Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 754

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
picassa2009-07-29 20:52
Antall innlegg: 596

Troenderen gikk til legen fordi han hadde faatt eksem.

Legen saa paa utslettene og sa:
jeg faar gi deg HYDROKORTISON.

va ska´ ae me' Hydrokort i SON, ae som har Essokort i Verdal'n.

picassa2009-07-29 20:54
Antall innlegg: 596

det var daarlig troendersk og enda verre ble det uten de tre siste bokstavene i alfabetet

sthnjintaa2009-07-30 02:42
Antall innlegg: 5

12-pakning

En ung herre går inn på apoteket for å kjøpe gummi. Apotekeren sier at kondomene kommer i pakker på 3, 6 eller 12 stk.

”Vel”, sier gutten, ”Jeg har datet jenta ei stund, og hun er helt rå. Jeg har på følelsen at det blir full score i kveld, så det er derfor jeg kjøper kondomer. Først skal vi spise middag hos hennes foreldre, og så skal vi ut etterpå. Så fort jeg får tatt henne en gang, så kommer hun til å bli helt vill, så det er best jeg tar en 12-pakning.”

Gutten betaler og går.

Kvelden kommer og gutten setter seg til bords hos hennes foreldre for å spise. Han spør om han kan få be bordbønnen, og det er greit. Han begynner å be, og det forsetter han med, i 5 minutter, 10 minutter, ett kvarter.

Når han omsider er ferdig, så bøyer jenta seg frem, og hvisker ham i øret, ”Du har aldri fortalt meg at du er så religiøs.”

Han bøyer seg over og svarer, ”Du har aldri fortalt meg at faren din er apoteker!"

theraven2009-07-30 10:35
Antall innlegg: 13

En kone hadde en elsker i senga da mannen kom uventet hjem fra forretningsreise. Hun jaget ham ut av senga, beordret ham til å stå naken helt stille i et hjørne. Hun smurte ham inn med olje og strødde talkum over ham så han ble helt hvit. Ikke rør deg sa hun til ham.

Hun kastet seg under dyna og lot som hun sov da mannen kom inn på soverommet.

Hva har skjedd her sa mannen og så mistenksom på ham i hjørnet. Å, sa kona søvndrukken. Det er bare en statue. Jeg så at naboene hadde en sånn så jeg kjøpte en maken. Den så så flott ut der borte hos dem.

Mannen slo seg til ro med det. Det var kveld og ekteparet gikk å la seg. Når kona var sovnet sto mannen opp igjen og gikk ut av soverommet. Etter en stund kom han tilbake med mat og drikke. Her sa han til statuen, ta deg litt mat. Jeg sto som en idiot på soverommet til naboen i tre døgn, og ingen ga meg hverken vått eller tørt....

Mary 22009-07-30 13:08
Antall innlegg: 68

Det er vel ingen som gidd å lese lenger no, eller... ?

I alle fall : Kvifor kan ikkje eg ligge når telefonkatalog ??

Og så ein søt ein: Det var bispevisitas i bygda. Biskopen besøkte 1. klasse, elevane var veldig spente og nervøse. Biskopen ville løyse opp stemnninga med ei gåte : Kva er det som er lite og brunt og hoppar frå tre til tre ? Ingen våga svare, før Nils litt nølande sa: - Vanlegvis ville eg sagt det var eit ekorn, men sidan det er biskopen som spør, så må vel svaret vere Jesus...

Rydningen2010-01-16 12:26
Antall innlegg: 166

Denne tråden er jo kjempegammel, men jeg kom på den i dag da jeg trengte en vits. Poster noen nye vitser, og ser om det er andre morsomme folk her i totusenogti.

Hva sa den ene forelskede korridoren til den andre? Flaks det bare er gangavstand mellom oss, så kan vi møtes på hjørnet!

Hvilken frosk er det mest synd på? Den dumme frosken, som ikke forstår et kvekk.

