Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 766 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
nutitta | 2011-01-02 12:13 | |
![]() | Jeg foreslår et nytt spillrom kalt Ugla! Dette kan være for de som ønsker å være helt seriøse, og om mulig stenge chatten i dette spillrommet . De kan jo likevel chatte i forum, for det er tydelig at noen ønsker å prate i forum om alt og ingenting, kanskje for å få en etterlengtet medalje! Uanset:. Godt nytt år fra meg som tidvis chatter, men det er aldri for å forstyrre eller jukse, jeg er bare født skravlete - og jeg bryr meg ikke så mye om jeg vinner eller taper. | |
nutitta | 2011-01-02 12:14 | |
![]() | Og vanligvis skriver jeg uansett med to t-er hvis det skulle være noen flisespikkere der ute, men jeg fikk bare tildelt en denne gangen. | |
LaBarca | 2011-01-02 12:16 | |
![]() | Jeg merker at jeg begynner å skravle når planen for neste trekk er lagt og motspilleren fremdeles sitter i tenkeboksen. Da hender det jeg går inn på profilen og ser om jeg kan finne et emne ;-) | |
kateevig | 2011-01-02 12:18 | |
![]() | Litt morsomt dette:) Jeg synes småprat er hyggelig, og så lenge det er normal høflig prat, må man vel få lov til det? Utlending, øv deg i konversering og godt nyttår. | |
lenep | 2011-01-02 12:30 | |
![]() | Kjære utlending, kan vi spille sammen slik at jeg kan sende deg maaange tfs, grt, gnå, gj, gid og hei og vinne hver gang? Vil gjerne ha litt høyere ranking :) Hilsen Lene | |
potet | 2011-01-02 12:46 | |
![]() | Ja, ja, utlending: Innlegget ditt taler for seg selv, jeg synes det bare var dumt, selv om du kanskje prøvde å være ironisk. Men i alle fall: Godt nytt år! | |
verb | 2011-01-02 12:47 | |
![]() | Hei utlending! Kødderu? Hvordan fikk du oppholdstillatelse? - men du engasjerer . Finn dg et annet spill. tfi | |
hans1814 | 2011-01-02 13:17 | |
![]() | Ruschne, jeg hadde tenkt til å være litt arrogant overfor Utlending, også kom jeg på at minst en av mine tippoldemødre var tater/sigøyner. Jammen bra at en annen utlending gikk i den fella før meg. Bra du passer på oss Ruschne! Takk:-) | |
bearo | 2011-01-02 14:13 | |
![]() | Spar deg Rabiaz. Eg er så utrulig trøtt på at du skal spre kvalme fra den derre sjiraffhesten din. | |
Texbrus | 2011-01-02 14:18 | |
![]() | Haha, fantastisk, hans1814. Jeg syns også det var påfallende med "skal ikke nevne navn" i det innlegget. Som om det å ha utenlandske røtter er en negativ ting som man helst bør gjemme vekk. :p | |
Ruschne | 2011-01-02 14:22 | |
![]() | Veldig morsom Hans - Rabiaz kunne spart seg sin morsomhet som jeg opplevde som å sitte i glasshus og kaste stein. | |
Ruschne | 2011-01-02 14:24 | |
![]() | Nettopp texbrus og derfor burde RAbiaz holdt seg for god og latt være å skrive det hun skrev | |
Rabiaz | 2011-01-02 14:27 | |
![]() | Bearo, jeg vet du drømmer om å ri sjiraffhesten min. Du er bare misunnelig ;) Ruschne- du er av typen som oppmuntrer meg til å skrive enda flere morsomheter (slik du kaller det). Vil du besøke glasshuset mitt? Der er det alltid varmt og godt :) | |
Ruschne | 2011-01-02 14:30 | |
![]() | Jeg er en type som reagerer på at du prøver å drite ut utlending selv om du er uenig i saken. | |
hans1814 | 2011-01-02 14:31 | |
![]() | uff Ruschne, dette var enda verre enn jeg først trodde. Men istedenfor å skrive en lang tirade til deg, vil jeg heller stille deg 2 spm.; Hva kvalifiserer til kategorien "utlending"? & Hvordan i allverden klarer du, utifra den sparsomlige informasjon på ordspill, å fastslå hvem som går under den kategorien? | |
Ruschne | 2011-01-02 14:33 | |
![]() | Nettopp og hva har det at vedkommende har utlending som nick med det temaet han brakte til torgs? | |
Rabiaz | 2011-01-02 14:38 | |
![]() | Lille Ruschne (antar at du er liten siden du antar at jeg bor i et glasshus og har en hest). Kan du vennligst lese i profilen til Utlending? Tror det vil oppklare endel ting for deg. Og hvis du mot all formodning fortsatt ikke skulle forstå poenget mitt, kan du la være å bry deg selv med de dumme morsomhetene fra denne utlandske jenta. :) Smil til deg fra meg. | |
Texbrus | 2011-01-02 14:38 | |
![]() | Hm. Hun driter ikke ut noen. Det er det som er poenget. Du forsto ikke vitsen. | |
Ruschne | 2011-01-02 14:40 | |
![]() | Lille Rusche - arrogansen lenge leve i mangel på saklighet | |
bris1 | 2011-01-02 14:47 | |
![]() | Sa Ruschne! | |