Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 838 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cheatah | 2010-12-13 19:24 | |
![]() | Mon tro hva en julesang vi får i morgendagens YouTubeluke. | |
| Triol | 2010-12-14 10:47 | |
![]() | Her er ingen youtubeluke. Luke nummer fjorten inneholder resultatet av en velkjent julesangs ferd gjennom automatoversetter - fra norsk bokmål via fire språk fra fire språkfamilier og tilbake til norsk bokmål: Santa Claus sitter med sin ris pudding stall Jeg er søt, som en vakker dessert. Han smiler og nikker, og han var veldig glad Dette julegrøt. Mens alle de små mus rundt Skotsk og skotsk eogwa. Trenger litt julekaker og dansere danse i en sirkel. Med dette maskinpoetiske førjulslingvistiske stuntet går julekalenderutfordringen videre til .... KNESS! | |
| Kirsti | 2010-12-14 16:11 | |
![]() | "Skotsk og skotsk eogwa." Der kom julestemningen, ja. ;-) | |
| Triol | 2010-12-14 16:21 | |
![]() | DU er søt som en vakker dessert! | |
| LaBarca | 2010-12-14 17:00 | |
![]() | Er EOGWA noe alle burde vite hva er? Isåfall hører jeg ikke hjemme blant "alle" :-) | |
| BassBjørn | 2010-12-15 02:41 | |
![]() | Itte je heller ;-) | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-12-15 03:27 | |
![]() | Eogwa litt forwirra ower dette ordet, til e skjøna at det berre wa den skotske nissen sitt ønskje om fleire w-ord i ordlista. Eitkvart lyt ein jo adspreie tankane med når ein sit med ris pudding stall og treng julekaker. Apropos nissen; jeg vil slå et slag for at vi i denne søte juletid tenker litt på hva _vi_ kan gjøre for _nissen_, og ikke bare omvendt. Lord Nelson kom allerede på 60-tallet med noen tips: www.youtube.com/watc...-d 78hFQeN8 Hvordan pakke inn en katt: www.youtube.com/watc...ea ture=fvw Alternativ aktivitet for dere som kan hele YoulTube utenat: p3.no/santalizer/ Bonusmateriale: Cheatah prøver ut positurer til profilbilde www.youtube.com/watc...kv dtH32yOc Stafettpinnen går til Scrabbleforbundets uunværlige altmuligmann og leder for romjulsturneringen 30. desember - tølper! | |
| tølper - Ikke medlem lenger | 2010-12-16 09:01 | |
![]() | Da er det visst min tur. Bak adventsluken den bitte bitte bitte bitte bitte bitte bitte lille julaften finner vi julefeiringen til en idyllisk familie: www.youtube.com/watc...wL KKZiy68Q Og så ville jeg gjerne ønske alle god jul, men hvorfor gjøre det selv når Sir Humphrey kan gjøre det så mye bedre? www.youtube.com/watc...Sh Ja6GobFQ Adventslukeåpningen den bitte bitte bitte bitte bitte bitte lille julaften blir Stareys oppgave. | |
| LaBarca | 2010-12-16 11:18 | |
![]() | Sir Humphrey kan sine saker! ROFL | |
| Fidelma | 2010-12-17 23:09 | |
![]() | Ingen luke å åpne i dag? | |
| seilermarthe | 2010-12-17 23:53 | |
![]() | Ser ikke sånn ut Fidelma. Starey har nok glemt det ;) | |
| starey | 2010-12-17 23:56 | |
