Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 745 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ø N | 2013-11-18 22:30 | |
![]() | Etter utallige forsøk på å forstå mine medmennesker, har jeg funnet ut at det å godta forskjellene er en bedre og mer varig løsning. | |
| berita | 2013-11-19 13:06 | |
![]() | abelon: Vi bør kanskje ikke fortsette mye lenger med dette, men du svarer på et spørsmål jeg slett ikke har stilt. Jeg spurte ikke om du mener du har evne til selvransakelse eller ikke, jeg spurte om hvordan du takler, eller tror du vil takle, at noen i andres påhør betviler dine evner på dette området. Du trenger ikke svare heller, jeg eller andre her har ikke noe med det. Det var noe jeg tenkte da jeg syntes det du skrev gikk på person og ikke på sak. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2013-11-19 15:19 | |
![]() | Vi fortsetter litt til ... Enig med deg i at jeg ikke svarte på det du spurte om . Tenker at hvis man får et hint ( som jo nabojenta fikk endel av før jeg påpekte selvransakelse ) , så stopper man opp og spør seg selv om man kan gjøre noe for å løse problemet . Det gjorde hun da ikke . Man påpeker jo ikke noens manglende evne til selvransakelse uten at vedkommende har fått en sjanse . Så komme jeg til poenget : Hvis noen betviler mine evner på det området , så håper jeg å kunne lære noe av vedkommende . Ved å stille noen spørsmål for eksempel ; om hvorfor vedkommende har oppfatta meg på den måten . Da legge man til side sin stolthet , og håper at man kan lære litt mer om seg selv. Men "moro" er det nok ikke . Men bedre å ta det til seg enn å gå til angrep . Synes ikke dette er personlig å snakke om , det er allmenmenneskelig , og noe vi alle kan jobbe med . (nesten alle ). Og så er det sånn , at de som manget evne til selvransakelse er veldig kjappe til å påpeke denne mangelen hos andre ( snu på flisa ) ; berettiget eller oftest uberettiget . Jeg prøvde ihvertfall å ikke være altfor kjapp ... | |
| skrabla | 2013-11-19 17:03 | |
![]() | hurra for Abelon, som har hodet på rett plass :) | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2013-11-19 19:03 | |
![]() | Enig :) | |
| jonassindre - Ikke medlem lenger | 2013-11-19 19:23 | |
![]() | Er d ok å si noe i denne tråden om de man syns er topp og spille med og mot? Her er så mange underveis som sier at VI spiller med ALLE..men jaggu så jeg smør.. | |
| Nixita | 2013-11-19 19:46 | |
![]() | Bare det er lynrask og tilfeldig, spiller jeg med alle :) | |
| jonassindre - Ikke medlem lenger | 2013-11-19 19:50 | |
![]() | Ja ..da så:) Aldri stress el hurtig ..og evt standard?? | |
| Nixita | 2013-11-19 20:05 | |
![]() | Nei :) Alle har sine sære sider :) | |
| Dorthe b | 2013-11-19 20:26 | |
![]() | Ja jeg er en av de som sier jeg spiller med alle. De FÅ gangene jeg har avvist utfordring er enten fordi jeg ikke kan starte nytt spill eller fordi jeg ikke liker å spille tilfeldig brett. | |
| Dorthe b | 2013-11-19 20:31 | |
![]() | Nå mente du jonasindre sikkert spillerommene,...? Jeg spiller ikke der så det er kanskje annerledes? ... | |
| Cygnus | 2013-11-19 21:27 | |
![]() | Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor nabojenta ble så sur/rasende/lei seg/ at hun sluttet som medlem. | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2013-11-19 22:56 | |
![]() | Nei ikke jeg heller .:( Meeeen mulig hun er her under et annet nic???? | |
| skrabla | 2013-11-19 23:32 | |
![]() | sikkert ikke mange som skjønte det :) | |
| Kokodrillen | 2013-11-20 00:52 | |
![]() | Der forsvant Nabojenta, som var en av hyggelige spillerne her inne. Og ja, det blir neppe så mange igjen etter hvert tror jeg. Godt jobba ! | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2013-11-20 04:15 | |
![]() | Smil til verden og verden smiler tilbake :)Bare prøv... det nytter:) | |
| Skrakas | 2013-12-18 19:05 | |
![]() | Det er praktisk med app, men gøyere på pc. Syns det var bra at statistikken for kampene ikke henger sammen. På iPaden har jeg nå 39 bingoer på 29 kamper. Kun 4 tap :) | |
| Skrakas | 2013-12-18 19:05 | |
![]() | 41* bingoer | |
| Fana-Vorten | 2013-12-22 04:10 | |
![]() | Det er jo råbra ! Og sikkert mye bedre enn nabojenta. Men hun var gått for å skamme seg. | |
| modesti | 2013-12-22 11:52 | |
![]() | Joda selvinnsikt er bra, men noen sure kommentarer fra taperen synes jeg vi bør prøve å tåle. For meg føles faktisk seieren søtere jo surere taperen er:) | |