som minoritetene opplever. Jeg "mistenker" at han er på en solid bærtur. Han er selv skeiv, og noe innafor autismespekteret; som han selv har skrevet om i lokalavisa tidligere. Kanskje det forklarer noe? | |
Krepsefrua | 2025-06-16 17:32 | |
![]() | Ny oppgave : Dette er en ting de fleste har i hjemmet, det kan være i alle rom, det kan stå på gulvet eller henge på veggen . | |
auau | 2025-06-16 18:59 | |
![]() | Klokke (både golv- og veggur) | |