Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 480

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
abelon - Ikke medlem lenger2018-06-02 21:08
Antall innlegg: 1807

He he- ja, det var derfor jeg "våga" å gjøre det...

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-02 21:54
Antall innlegg: 1630

Er det ingen av nyhetskanalene som har dekket demonstrasjonshappeningen ?

Eller er det bare oss utvalgte , ja, oss lesere i ordspillforumet som er orienterte om demonstrasjonen?

En smal menighet i så fall.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-02 22:08

Hvis ikke demonstrasjonen har fått ønsket oppmerksomhet, hva da ?
Hvor ærlig vil Jensine være om "resultatet" av demonstrasjonen overfor oss "Ordspillvenner" ? Hører du Jensine, dette er en "test" som jeg da gir deg. Ønsketenkningen eller realiteten?

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-02 23:26
Antall innlegg: 1984

Uansett resultat av demonstrasjonen så står vi på.
Har fått tilbakemelding på at oppmøtet kunne vært bedre.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-02 23:35

Det var "ærlig nok" det svaret der... Men med all den kamplysten du ser ut til å ha, så er det dumt, synes jeg i hvert fall, at du ikke finner "en bedre kampsak". Der er vi selvfølgelig helt uenige...

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-02 23:38

Det har ikke noe med kampsak i se sev å gjøre i det hele tatt. Grunnen til mitt engasjement er at jeg selv er el-overfølsom på bestemt måte. Og jeg ser at mange andre plages med det samme. Og innføringen av tvungen stråling i folks hjem er et overgrep fra myndighetenes side. Og jeg vil ikke komme til å greie ut om min egen el-overfølsomhet her.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-02 23:54

Ja, det hadde jeg en anelse om. Nei, jeg holder med deg i at du ikke "skal dele el-overfølsomheten" din med oss, og i hvert fall ikke meg!
For hvis du visste hva jeg er istand til "å oppdage", så ville du "bli vettskremt"! Ta beina på nakken å løp så fort du kan.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:02

Blir ikke skremt av noen som hest trussel rettet mot meg.

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:13

Det var vel ingen trussel! Hva?

Men abelon, jeg vil vite hva du er i stand til å oppdage.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:14

Nei det var jo ingen trussel sånn direkte. Jeg benyttet anledningen til å fortelle at jeg blir bare ikke skremt av trussel rettet mot min person.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:18

Men, innerst inne har du lyst til å dele opplevelsene dine. Den største "trusselen" kommer ikke utenifra.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:19

Ta heller et dykk ned i biologiboka abelon og kast psykologiboka

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:29

Hvilket fag var det du studerte på NTH da, jensine?

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:36

Bare glem det ritalina , jeg svarer ikke på spørsmål som er for personlige bare for å tilfredsstille din trang til å vise at du kan opptre som stalker her i forum uten å bli kasta ut fordi du er venn med Erik eller andre.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:42

He he - nei jeg prøvde jo å være litt morsom, men med et snev av sannhet...blir veldig vanskelig å forklare egentlig. Jeg har nok, til en viss grad, "tilegna meg kunnskap" som gjør at jeg kan komme til kjernen...
Uff, blir bare smårart når jeg skal prøve å forklare. Fornemmelse?
Har egentlig ikke ord for det, men har lest et sted at "en viss klarhet" kan komme i voksen alder etter traumatiske opplevelser tidlig i livet...
Ikke noe "overnaturlig" med det i det hele tatt, men erfaringer i livet gir jo kunnskap og "ferdigheter". Og absolutt uten sammenligning, bare så det er helt klart, jeg forsto veldig raskt "hva som feiler" Trump og visste at den diagnosen som de første sakkyndige satt på ABB, var feil. Ellers, så er det mer "i de nære omgivelser" at "jeg fanger opp ting". Og denne oppsummeringen ble alle mye klokere av !! (Altså galgenhumor).

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-03 00:43

hva? Hva er det med deg i kveld? Spurte om studiet fordi jeg har trodd at det var fysikk, (kanskje du har skrevet det før?), men fikk en ide om at du kanskje har studert biologi....... ut fra hva du skriver.

Men altså, er DET et for personlig spørsmål??? Velvel...... som du vil.

Stalker??? Nå tøver du godt.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-03 08:56

Du er en stalker ritalina. La være med å legge ut personlig info om meg her ellers blir jeg nødt til å anmelde hele aktiviteten din.

For øvrig har jeg studert på 3 ulike universiteter/høgskoler, har universitetsgrad som tar 5 år å oppnå og vært innom fagområder som fysikk, kjemi, biologi, cellebiologi, psykologi, samfunnsmedisin, vegplanlegging, landmåling, ex-phil pedagogkk for å nevne noe av det hele., så er vi ferdige med detmm.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-03 09:21

ritalina/abelon.

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-03 10:23

God morgen alle sammen!
Jeg må le.

Enkelte ting forandrer seg aldri........
1.Jensine skal for n`te gang anmelde meg.
2. Jeg venter i spenning. Kommer det noensinne til å skje?
3. Jensine mener stadig at jeg er en stalker. Dream on, Jens, dream on. 4. Jeg tenker at han stadig ikke helt har skjønt hva stalking er. Og
tenker han er strålende fornøyd med all oppmerksomheten han får fra både meg og abelon, og flere med.......
5. At han blir himla sutrete når folk flest i forumet ikke deler hans syn, særlig i stråledebatten.

Nytt i senere tid; jeg spør hvilket fag han har studert på NTH, i og med han refererer til det stadig vekk, skryter av sine toppkarakterer osv. Han nekter å svare fordi det er personlig info, i følge ham. Jeg venner meg straks til tanken; at han ikke vil svare på det, - hvem bryr seg, egentlig?
Allikevel ramser han opp en rekke studier ved neste korsvei, et halvt døgn senere.
Det er ikke til å tro :-) :-) :-)

Jeg kan ikke være dårligere, så nå ramser jeg opp mine fag. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme! La oss få brakt til torgs alle våre fag, vekttall, studiepoeng! For balansens skyld, eller et eller annet.

Mine: Administrasjon og ledelse (bed.øk, markedsføring, organisasjonsteori + utvikling m.fl), pedagogikk, spesialpedagogikk, norsk, norsk som andrespråk, sosialøkonomi, geografi, arbeidsrett. Bla.

Men si meg, Jens, har du fått bruk for alle disse fagene? Og hva i all verden skulle du med landmåling?

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-03 10:42

ps, har jeg lagt ut personlig info om deg, jensine? I så fall, hva? Når?

Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?