Wordplayer2010-01-18 18:10
Antall innlegg: 4

Mitt bidrag på bekostning av svenskene:

To svensker var på sykkeltur.
Da de skulle under en lav bro, gikk den ene av og begynte å tappe luft ut av dekkene.
"Hvorfor gjør du det"? spurte kameraten.
"For å komme under den lave broa der"

Kameraten sukket oppgitt, gikk av sykkelen, løsnet setet sitt, og snudde det bak fram.

Han som tappet luft ut av dekkene, spurte hva han holdt på med.
"Nei, du er så dum at jeg orker ikke være her mer. Så jeg snur og sykler hjem igjen"....

norei2010-01-21 19:52
Antall innlegg: 97

her er 2 svensker til.
2 svenske snekkere sto og spikret panel på en vegg og den ene av dem kastet stadig vekk spikere på gulvet.
Hvorfor gjør du det så kompisen hans?
De har hode i feil ende var svaret.
Du er jo rimelig teit sa den andre, det er jo de du bruke på motsatt vegg.

norei2010-01-21 19:55
Antall innlegg: 97

eller de 2 fyrstikkene på vei hjem fra fest som møtte ett pinnsvin.
"Dæven", sa den ene fysrtikken, jeg visste ikke at det gikk Nattbuss

twiver2010-01-21 22:07
Antall innlegg: 3469

"Det var en gang en elefant og en kamel som møttes på hver sin side av en elv. Plutselig begynte elefanten å le. Da spurte kamelen hva han lo av? Jo du har puppene på ryggen! Litt etter på begynte kamelen å le..

Da lurte elefanten på hva han lo av? Jo du er ikke noe bedre enn meg, du har jo tissen mitt i tryne!"

Fiskekroken2010-01-21 22:38
Antall innlegg: 290

Jeg får stå for fiskevitsene jeg da:)

En blondine likte godt å fiske, sommer som vinter. En flott vinterdag gikk hun avgårde med isborret under armen.
Vel framme borret hun det første hullet. Da hun nesten var ferdig hørtes en dyp og grov stemme fra oven:

-"DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!"
Blondinen skvatt og kikket seg omkring, men ingen mennesker var å se.

-"Er det deg Gud?" nesten hvisket hun.
Ingen svarte.

Litt urolig pakket hun sakene og flyttet seg litt utover isen. Men idet hun skulle borre neste hull, hørte hun den samme dype, sterke stemmen:

-"Er det deg Gud?" spurte hun igjen
Ingen respons på spørsmålet nå heller.

Blondinen flyttet seg nærmere land på andre siden, borret et nytt hull, og den samme stemmen sa:

-"Er det virkelig deg Gud?" spurte blondinen igjen.

-"NEI, DET ER VAKTMESTEREN PÅ VALLE HOVIN!"

Anjete2010-01-21 22:49
Antall innlegg: 152

Det var ein gong to eplar som skulle ut på bar. Men dei kom ikkje inn - dørvakta var ein eple-nektar...

Bahmama2010-01-22 13:13
Antall innlegg: 128

En samtale på toalettet
Per skulle ut en dag på flyreise. Da han kom frem til lufthavnen, måtte han tre av på naturens vegne og gikk på toalettet. Han kom inn og gikk mot en av de mange båsene som var der. Han la merke til at det satt noen i nabobåsen - uten at han tenkte noe særlig over det.

Han hadde knapt fått dradd ned buksene og satt seg ned på toalettet, da han fikk høre mannstemme fra nabobåsen:
- God dag..har du det bra?
Per ble overasket over dette og var ikke karen til å starte samtaler på et offentlig toalett, men svarte høflig:
God dag, jo takk bare bra.
På ny kom det: - Hva gjør du?
- Eeehh, det du gjør - er ute og reiser. svarte Per forundret. Han stusset over dette, men kom på at det var travelt nå, flyet skulle gå snart. På tide å gjøre seg ferdig. Da får han igjen høre fra båsen ved siden av:
- Passer det at jeg kommer over til deg?
Nå følte Per at dette ble veldig ubehagelig, og tenkte både på det ene og det andre. Han begynte å bli sint, men i et offentlig toalett hadde han ikke noe sans for å bli uhøflig. Så det kom fra ham:
- Neeeei.det passer dårlig nå... Per likte seg ikke, så hører han stemmen igjen fra nabobåsen:
- Du, vent til jeg kommer ut, så skal jeg ringe deg opp igjen. Det sitter en tulling på nabotoalettet og svarer på alle spørsmålene jeg stiller.

