Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| London Rose | 2019-09-25 08:55 | |
![]() | Veldig enig med AaseB.. | |
| Angina | 2019-09-25 09:49 | |
![]() | Da får du får ha meg unnskyldt, Aase, men når jeg leser de linkene som Erik la ut på forrige side her, så blir jeg skremt. Ikke fordi jeg lar meg skremme av skremselspsopaganda eller gjentatte argumenter fra politikere, men fordi jeg leser sakene og tar inn over meg hva som står der. Kanskje jeg lar meg skremme nå fordi det ble så mye nytt for meg på en gang her, og ting jeg ikke hadde sett for meg kunne skje. Jeg vet ikke. Men, det jeg vet er at jeg iallefall ikke er noen potensiell høyreekstrem terrorist, og at jeg blir dypt bekymret når jeg leser dette. | |
| Cygnus | 2019-09-25 11:37 | |
![]() | Jeg slutter meg til AaseB og LondonRose. Må dessuten si at det virker veldig merkelig at en person føler seg nødsaget til å støtte seg selv og sitt synspunkt med andre nicker. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 15:28 | |
![]() | Hvem er det som ser seg nødt til å støtte seg selv og sitt synspunkt med andre nicker? Ja, jeg ligger under en stein. Fysj Ordputter; voksne folk stiller ikke sånne spørsmål! Men jeg er faktisk nysgjerrig! Så Cygnus, hvem? | |
| Darrang | 2019-09-25 16:01 | |
![]() | Er dui på heksejakt, Cygnus? Du virker litt hatefull ... | |
| Darrang | 2019-09-25 16:06 | |
![]() | Gamle radikalere har en egen evne til på skyte fra hofta dersom noen ytrer noe som ikke passer inn i deres verdensbilde. Hva med en konstruktiv debatt der man ikke hele tiden går i strupen på motstanderen? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 16:21 | |
![]() | Jepp- en debatt uten strupeangrep! Og så er vi vel ikke egentlig motstandere? Neida, vi prøver jo å lære av hverandre for å bli klokere mennesker. | |
| AaseB | 2019-09-25 16:33 | |
![]() | Heksejakt eller saklige motargumenter er jo presis det samme for folk i din leir, "Darrang" Blir noen av dere sagt i mot, så er det jo basert på ondskap og hat, ikke noe annet. Blir dere ikke leie av å bruke de samme gamle uttrykka? Heksejakt er jo sååå 2014. ;) Du sier at du ønsker deg konstruktiv debatt, hva med å opptre saklig selv i stedet for å gå rett på personangrep som du pleier? La oss se at du mener det du sier, så kanskje det vil hjelpe. | |
| Darrang | 2019-09-25 16:39 | |
![]() | Personangrep? Hvor finner du det? Nei, slapp av nå damer! Takk til Ordputter, vi er ikke motstandere | |
| Darrang | 2019-09-25 16:41 | |
![]() | Hva var saklig med innlegget ditt da AaseB? Hvilken leir mener du jeg ligger i? Ferdig med militæret for lengst! | |
| Puddelgal - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 16:43 | |
![]() | Å, det er så godt med stemmer som din AaseB, takk for at du gidder :) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 16:51 | |
![]() | Er det rart at det blir krig i verden:( ALLE mener at de er de mest saklige, og dere er vel mest interesserte i å krangle ser det ut som. Så hvorfor ikke bare si det som det er: At dere gjerne vil ha en krangel/utblåsing. Dere karakteriserer hverandre som både det ene og det andre. Og ikke har jeg oppfatta at Darrang går rett på personangrep "som han pleier"? Sitat: Folk i din leir og: Sitat: Gå rett på personangrep SOM DU PLEIER! er veldig dårlig kommunikasjon. Det kalles angrep. | |
| Darrang | 2019-09-25 16:58 | |
![]() | Takk! | |
| AaseB | 2019-09-25 17:05 | |
![]() | Ordputter: Sjekk ut innlegga hans bakover, start med det siste mot Cygnus her. Ikke særlig vanskelig å se. De burde ha vært moderert bort flere av de om en ser på reglene som finnes for bruk av forumet. Takk, Puddelgal. For balansens skyld, og i håp om at alle som har lyst kan tørre å delta i diskusjonene her inne en gang snart. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 17:52 | |
![]() | ????? og den rekka med spørsmålstegn kan bli lang. Vi har vel alle tråkka i salaten her inne (Jeg også!); men når du AaseB mener at andre tråkker i den, og ikke ser at du gjør det selv, så... Kan hende jeg tar feil; men det kan virke som du tenker at du må "opplyse" oss, og at vi MÅ høre på deg? Og hvis ikke jeg husker helt feil så var det deg som gjerne ville sette admin.Erik "på plass" ved noen anledninger for en stund siden? Og hvorfor snakker du om å tørre å delta i diskusjoner? Skjønner det ikke. Nei, jeg føler ikke at jeg blir sabla ned her, men at jeg befinner meg på utrygg grunn noen ganger (politikk blant annet), og at jeg da prøver å "ligge lavt". Unnskyld meg, men jeg føler at du er på en ganske lang bærtur AaseB. | |
| AaseB | 2019-09-25 18:20 | |
![]() | Ønsket mitt er å nå noen av de som ikke, eller veldig sjelden, deltar i forumet. Det er mulig at det er derfor du synes at det er vanskelig å forstå dette. Om du synes jeg er på bærtur, så er det helt greit for meg. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 19:30 | |
![]() | Aase og Cygnus, hva er det dere skriver, gjentatte ganger? Hvem er det som kjører på med flere profiler og er enige med seg selv, mener dere? | |
| AaseB | 2019-09-25 20:15 | |
![]() | Det kommer du til å måtte fortsette å lure på foreløpig. Bare fortsett som du pleier, du. Du ser jo ut til å stortrives. ;) | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 20:46 | |
![]() | Makan ;-) Du kan jammen meg kunsten å endre fokus - fra snikislamisering til Aase-paranoia i kjent stil, når diskusjonen ikke går din vei. Og stortrives? Selvsagt. Gjør ikke du? Cygnus da? | |
| LilleLaila | 2019-09-25 21:03 | |
![]() | Har jo allerede mer eller mindre innrømt at jeg har to profiler ... er det så farlig, da. Flere som har det. Ingen skjult agenda fra min side, bare på moro jo. Så utrolig skummelt å seriøst det ble her nå. Trodde det var litt høyt under taket her, jeg? Og enig med meg selv? Ja, det er vel en fordel at man er, eller? | |