Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 471 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-09-08 20:34 | |
![]() | Siv Jensen skryter av på Fb at hun med Frp har gitt minstepensjonistene så mye mer i pensjon, men jeg avslører henne med denne kommentaren: Har regnet fort på dette, og det virker som om at økningen i minstepensjonen er noen få promille mer enn prisstigningen. Det i seg selv virker jo bra.. Men det er vel slik at alle pensjonister får samme prosentvise økning. Det vil jo si at minstepensjonistene i realiteten får verre økonomi sammenlignet med de som får mer enn minstepensjon. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-08 20:41 | |
![]() | Uff, når jeg ikke fikk stemt i Risør på Høyre for å fjerne boplikten; så stemmer jeg De grønne her i Høyrekommunen Asker; uten at det har særlig betydning. Ikke mye å kjempe for her nei, status quo. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-09-08 23:43 | |
![]() | MDG fjerner trær i bygatene, muligens for å gi plass til 5G-antenner som stråler noe inn i hampen slik at folk blir syke | |
| Angina | 2019-09-09 11:18 | |
![]() | Da var stemmen levert. | |
| trud | 2019-09-09 15:51 | |
![]() | Ja - gikk ned for å stemme, og stemte slik jeg hadde planlagt... | |
| LilleLaila | 2019-09-09 19:24 | |
![]() | Bra, Trud. Det samme gjorde jeg :) | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-09-10 12:43 | |
![]() | Da er valget over og jeg gledet meg over den enorme fremgangen til Sp. 14,4% av stemmene i Norge og nå Norges 3.største parti og nesten dobbelt så stort som Frp. Og det var gledelig at Frp fikk så få stemmer. Og fint at Rødt fikk hele 3,8%. Hadde det ikke vært for ting som gammeldags ideologi som fremdeles preger Rødt og kritisk til Nato og lignende, og andre naive oppfatninger. så ville jeg stemt Rødt, men denne gang gikk min stemme til Sp . | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-09-10 15:02 | |
![]() | Jeg gjorde i hvert fall mitt for at Sp nasjonalt skulle få mange stemmer ved dette valget. Dette ved å sende mailer til Sp og kommentere på SP sine innlegg og andre steder i månedene før valget. Jeg var tidlig ute med på påpeke at rovdyrdebatten ikke gav ekstra stemmer av betydning, så dette måtte sp bare dempe ned. Og at det var viktigere å fokusere på nasjonal råderett over natur.ressursene og store selskaper. Og problemene med at dagens regjering ønsker at EU skal få så stor innflytelse i Norge. Og dette med politireformen, rettighetene og utnyttelsen av havfisken og lignende. | |
| Emil1960 | 2019-09-10 15:43 | |
![]() | Ja ! | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-10 22:57 | |
![]() | Fy flate så spennende i Risør! Nå er det to jokere: KRF og SP. Hvis KRF bestemmer seg for å gå til BLÅ-side så får de flertall. Men så er det SP da, de vil ikke vike fra KRF, og vil vel helst til RØD-side? Blåsiden trenger bare KRF for å være vinnere, men Rødsiden trenger begge. Kan jeg få en kommentar fra ordspills politiske kommentator Erik? Er ikke KRF ofte nærmere Høyre, og ikke AP? "Normalt sett"? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-09-11 10:53 | |
![]() | Her i kommunen kom tidligere justispolitisk talsmann fr Frp tilbake fra sin 2.periode på Stortinget. Han prøvde å bli ordfører , men det lyktes ikke. Frp stod på stedet hvil på ca 18-19 % av stemmene. Jeg var det eneste som turte protestere mot hans planer på FB for kommunen i ulike grupper for kommunen. Helt merkelig. Må innrømme jeg tenkte hvor feige folk egentlig er. Han ville bl.a. at kommunen skulle selge skolebygningene til privatepersoner. Og all annen bygningsmasse skulle kommunen selge for så å leie. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-11 17:45 | |
![]() | De gikk gal vei! Fyttirakkern; det var 14-12; så gikk begge partiene mot Arbeiderpartiet, og det ble 14-15; det var skikkelig surt. Trodde kanskje KRF ville bli med Høyre og gjengen fordi de har en del fellesnevnere, men... og ikke skjønner jeg så mye av det. | |