Bahmama2010-01-22 13:47
Antall innlegg: 128

Jeg må bare legge inn en liten morosak til :)

En liten gutt ønsket seg virkelig 1000 kroner, og ba til Gud i ukevis, uten at noe skjedde. Til slutt valgte han å skrive et brev til Gud for å be om 1000 kroner. Postvesenet mottok brevet, som var adressert til "Gud, Oslo", og besluttet å videresende det til statsminister Jens Stoltenberg. Statsministeren moret seg virkelig over brevet, og videresendte det til Kristin Halvorsen med beskjed om å sende gutten penger. Kristin Halvorsen synes 1000 kroner var i meste laget for en liten gutt, så hun sendte 100 kroner. Den lille gutten jublet da han fikk pengene, og han satte seg ned og skrev et takkebrev til Gud: "Kjære Gud, tusen takk for pengene du sendte meg. Jeg har forresten merket meg at du sendte det via regjeringen, og de drittsekkene trakk 90 prosent i skatt!"

Ø N2010-01-22 16:24
Antall innlegg: 725

Ei eldre dame mista mannen sin..Hun klarte ikke å glemme han.Hungikk tur rundt bygda hver dag med en bukse mannen hadda hatt.Nabene begynte å lure på hva som var galt så de tilkalte presten for å snakke med henne.Presten gjorde som naboene sa.Presten sa til henne:Du skal ikke begynne på nytt?Lese bibelen sa han...Damen sa:Det som står i bibelen glemmer jeg fort,men det som sto i denne buksa her glemmer jeg aldri...

baltez - Ikke medlem lenger2010-01-22 17:31
Antall innlegg: 1398

I det to tomater skulle krysse veien, ble den en overkjørt av en bil. Da sa den andre: Come on, ketsjup!

Zaafira - Ikke medlem lenger2010-01-23 20:21
Antall innlegg: 12

Gentle men!
Tre par var ute og spiste middag. Ektemannen fra USA sa stadig ting som:"Pass me the honey,Honey!" og han fra Australia sa :"Please send me the sugar,Sugar!" til sine bedre halvdeler. Ektemannen fra Norge funderte litt,men tenkte at han også burde si noe fint til kona si. Til sist kom det:"Send meg melka.di ku!"

baltez - Ikke medlem lenger2010-01-25 22:59
Antall innlegg: 1398

Nordmannen, svensken og dansken hadde alle fått ti års fengselstraff. De fikk lov til ta med seg en ting hver i cellen. Nordmannen tok med seg ei flott dame, så låste de han inn. Dansken tok med seg pallevis med sprit, og så låste de han inn. Svensken tok med seg pallevis med sigaretter, og så låste de han også inn.

Ti år senere, og vi åpner først for nordmannen, som kommer ut med den flotte dama og 14 unger. Dansken lå derimot dritings og flirende på gulvet, og hadde egentlig ikke særlig mye i mot å bli sittende ti år til. Til slutt åpnet vi for svensken som kom ut med røyken i kjeften og sa: HAR NI FYR?

miamaria2010-01-26 00:55
Antall innlegg: 1002

det er et av de kaldere steder i norge,
to gamle kaller står og venter på bussen.
je hakke tenner, sier den ene og slår floke.
det hakke je heller , sier den andre lakonisk.

stabur - Ikke medlem lenger2010-01-26 18:31
Antall innlegg: 423

Dansk fjellsmør

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?