Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 446 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
CaB | 2020-04-25 22:51 | |
![]() | Hadde han levd nå, så hadde han vært 131 år. Med den alderen er det vel en fare for at vi hadde hørt om ham. Verdensrekord i høyeste alder.... | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-25 23:25 | |
![]() | Han er reinkarnert, og har kommet tilbake som Trump! | |
LilleLaila | 2020-04-26 12:46 | |
![]() | Ren psykologi, dette hahaha | |
LilleLaila | 2020-04-26 12:48 | |
![]() | Ja "sånn er det", Aran | |
GloriaM | 2020-04-29 10:56 | |
![]() | Lurer på hvor Tiram er blitt av. Trist når hun bare forsvinner. Jeg vet, Tiram, at det ikke var deg Darrang mente var narcissisten ... | |
Cygnus | 2020-04-29 10:58 | |
![]() | Hun dukker snart opp med nytt nick - dette har vi vært med på før!! | |
GloriaM | 2020-04-29 11:00 | |
![]() | Er det også en diagnose, tror du, Cygnus? hehe ... | |
GloriaM | 2020-04-29 11:01 | |
![]() | Multiple personalities eller noe i den dur :)) | |
Cygnus | 2020-04-29 11:16 | |
![]() | Men veldig søt personlighet fant jeg ut da vi møttes! | |
kda | 2020-05-03 06:56 | |
![]() | Så gøy at dere har møtte hverandre, Cygnus. Lurer på om hun kommer tilbake snart .... | |
kda | 2020-05-10 12:48 | |
![]() | Vi savner deg, TiramB, og det er IKKE du som er narcissisten her inne!! | |
LilleLaila | 2020-05-10 13:22 | |
![]() | Kor e alle helta hen - kom hjem igjen, Tiram kom tilbake ... Ja, dette er også en sykdom ;) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-10 13:36 | |
![]() | NEI! For det er meg som er Forumsnarsissisten! Meg Meg Meg. Og bare meg; ingen over ingen ved siden. MEN, hvorfor blir noen mer narsissistiske enn andre? Må vi tilbake til barndommen mon tro? Ja, når blir narsissisten "født" tenker dere godtfolk? | |
bris1 | 2020-05-10 14:07 | |
![]() | Multiple personalities, er det ditt fagområde, Gloria? Anbefaler boken Når kaninen hyler av Truddi Chase. | |
LilleLaila | 2020-05-10 19:55 | |
![]() | Du er IKKE forumsnarcissiten, OP! | |
LilleLaila | 2020-05-10 19:56 | |
![]() | Du er bare en morsom dame, med mange gode og finurlige perspektiver på tingene :) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-13 15:30 | |
![]() | Og du er utrolig grei mot meg vil jeg si LL! Kanskje ikke alle som er "overbegeistra" for meg her inne, og da legger jeg til hehe. Men, litt alvor. Det ER trist å tenke på at barndommen er SÅ ekstremt viktig. Og at det er der "grunnlaget" for narsissisten og de andre vanskelige personlighetstrekkene i stor grad ligger; det er nok sant. OG, man kan kjempe en kamp i voksen alder for å "legge det bak seg"; men det er ofte ikke så enkelt, for det er lagra i sinn og kropp. Og, det er helt umulig å virkelig forstå for de som ikke har opplevd det. Så det kan fort ende i en kamp mot seg selv, som man da kan tape. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-13 16:16 | |
![]() | Det er omprogrammering som skal til. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-13 18:36 | |
![]() | Hehe- ja hvis du tenker at mennesket er en datamaskin! Da er du nok på ville veier synes jeg. Ja, tenk om det hadde vært så enkelt! Man kommer til traumespesialisten på Modum Bad; og blir så glad når hun sier at man bare trenger en OMPROGRAMERING! Og så spør man hvor lang tid det vil ta, for man vil jo gjerne starte på nytt så raskt som mulig selvfølgelig. Maksimum 3 måneder sier hun. Vi har forskjellige typer program som kan prøves, kommer alt an på hvor dypt ned i materien man må gå. Vil du løsne opp i alt grumset, eller holder det med det "som synes"? Ja, det er ingenting en sånn omprogrammering ikke kan fikse! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-13 18:44 | |
![]() | Tanken er at mennesket har en udødelig sjel Og at kroppen vi drar rundt med er en maskin og hjernen er denne maskinens datamaskin/computer. Og når man som ung preges så dannes det spor i denne computeren. Det er disse sporene som kan omprogrammeres slik at man får et bedre liv. For å nå frem til disse sporene som ble dannet i barndommen så må man grave dypt fordi sporene ble dannet tidlig. En måte å grave dypt på er å gi seg selv selvvalgte programmeringer like før man skal legge seg til å sove. Man må prøve å programmere egen hjerne mens man sover. Mer kan sies om disse teknikkene. …. Når man sover så kommer man i kontakt med dypere lag i hjernen man har. | |