Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 773

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
JamesO - Ikke medlem lenger2014-07-14 00:20
Antall innlegg: 2649

Ja vi gratulerer Tyskland med en fortjent seier. 1-0 etter ekstraomganger mot Argentina. Det var mange farlige målsjanser i kampen med blant annet Tyskland skudd i tverliggeren, Messi spilte farlig hurtig og målangripende og resultatet kunne like gjerne blitt 2-0 til hvilket som helst av lagene, men Tyskland var et lite hakk bedre enn Argentina og har nok vært det beste laget i VM-turneringen er det å høre fra flere fjernsynsreportere så det beste laget vant og i det ligger det fotballmessig rettferdighet. Og for første gang vant et europeisk lag VM-turneringen på det Amerikanske kontinentet. Bra Europa, nå henter vi den globale gull VM-pokalen i Amerika også.

JamesO - Ikke medlem lenger2014-07-14 07:50

Kake for anledningen :

9gag.com/gag/a44eE3y

piaf2014-07-14 16:02
Antall innlegg: 995

Fin kake, JamesO! Sendte den videre til mine argentinske venner, og de satte stor pris på den :-)

Det er synd når feildømming får betydning for resultatet i en VM-finale, som i denne situasjonen (hvor Higuain får gult kort, mens han som ble kåret til VMs beste keeper går fri):
www.youtube.com/watc...PL MH26Fz4.

Men uansett - det har vært noen underholdende uker, og jeg gleder meg allerede til neste gang. Og sier som Reykjaviks ordfører Jon Gnarr: "May the loosers win!"

Kvilepool2014-07-14 23:47
Antall innlegg: 1131

Jeg vant visst. Takk for gratulasjoner JamesO og Erik75. Siden det er en del penger i fotballen, foreslår jeg at vinnersjekken på 5 000 000 euro doneres til et veldedig formål.

JamesO - Ikke medlem lenger2014-07-16 18:11

Gratulerer med mesterlig fotballtipping Kvilepol.

Ja du kan jo spørre Olav Thon om å få pengene, han donerer vist penger til naturvitenskap for tiden.

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?