Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 650 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| kness - Ikke medlem lenger | 2009-04-23 04:11 | |
![]() | En tråd med et relevant diskusjonstema for ordspillere, og mange kloke innlegg som holder seg til saken? Skjera??? Du er flink til å kjøre debatt, Torill - det skal du ha! :D Jeg tror som Liddell at de fleste vil respektere en regel/oppfordring om å klare seg med èn profil. Muligheten for å spille uranket er jo der bl.a. for at man skal kunne øve seg på uvante brett og hastigheter uten å tape poeng. På "Min side" står det at "Din spillstatistikk slettes etter 18 måneder". Hva hadde skjedd hvis alle spilleprofiler ble nullstilt, f.eks. på Ordspills 18-månedersdag - som en engangsforeteelse? Kunne det gitt grobunn for en "ny start"? Hadde det blitt mindre interessant å ha 19 profiler hvis alle hadde 0 spilte kamper og 1000 poeng? Marten beskriver veldig godt hvordan de en(profil)foldige blant oss føler seg i møte med stadig nye luringer på klatretur. ULURE! Forøvrig synes jeg det er helt greit at ikke alle har profilbilde; det kan jo være mange grunner til at man ønsker å være anonym. Men spillere født i 1900 som blir veldig tøffe i katte- eller sjirafftrynet sitt, kan ikke vente å bli tatt seriøst - det tror jeg bare de må leve med... De får fort noe både latterlig og stakkarslig over seg. Ellers høres Magne Siums forslag om registrering via sms fornuftig ut. Håper du får låne en mobil du kan registrere deg via, hanneh - hvis det skulle bli enden på visa! | |
| HanneH | 2009-04-23 08:47 | |
![]() | Kness, kan nok bruke en annens mobil, men noen nevnte jo en plass at det måtte være en privat og egen mobil for at det ikke skulle kunne "jukses" med. Stakkars meg da. Og er ikke helt enig med deg i den nullstilligen din. Alt det strevet jeg har hatt med og komme meg opp på topp på den ene listen og så skal det NULLSTILLES!!, nei da tror jeg at min motivasjon forsvinner. Den jobben tar jeg nok ikke fatt på fra bunnen av igjen :D. Men selvfølgelig blir lettere for dere andre og ta den tronen :) Ville jo bedret samvittigheten litt og ramlet noen plasser tilbake muligens, kanskje man ikke følte seg fullt så avhengig :) | |