Spillrom
Sjiraffen | 17 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 17 |
Mobilspill
Pågående | 8 396 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
GreteSB | 2010-04-18 04:50 | |
![]() | Her i Hellas har vi sand som kommer fra Sahara i sor og asken paa vei fra nord. Jeg skal til Norge kommende uke og er veldig glad for at jeg skal kjore bil og har ferjebilletter klare. | |
SPM - Ikke medlem lenger | 2010-04-18 07:12 | |
![]() | Beklager til alle dere som blir berørt av asken til grandtante Hildur Ingebergsdottir. Hennes siste ønske var å bli spredt for alle vinder, og jeg innser nå at dette ikke var så lurt.... | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2010-04-18 13:11 | |
![]() | Syns itte det var lurt av grandtante Hildur nei:( Kyprosturen gikk i (v)asken! | |
Octavia | 2010-04-18 14:19 | |
![]() | Våknet torsdag morgen i Nederland til nyheten om stengte luftrom. Var på skoletur med ansvar for 30 16-åringer. Hva gjør man i en slik situasjon. Vi valgte å agere. Reisebyrået sa vi skulle vente og se. Hvis vi hadde hørt på dem hadde vi nå sittet på Schiphol i uvisse. Etter 24 timer i telefonen fikk vi tak i to overprisete busser og fikk fraktet 66 elever og 6 lærere fra tre skoler i Akershus hjem! Vi tok også med ekstrapassasjerer som vi fant på VGs haikesentral. Kom hjem i går formiddag etter en busstur på 22 timer. Er ikke veldig glad i denne vulkanen, men glad for at vi kom oss hjem. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-04-18 15:53 | |
![]() | Hørte på TV om 7 stk som spleieset på maxitaxi fra Nederland til Oslo. 25.000 kr dvs ca 3.571 kr /stk | |
miamaria | 2010-04-18 16:33 | |
![]() | slektning på besøk fra de britiske øyer skal ta danskebåt og tog hjem. dyrt! flybiletten kostet en slikk og ingenting. | |
beathule | 2010-04-18 21:42 | |
![]() | Lurer litt på hvordan alle verdens journalister kom seg hit til øya for å rapportere fra vulkanen? Keflavik er åpen, så de fløy kanskje inn bakveien, via Vladivostok, Tokyo, Huttiheita, Vancouver også hit :-) De er hvertfall overalt, og leste i Dagbladet idag på nett at deres journalister nettopp hadde ankommet. Håper båten de kom med tok med seg noen tilbake til Norge også... | |
Galois | 2010-04-18 21:57 | |
![]() | Hele Dagbladets redaksjon er askefast i Hafnarfjørdur og ventes å bli der til Island ikke lenger er en vulkansk øy. | |
Boxer - Ikke medlem lenger | 2010-04-18 22:46 | |
![]() | Mens islenderne får orden på sin flatulens forsøker jeg å smøre min tolmodighet med ordspill her nede i Bratislava! Asketisk......... | |
minos - Ikke medlem lenger | 2010-04-18 23:49 | |
![]() | VGs (ikke VeldiGlad, men avisen) haikesentral byr på underholdende lesning. Vær forsiktig jenter! "Oslo Alta Kjører Mandags kveld med plass til 1 person helstt kvinnelig og under 20 år.Kjører en Pontiac Transam så bensinpenger trengs! J*** V*** B*** kan kontaktes på telefon 45******" (jeg tok meg friheten å anonymisere litt) | |
Ananda | 2010-04-19 00:15 | |
![]() | En gammel indianerhøvding har tydet røyksignalene fra Island: "Hjælpur! Vi hatlar gjældur ofanfur pipur og er pengelensur. Sændur pængur, snillur. Trenger bensinur på Lamburginur med piggdækkur for å kommi ovur fjallar for å handlur meir champagnur. Voldsommur abstinensur. Hjælpur! | |
darksome | 2010-04-19 13:44 | |
![]() | det jeg lo best av på haikesentralen var ei jente som trengte skyss fra oslo til bærum!! også en fyr som hadde plass i bilen som skulle fra romsås til mortensrud eller noe sånt... | |
290533 | 2010-04-19 17:05 | |
![]() | Har kjent lukten i Bergen | |
kj-s | 2010-04-19 18:26 | |
![]() | JA DERE KAN SPØKE DERE, NÅR KATLA STARTER SITT UTBRUDD, DA KAN DERE BORTSKJEMTE NORMENN MED LUKSUSPROBLEM BARE LØPE OG GJEMME DOKKER....GOD SOMMER!!! | |
Boxer - Ikke medlem lenger | 2010-04-19 19:20 | |
![]() | Hva annet kan man gjøre enn å spøke...sende (fl)askepost for eksempel.. flypost går jo dårlig.... Islendingenes new wawe ....asketisme..HAHAHA | |
miamaria | 2010-04-19 19:29 | |
![]() | katla? siste nytt er at HEKLA har startet utbrudd! det blir nok andre boller det... | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-04-19 23:03 | |
![]() | www.youtube.com/watc...ur e=autofb Hilsen gammel dame fra Eyjafjallajökull, ASKEr | |
ghostdog | 2010-04-20 07:42 | |
![]() | MEDDELELSE: DET ISLANDSKE ØKONOMISKE MIRAKLET, NÅ AVGÅTT VED DØDEN HAR ET SISTE ØNSKE; AT ASKEN BLIR SPREDT UT OVER EUROPA!! | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-04-20 08:07 | |
![]() | Mange vitser som mixer aske og nasjonalt økonomisk krakk | |
kj-s | 2010-04-20 18:22 | |
![]() | Så flinke dere er, og såå oppfinnsomme med disse "morsomme" askeordspill... Jeg ler meg snart ihjel... Hekla utbrudd har JEG ikke hørt noe om i denne omgang...???MIAMARIA er det tilfelle? MAMMAMIA!! | |