Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 518 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2016-09-28 00:38 | |
![]() | Vet du, abelon, jeg er faktisk ikke så kranglete og er regnet etter det jeg forstår som en snill person (det samme gjelder sikkert også ritalina) og tror mange ikke forstår at en kan ha diskusjoner med fekting frem og tilbake og til og med i 'hett' format uten at en er ond eller kranglete eller slem. Debatt er morsomt og stimulerende, det er bruk av språk og også meningsutveksling og det er synd hvis folk føler seg såret osv. Ha! Der fikk vi tråden på bena igjen kanskje etter den lå på sotteseng? | |
| rødøye | 2016-09-28 01:51 | |
![]() | Morsomt å lese om denne stormen i det berømte vannglasset . Keep it up ! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2016-09-28 09:15 | |
![]() | Se der ja, da er vi enige, cygnus. Tråder dør av seg selv, når tiden er inne. Og jeg gjentar meg selv, det er absolutt ingen grunn til å ta livet av enkelttråder. Jeg er SÅ for naturlig død, og SÅ mot aktiv dødshjelp og regelrett drap. Tenk på alle forumstråder som har avgått med døden, sovnet stille inn av seg selv. Ha! :-) Du har også rett i at jeg er snill, ja, beint fram elskelig. Tilbake til trådtema; hva er poenget med å gratulere motstander for et bingolegg? I hvilken annen sport/spill bedriver en motstandergratulasjoner underveis? På fotballbanen? Gratulerer med mål??? I bokseringen? Gratulerer med kraftig slag? Tror ikke det nei. Men etter kampen, når resultatet er et faktum, DA er det på sin plass å takke for kampen/matchen/spillet. Og så løfte blikket, gå videre og heller fokusere på neste spillutfordring. Takk! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2016-09-28 21:29 | |
![]() | Så da har jeg fått renska litt opp i mitt indre ... jeg kan være veeeeldig redd for å virke uhøflig . Men nå er jeg det i hvert fall ikke mer i denne sammenheng . Og som du sier ritalina : gratulasjoner underveis i et spill eller kamp er helt koko . Man ser for seg en boksekamp med Cecilia Brekhus , hvor hun snøvler fram et GRT ; morsomt bilde i hodet det ... | |
| ave - Administrator | 2016-09-29 00:03 | |
![]() | Sånn folks, da ser det ut som om vi er på sporet :) Personlig liker jeg best å anerkjenne kule ord som blir lagt, og har stort sett lagt fra meg frasegratulasjoner for bingoer i kategoriene tassene/bussene etcetc. Liker veldig godt sammenligningen a lá "i hvilken sport gratulerer man motstanderen med et scoret mål?" Det skjer jo ikke, før man evt må bite i gresset og akseptere at slaget er tapt. Da har alle gode tapere lært seg at det er høflig; og nødvendig for å unngå stempelet som dårlig taper; å takke for spillet og å gratulere ;) | |
| trosten | 2016-10-01 12:44 | |
![]() | Ikke rart det er krig i verden | |
| Happy4You | 2016-10-01 14:15 | |
![]() | Personlig pleier jeg å si grt hvis motstandern legger en bingo som gir mye poeng - det gir liksom litt glede til motspillern (trur jeg) :P | |
| Cygnus | 2016-10-02 14:59 | |
![]() | Men du må passe på, Happy4you, at du ikke skriver de støtende bokstavene til noen av de som har skrevet i denne tråden! ;) lol! | |
| bris1 | 2016-10-03 13:42 | |
![]() | Ingen har gitt uttrykk for at de blir støtt av grt og tfs, irritasjon er uttrykt av noen. Nå forsøker du med kunstig livredding, Cygnus ;-)) | |
| Cygnus | 2016-10-03 18:29 | |
![]() | Irritasjon er selvsagt det riktige ordet, bris! Tenk at du ikke unner meg en liten spøk!!' ;) | |
| Nixita | 2016-10-03 20:58 | |
![]() | Jeg synes det er trivelig med et par fraser under spillet, hyggelig å vite det er en person i andre enden og ikke en maskin. Er vel ikke alltid frempå med å gratulerer bingoer, men liker å kommentere/gratulerer fine ord, må ikke nødvendigvis være bingo :) | |
| Cygnus | 2016-10-03 21:08 | |
![]() | Nei akkurat - helt enig, nixita, og jeg kommenterer alltid ird som jeg synes er fine - eller bare rare - f eks bærfis her om dagen | |
| Eufemia | 2016-10-08 15:33 | |
![]() | Akk ja, som sagt. Jeg må være herlig heldig, som har det så godt i hodet :-) | |
| Cygnus | 2016-10-08 16:16 | |
![]() | Som sagt? Når?? | |
| Eufemia | 2016-10-18 13:06 | |
![]() | Den gang da. Da du så akk ja! | |
| Eufemia | 2016-10-18 13:06 | |
![]() | Den gang da. Da du så akk ja! | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2016-10-19 10:19 | |
![]() | Dagens underholdning å lese gjennom denne tråden, grt til alle som har bidratt...;) | |
| Happy4You | 2016-10-27 09:32 | |
![]() | hehe , ofc skal jeg unngå å skrive det til de som er imot det :P | |
| Emil1960 | 2016-10-27 09:53 | |
![]() | Gratulerer med bingoer har jeg hverken fått eller gitt, men et hei når spillet begynner, og et tfs etterpå er jo bare normal høflighet og ikke minst trivelig ! | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2016-10-27 15:48 | |
![]() | Bare fint om folk sier hei og tfs osv. Og gjerne kommuniserer under spillets gang. Fint om man også kan variere litt og si for eksempel hallo, hai, hui, mornings, heisan deisan osv. Og Nb tfs betyr ikke tufs, men det betyr takk for spillet. | |