Spillrom
| Sjiraffen | 16 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 18 |
Mobilspill
| Pågående | 8 596 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 14:21 | |
![]() | Men nå snakker vi ikke om "mye uventa" i denne tråden! Vi snakker om en nabodame som stiller et spørsmål som ikke burde stilles, og som ikke fortjener et svar. Som en spillvert gjerne kan svare henne "ordentlig" på, men som hun må forvente å få reaksjoner på når hun stiller det åpent i Forum. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 15:33 | |
![]() | Hahaha, Ordputter. Jeg ler meg skakk i hjel :-) Men du, alle må få stille de spørsmålene de vil, så at h*n ikke BURDE stille spm, som du skriver, er vel å dra det litt langt. Men at en må ta de reaksjonene en får, det er jeg enig i. :-) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 15:55 | |
![]() | Hehe- Ikke kødd med Ordspill! Det var egentlig bare det jeg ville si. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 15:56 | |
![]() | JA VI ELSKET ORDSPILL! | |
| GloriaM | 2019-09-24 13:39 | |
![]() | Jeg har som regel for meg selv at jeg aldri gir opp et spill, men det har skjedd, det må jeg innrømme. Ordspill sier jo selv fra at det regnes som usportslig hvis man prøver å krysse ut, så det har jeg lært av dem. Må uansett takke nabodama som startet en svært interessant og engasjerende tråd for oss ordspillere. Den ga meg mange gode minutter med lesing .. og en god latter. (Sjelden jeg orker å lese ALLE innspillene på en tråd, men denne!) P.S. Alle har et behov for å rettferdiggjøre sine egne handlinger og man trenger litt mothugg for å vokse! | |
| GloriaM | 2019-09-24 13:40 | |
![]() | Vil også få takke en spiller som nettopp ga opp et spill med meg :) Jeg lå 400 poeng under, så det falt heldig ut for meg! | |
| GloriaM | 2019-09-24 13:44 | |
![]() | ... men jeg likte ikke at hun avbrøt, ha det helt klart! | |
| Darrang | 2019-09-25 15:47 | |
![]() | Det regnes som usporty å gi opp et spill, men det kan være mange grunner til det. Prøver å være litt overbærende der jeg. Men folk som stadig gir opp spillet fordi de ligger unner er veldig irriterende. | |
| GloriaM | 2019-09-29 15:41 | |
![]() | Er vel liten uenighet i denne tråden, dermed stopper den av seg selv :) Man gir ikke opp et spill sånn uten videre, men likevel er det lov haha | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-29 18:18 | |
![]() | Psykiatrisk evaluering av alle som gir opp spillet. Diagnose gis av OP og avsendes vedkommende fastlege som tar kontakt med nærmeste tatovør for tatovering av diagnosekode på venstre underarm. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-29 18:26 | |
![]() | Hehe- den var FLOTT! Strålende rett og slett. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-29 18:31 | |
![]() | Vi skulle jo ha lagd Side om Side episoder ! Jeg ler meg fillete!!!! | |
| LilleLaila | 2019-10-01 18:55 | |
![]() | hi-hi så mange morsomme karakterer det hadde blitt :) | |
| Darrang | 2019-10-01 21:17 | |
![]() | Ikke minst med deg i hovedrollen, Ordputter. Du hadde blitt suveren | |