Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 466

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
jeykz2010-05-19 03:19
Antall innlegg: 346

Kan fort bli ganske irritert om jeg har tapt 10 ganger på rad og motspilleren setter opp "sperrer" enda motspilleren ligger over med over 100 poeng :p Men skriver aldri noe i chatten fordet. Blir mest hei og takke for spillet!

hgh - Ikke medlem lenger2010-05-19 11:11
Antall innlegg: 5

Jeykz - jeg kan gjerne tape mot deg. Forøvrig spiller noen fyselig. Hva kan man gjøre? Bli sint? Dra på boksetrening? Jobbe overtid? Slipe kniver? Fange edderkopper? Leke fingerleker? Avlive myter? Hoppe paradis? Gjøre grimaser?

Jeg bruker ikke å spille. Da slipper jeg å bli sint, glad, seiersvant, frekk, kjedelig, gørr lei, full, bingomester, juksepave, stolt, pen eller til og med sjarmerende.

solviste2010-05-19 12:05
Antall innlegg: 8

Hei. Har sikkert vært ute for den samme som klager over at jeg legger korte ord. Man legger da det man har bokstaver til. Men alle som har sjikanert meg for korte ord o.s.v. har lagt under og brutt etter å ha slengt ut noen ufine kommentarer.Jeg har kopiert chatten 2 ganger og meldt dem til spillvertene. Noen ser på mitt fødselsår og bruker det mot meg når de taper.Stygge ufine kommentarer. Tar meg ikke nær av det, men synest de kan få litt besked fra spillverten om hva som blir tolerert her på ordspill.Tror også at det blir gjort.

AaseB2010-05-19 12:31
Antall innlegg: 8147

Syns det er synd at ein del opplever å få ufine kommentarar her inne, men enda tristare at det går ut over sjølvtilliten til folk. Eg meiner at det er den som sender slikt som klart har problemet.
Etter over 5000 spel her inne har eg fått bare et par kommentarar som ikkje var så hyggelige. Det bryr meg lite.
Eg har heller lyst til å fokusere på alle dei hyggelige folka som har positive ting å melde. Det er faktisk ein stor majoritet av dei.

Altså:
Ignorer ukvemsord frå motspelarar, og ta til deg positive meldingar frå medspelarar.
Eller gå ut i sola:-)

Lydialay2010-05-19 22:23
Antall innlegg: 31

Jeg syns det er jævlig slitsomt når enkelte bruker mine spill eller sine spill for den saks skyld til sjekking. Gå på en annen side hvis du skal sjekke damer! Jeg er her for å spille. Gidder ikke å svare på det lenger. Hvis du ikke klarer å se på bildet mitt og navnet mitt at jeg er jente så skaff deg briller. Blæh!

Magne Suim2010-05-19 23:08
Antall innlegg: 190

Det er nok yndige pikers evige forbannelse, Lydialay. Jeg ble også plaget av det en stund, men det sluttet helt da jeg skrev i profilen om utslett mellom tærne.

myst2 - Ikke medlem lenger2010-05-19 23:10
Antall innlegg: 95

Nå måtte jeg jammen sjekke profilen din, Sium :)

Magne Suim2010-05-19 23:13
Antall innlegg: 190

Se på nytt, myst2. ;)

myst2 - Ikke medlem lenger2010-05-19 23:22
Antall innlegg: 95

Hahaha! Vaksinert mot sjekking :P

Oheidia2010-05-22 01:24
Antall innlegg: 175

Snill flørting er da greit? Det hender ikke ofte, men noen ganger finner man tonen og det kan da være litt hyggelig faktisk (selv om jeg er godt gift og har det veldig bra).

Men ufine kommentarer og direkte sex trakassering er ikke ok. Snille søte kommentarer kan man smile. JEg er ikke her for å sjekke opp noen, jeg spiller ordspill og jeg treffer veldig mange hyggelige mennesker her inne og noen få motbydelige også.

God natt :=)

Cheatah2010-05-22 16:26
Antall innlegg: 70

Vil du bli med en tur i... Pumaen... Oheidia?

Lydialay2010-05-22 19:14
Antall innlegg: 31

Hvis noen sier jeg har pent bilde er det helt ok. men ofte går det utover det. Og det er bare plagsomt når man prøver å tenke :p
Virker som noen kommer hit bare for å skaffe seg kjæreste.

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?