![]() | Fortvil ikke! Det kommer en (om enn noe sen) luke i dag og. Jeg er ikke så spesielt glad i julesanger. Synes ikke at høytiden jul er grunn nok til å skape en sang. Menmen. Men her i huset har vi en adventskalender. Jeg har laget en scrabblekalender til mannen i huset, der han får 7 brikker i en pose hver dag, som skal stokkes til en bingo. Jeg har prøvd å finne ord som er vanskelig å komme frem til. Her får dere en smakebit på noen som har dukket opp så langt i desember. (Kan være lurt å ikke skålle nedenfor mitt innlegg, hvis man vil stokke selv. Folk kan jo komme til å poste sine svar) - AIOKMNR - AIHKPRS - IOUDHMR - EOYKPSS - EÆCFHRS og selvfølgelig: AIFFJRS Når det gjelder morgendagens luke.. Har ikke rukket å forhørt meg, men kan det være at GOMPEDYRET vil berike morgendagen? | |
| Torill | 2010-12-18 00:15 | |
![]() | Jeg ville ikke umiddelbart sett disse bingoene. Men den ene er iallefall: schæfer | |
| gompedyret | 2010-12-18 09:10 | |
![]() | Jeg er ferdig med eksamen og slår ut håret litt. 19. desember! Hvis du er som meg (og det er det tydeligvis bare VG som er, om man skal dømme etter enkelte tidligere omtalte resultater, men det skal vi selvsagt ikke uansett, siden dette dreier seg om noe helt annet. Men nå begynner denne parentesen å bli såpass faretruende lang at det er fort gjort å glemme tråden. Hva kan man gjøre med det? Det er vel ikke så mye annet enn å sette parentes slutt og håpe på det beste) så har du sansen for rare, men kule ting. Apropos rare og kule ting! At to minus gir pluss et velkjent fenomen. Mindre opplagt er det at dette også gjelder i musikkens verden. Av de utrolig mange musikksjangrene jeg har heller lite til overs for er det to som skiller seg ut ved sin skamløst høye harry-faktor. Jeg snakker selvsagt da om svenske danseband og, helt i den andre enden av cooool-spekteret, blytung gangster-rap. Så, plutselig, dukker det opp en fyr ved navn Per Arnez, som bramfullt bestemmer seg for å _kombinere_ disse to. Jeg har alltid antatt at dette vil være omtrent like fruktbart som å kombinere lutefisk med et spadeslag i hodet, men se, der tok jeg skammelig feil. Mirakelet over alle mirakler: Kombinasjonen Snoop Doggy Dogg og Lazze Stefanz høres helt latterlig dritfett ut, for å sitere oldebarnet til en av våre nasjonaldiktere. På myspace-siden får du tilogmed en helt lovlig link til nedlasting av verkene via torrent. Til julefest eller som bakgrunn for et ordspill eller fem, lån øre til luke 19 og de unike miksene til Per Arnez! www.myspace.com/perarnez | |
| gompedyret | 2010-12-18 09:45 | |
![]() | Ekstrabonus: De som enda ikke har laget pepperkakehus kan kanskje la seg inspirere av dette vesle byggverket? email-junk.com/art/a...as tle.html Morgendagens luke blir besørget av en viss person som blir avslørt straks denne visse personen takker ja. | |
| Ninaxxx | 2010-12-18 10:29 | |
![]() | Kul adventskalender, starey! Jeg ser ihvertfall HARPIKS OG PSYKOSE. Gomp, - jeg lytter i dette øyeblikk til Per-Arnez. Er ikke helt sikker på om dette funker som bakgrunnsmusikk til et slag ordspill for meg. Ikke bare en _smule_ originalt, men _veldig_ spesielt. Uansett - takk for opplevelsen! Det skal du ha. | |
| Torill | 2010-12-18 10:54 | |
![]() | Jeg så ingen PSYKOSE, prøvde om og om igjen med SPYPOSE. | |
| Ninaxxx | 2010-12-18 11:01 | |
![]() | Haha, var du på julebord i går? | |
| NOWI | 2010-12-18 11:49 | |
![]() | jeg fant HARPIKS og vår kjente og kjære SJIRAFF | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-12-18 11:54 | |
![]() | HUDORMI - er ikke det nynorsk? | |