Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 302 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ave - Administrator | 2010-04-01 10:40 | |
![]() | For å gjøre det helt klart; jeg deler ikke på noe vis det synet som presenteres om hvilke preferanser kvinner har når det gjelder seksuelle fantasier. Samtidig er det like fullt en oppfatning noen menn har og antakelig liker å fantasere videre på. Dette har jeg da vitterlig lest i trykksaker og tror at temaet som sådant ikke rammes av lov om ytringsfrihet. Jeg har på ny lest over B. påstander om hva kvinner "drømmer" om; dette er de to sitatene jeg har funnet i debatten her: "Evig forvaring for en handling de aller fleste kvinner drømmer om skal skje med dem??" "Jeg har sett utrolig mange undersøkelser som viser det samme. De aller fleste jenter drømmer om å bli voldtatt. Antar dette stammer fra naturens side - jenter liker å bli dominert og nedverdiget av det overlegne kjønn; mannen." Slik jeg leser dette handler ikke dette om verken enkeltpersoner eller en bestemt gruppe av kvinnene; men tvert i mot om nesten alle kvinner. Og det fikk han også fullt fortjent masse reaksjoner på. Påstandene som ble framsatt er i kategorien "generelle synsinger om en eller annen gruppe" a là "alle menn er sånn", "alle muslimer er sånn", "alle østeuropeere er sånn". Dette kan man være enig i eller ikke og da eventuelt velge å debattere påstandene, slik som ovenfor. Noen temaer er mer ubehagelige og setter i gang mer følelser og avsky enn andre temaer. Dette bærer jo også denne debatten preg av, og det ble skrevet mange innlegg mot innholdet i B. påstand. Jeg er fortsatt av den oppfatning at det er på dette nivået debatten har foregått og at det slettes ikke er en spesifikk uthenging av enkeltpersoner eller utsatte grupper. | |
SandraLinn | 2010-04-01 11:34 | |
![]() | Nå har ikke jeg lest hele tråden, så aner ikke hva folk har skrivd her inne. Men her er min mening om straff: JA TIL GAPESTOKK!! | |
slaktern | 2010-04-01 12:24 | |
![]() | akric: selv om aftenposten ikke ville latt det stå på trykk (i likhet med mesteparten de får inn) ville de nok tillatt det på debatt.aftenposten.no/ | |
bertefin | 2010-04-02 16:17 | |
![]() | Det hær ble litt av en tråd. Til og med non som avslutta medlemsskapet sitt. Det hadde æ ikke rekna med. | |