Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 571 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Chiraff | 2021-05-22 00:15 | |
![]() | Jeg har drukket en god rødvin til kveldens Chateaubriand på selveste fredagen, Aron. En såpass dyr vin som du kanskje hadde klart å SE konturene av hvis du hadde sjekket ligningstallene mine. KØDDA! Vær trygg jeg har full kontroll på blodtrykket når jeg kommuniserer med snokere i Saltdal | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 00:16 | |
![]() | Det er nok du som ikke ser at folk reagerer unødvendig, folk må da tåle såpass, jeg har da ikke lagt ut noen info om folk sin økonomi her i forum. Jeg er vel kanskje mye tøffere enn folk flest når det kommer til stykket. Jeg kunne ha dødd i morra, og tenkt så ok, greit det. | |
| Nixita | 2021-05-22 00:20 | |
![]() | Cygnus: Takk for svar og tror jeg skjønner hva du mener. Selv har jeg aldri sjekket noen, eller etter endringen sett hvem som har sjekket meg, før i kveld. Nysgjerrigheten tok overhånd. Måtte google meg frem til hvordan jeg gjorde det :) | |
| Cygnus | 2021-05-22 00:30 | |
![]() | Jeg siterer deg, Aran: 'Ja det noen synes er ubehagelig, det er for ingen ting å regne for andre.' Og det sier du, som gikk av skaftet (skulle du ikke politianmelde, tro?) fordi Trym hadde sett på den offentlige delen av din fb? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 00:32 | |
![]() | Ingen kommentar til den der. Der tar du feil. På tide at du legger deg for å sove Cygnus. | |
| Chiraff | 2021-05-22 00:38 | |
![]() | Aron: «Jeg kunne ha dødd i morra, og tenkt så ok, greit det» | |
| ave - Administrator | 2021-05-22 12:28 | |
![]() | Det er tøft, ass ;) | |
| cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 12:40 | |
![]() | Du kommer til å overleve oss alle, Aran. Det er jeg sikker på. ;-) | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 13:22 | |
![]() | Jeg bare prøvde å si hvor tøff jeg er. Tøffere enn toget. Hardere enn stål. Bare overgått av Lars Monsen og noen få andre i Norges land. | |
| cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 13:26 | |
![]() | Og best på skattelistesøk. Knalltøft. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 13:51 | |
![]() | Ja, faktisk.. Noen andre her som har vært så modig at de har foretatt skattelistesøk på noen naboene sine, når man samtidig vet at naboene da kan se hvem som har søkt på dem.... ? | |
| nugr - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 13:56 | |
![]() | Hvem bryr seg ? ? | |
| cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 14:31 | |
![]() | Modig? Er det modig å søke på naboene? Kan du ikke heller bare spørre naboene? Du kan begynne slik: Aran: Hei, nabo, hvor mye tjener du? Nabo: .......... (fint hvis naboene til Aran kan fylle inn svar her) | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 14:45 | |
![]() | Synes nå det var litt hyggelig småkrangling her; for det meste; og det er bra. Jeg er nysgjerrig på mye; rart; men ikke folks økonomi. Kan ikke tenke meg noe særlig mindre interessant ved et menneske. Så heldigvis, for meg, hisser jeg meg ikke opp i denne sammenheng. | |