Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 403 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
LeifSvein | 2010-04-20 22:30 | |
![]() | jwpede og ieu: dere har skjønt det! Brugge er så fin at den får deg til å glemme alt annet! Inkludert ordspill! | |
Daniel | 2010-04-21 00:35 | |
![]() | Noen som har vært i Athen? Veldig spent på den byen. | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-04-21 09:23 | |
![]() | San Fransisco på vestkysten av USA var en uventet perle. Disse husene med sin karakteristiske tidlige 1900-tallstil. Folks frie væremåte. kafeene og restaurantene. Verdens mest kjente bro Golden gate er jo også der. Følte meg hjemme der, byen hadde en rolig atmosfære der jeg var. Det eneste triste var relativt mange uteliggere. Dette var folk som alkoholen hadde fått et tak på. Byen er mangeartet, fra det helt moderne til aktive bygater i tidlig 1900-tallstil. Holdt meg mesteparten av tiden i den gamle dele av byen. | |
darksome | 2010-04-21 09:45 | |
![]() | vyxir jeg synes IKKE madrid er noe fint... :o liker ikke byer som er midt i landet uten tilgang til hverken sjø eller elv.. Daniel athen er VARMT om sommeren, hehe... da jeg besøkte en venn der, sov vi omtrent hele dagen og gikk først ut når det nærmet seg kvelden.. men helt grei by altså.. og akropolis er et MUST SEE såklart. husk å ta med masse masse masse vann hvis du har tenkt å gå opp dit | |
hoppesen | 2010-04-21 17:10 | |
![]() | Amsterdam!!! København!! Lisboa! ...Også har vi jo alltids Tromsø og Drammen da... :-) | |
aquariussoul | 2010-04-21 17:46 | |
![]() | New York, Chicago og Cusco er bra steder langt vekk. Krakow, Budapest og Praha er bra ganske nær :) | |
ingercarin | 2010-04-21 17:48 | |
![]() | Lisboa! Og istedenfor Amsterdam: Haarlem og Leiden. Verden: Melbourne! Superby! Veldig velkommen, og man får nye venner på null tid! | |
Daniel | 2010-04-21 18:59 | |
![]() | darksome; Tviler ikke på at det er varmt, så derfor skal jeg bo ved stranda og heller farte inn til sentrum når det er litt "kjøligere" tider på døgnet. Må jo se Akropolis, selvfølgelig :) | |
scapegoat - Ikke medlem lenger | 2010-04-21 19:32 | |
![]() | Daniel: Athen er en fantastisk by! Oppsøk loppemarkedet om du kan, Plaka sent på kvelden, rockeklubber, kjør bratt tog inni den lille sukkertoppen og selvfølgelig severdighetene fra antikken. Håper bare du ikke kommer dit i en varmebølge. Det er særdeles ubekvemt med 45 grader og tung eksos i dalsøkket... | |
Daniel | 2010-04-25 09:30 | |
![]() | Takk for tipsene darksome og scapegoat. Så en film i går der handlingen var lagt til Athen, så nå gleder jeg meg ihvertfall til å se byen :) | |